Jump to content

FM Café

Recommended Posts

Aardig begonnen in het derde seizoen: 

image.thumb.png.8ccfc50769804f2c06fa107fdd319f45.png

Transfers ook erg tevreden over. Berghuis voor een prima bedrag kunnen verkopen en een verbeterde versie teruggekocht met Stengs. 

image.thumb.png.08f8b6fbd55f7688173f1edde05790a9.png

Hieronder de opstelling die ik het meest ga gebruiken, met de eerste wissels aan de rechterkant:

image.thumb.png.18d5d14d264091390b42eece19097214.png

De poule in mijn eerste CL-jaar is een zware geworden:

image.png.2c6e5d23b7affd8c90541e05f3a2fd04.png

Tot zover de update! Joe.

• Replies 2.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Zo, Pentagon Challenge voltooid.  

Niet gek, de EL-finale wordt natuurlijk in z'n favoriete periode gespeeld!  

Accuraat

Posted Images

9 minuten geleden zei Fantasy:

Hoe is dos Santos bij jou? Kwam 'm net in mijn eigen game ook tegen en die had zich wel aardig ontwikkeld. Geen topper, maar echt meer dan degelijk voor in NL.

Valt nog een beetje tegen, maar probeer hem wat invalbeurtjes te geven. Op deze manier probeer ik te kijken hoe zijn ontwikkeling gaat zijn.

image.thumb.png.d8ab5581204c532e76954bb3d977bbfe.png

9 uur geleden zei 007mark:

Aardig begonnen in het derde seizoen: 

image.thumb.png.8ccfc50769804f2c06fa107fdd319f45.png

Transfers ook erg tevreden over. Berghuis voor een prima bedrag kunnen verkopen en een verbeterde versie teruggekocht met Stengs. 

image.thumb.png.08f8b6fbd55f7688173f1edde05790a9.png

Hieronder de opstelling die ik het meest ga gebruiken, met de eerste wissels aan de rechterkant:

image.thumb.png.18d5d14d264091390b42eece19097214.png

De poule in mijn eerste CL-jaar is een zware geworden:

image.png.2c6e5d23b7affd8c90541e05f3a2fd04.png

Tot zover de update! Joe.

Stengs voor een prima bedrag weten te halen zeg, mooie vervanger voor Berghuis.

27 minuten geleden zei Mordurette:

Stengs voor een prima bedrag weten te halen zeg, mooie vervanger voor Berghuis.

Dit vond ik inderdaad een acceptabel bedrag. Berghuis had ik op meer gehoopt, en had ook gekund. Echter kwam hij er zelf niet uit met West Ham (daar hadden we 22 miljoen mee afgesproken). Gelukkig doen we redelijk zuinig met het geld, dus was niet zo'n probleem om met iets minder genoegen te nemen. Nu konden we namelijk nog wat vangen voor hem.

Quote of mention me even als je het antwoord weet: Als ik via cd keys FM koop (de link staat hierboven op MU), kan ik dan gewoon via steam installeren en spelen? Ik koop altijd via steam, maar de aanbieding komt maar niet ;)

4 minuten geleden zei Satyr:

Quote of mention me even als je het antwoord weet: Als ik via cd keys FM koop (de link staat hierboven op MU), kan ik dan gewoon via steam installeren en spelen? Ik koop altijd via steam, maar de aanbieding komt maar niet ;)

Dat weet @Lazy zelf ongetwijfeld het beste. Of iemand anders die FM via MU gekocht heeft :D 

6 minuten geleden zei Satyr:

Si. Dat is gewoon de normale steam versie.

13 uur geleden zei 007mark:

Dat tweede. Heb namelijk ook Valentin Antov die ik train als balveroverende middenvelder. Daarnaast zou Wouter Burger er ook nog kunnen spelen, of Marko Stamenic. Maar deze regen zal zeker zijn minuten gaan krijgen.

Ohh ja dan kan het zeker. Zit nog genoeg rek in maar acht hem nog niet klaar voor wekelijks in de basis spelen.

37 minuten geleden zei spaansetukker:

waar kun je ook al weer zien wanneer landen hun jaarlijkse jeugdlichtingen krijgen?

Als je naar Wereld gaat, daar Transfers kiest en dan ingestroomde jeugdspelers. Het is nu al paar FM's niet meer op een vaste datum maar het geeft wel een idee.

Colombia en Uruguay midden januari

Noorwegen begin februari

Rusland en Mexico eind februari

Meeste Europese competities gedurende maart/april

Finland, Zweden, China, VS, Peru, Ierland, Brazilië september

Wit-Rusland, Argentinië in oktober.

Edited by Nummerke10
15 minuten geleden zei Nummerke10:

Als je naar Wereld gaat, daar Transfers kiest en dan ingestroomde jeugdspelers. Het is nu al paar FM's niet meer op een vaste datum maar het geeft wel een idee.

Thanks dit zocht ik :) voorheen had je idd altijd vaste maanden of weken dat je wist waar er nieuwe intakes waren 

Het is me op de slotdag van de tranfermarkt nog gelukt een tweetal spelers met grote salarissen en weinig toegevoegde waarde te verkopen/verhuren waardoor er wat ruimte was om het team iets te versterken (Mo Besic van Everton, Phil Jones van Man Utd, Joël Piroe van PSV, allen huur) om daarna begroet te worden door het bericht van een zware blessure van (een van) Stoke's grootste talenten.... :cry:

Naamloos.jpg

Edited by sherwin92

Waarom scoren die irritante verhuurde spelers ALTIJD als ze tegen hun moederclub spelen? Dit seizoen heeft de door ons PSV verhuurde Dante Rigo 2 treffers gemaakt namens ADO. Beiden tegen PSV.

20 minuten geleden zei Nummerke10:

@neva Omdat elke speler van PSV geweldig is natuurlijk!

Dat dan weer wel natuurlijk! 

Was even gefrustreerd omdat ik de titel in seizoen 1 dacht weg te geven, maar gelukkig verloor Ajax bij Twente. 88 punten en toch tot de laatste speeldag spannend. Gaaf, dat Ajax ook zo goed is. 

Moet zeggen... die 2-2 bij ADO na een 0-2 voorsprong was misschien omdat ik vijf veldspelers rust gaf die normaal basis staan en toen bij rust (0-2) die andere vijf jongens wisselde ;c

Ik ben dus geen Schmidt, maar gelukkig wel kampioen :D

Ja, volgens mij verloren ze hier ook hun laatste nog. Zal vanavond even kijken. Maar lang leek het er op dat we 90 punten nodig hadden voor de titel. Had gelukkig wel een superieur doelsaldo. 

11 minuten geleden zei Cicchio:

898073070_Schermafbeelding2021-01-08om19_53_08.thumb.png.f98a5b2c1bb0d45e7e13620d94364ab8.png

Bekervoetbal in optima forma.

Dus Teixeira's goal in de 93e minuut was eerder dan zijn goal in de 92e minuut? :S

Ben jij toevallig Christopher Nolan? Dit neigt naar Tenet. 

54 minuten geleden zei Nummerke10:

@neva Bij mij werd Ajax in eerste seizoen kampioen met 90 punten. In seizoen 2 haalden ze er 92 en ik 93. Echt heel sterk team maar nu in seizoen 3 heb ik voor het eerst een beetje een voorsprong op ze.

Zal ff wat screens droppen:

Spoiler

image.thumb.png.87b2283d7a98f996ab05db4c663f48f1.png

Spoiler

image.thumb.png.70310f006e9418601b67faba9c21b3c9.png

Spoiler

image.png.d8c4fd31b1d0c316ac63bcb7688abf4e.png

Spoiler

image.thumb.png.162eb200809971dc9641814b20a31464.png

Thomas ontbreekt, die zit in Jong PSV, raakte in december weer zwaar geblesseerd. 

Spoiler

Alleen eredivisie:

image.thumb.png.9bba17bc8642be9d66c07fe8cf63169c.png

Spoiler

Pittig bekertraject, op het feit na dat alles thuis was, behalve de finale uiteraard:

image.thumb.png.27c2f8880cc298923d32b96056bfd2a0.png

Spoiler

EL campagne. En dan te bedenken dat het tegen RBL 4-0 stond bij rust...

image.thumb.png.c6c564a1f6fb22b8e69eed8785cbf1fd.png

41 minuten geleden zei Urbeto:

Dus Teixeira's goal in de 93e minuut was eerder dan zijn goal in de 92e minuut? :S

Ben jij toevallig Christopher Nolan? Dit neigt naar Tenet. 

Ik ben bijna geneigd om het je uit te leggen, maar ik vermoed dat je sarcastisch bent.