Jump to content

FM Café

Fantasy
 Share

Recommended Posts

3 uur geleden zei Lazy:

All right.

Je kunt in de editor de transfervoorkeuren per land aanpassen

image.thumb.png.c253a5de5f2be931da4c26d397f7f0b7.png

Er zijn ook wel files die je daar bij kunnen helpen. In de MU Update past Richard ze altijd aan > https://manutd.nl/mu-update-2021-v21-2/

Of je kunt deze standalone optie proberen als je geen transfers wilt hebben. > https://fminside.net/downloads/editor-data/119-realistic-transfer-preferences

Ben heel erg benieuwd hoe dit Nederland veranderd. Heb idd ook gemerkt dat Nederlandse clubs teveel kopen op Nederlandse nationaliteit. 

Wanneer Adam Armstrong weer eens op doelpunten maken zit weet je dat je goed zit. Hij blijft maar scoren, 269 goals in 386 wedstrijden en still going strong.

12fda741f71b172aac28713d916dd01b.png

2002f8c2ff0ca6436f3f49ab8cc775f3.png

480d969e5129be015ca07ca70f82b50d.png

Als we zo blijven presteren zit er dit seizoen misschien wel heel iets moois aan te komen.

Edited by GAE EAGLES

35 minuten geleden zei RogerGarcia:

Heb je een screen van je team en opstelling? @GAE EAGLES

Vind altijd wel mooi dat soort clublegends die na zoveel jaren nog steeds er spelen en blijven scoren. Hoe laat je hem zo renderen?

Ik zal morgen of overmorgen even een screen posten (heb nu de laptop niet meer aan) van mijn tactieken die ik gebruik. Maar hij staat als diepe spits en doet dat gewoon heel erg goed. In voorgaande fm's lukte dat een stuk minder om je spits aan het scoren te krijgen. En of ik nu met buitenspelers speel of zonder maakt hem weinig uit. 

Ik heb wel gekeken om hem te vervangen, puur omdat hij qua eigenschappen niet de beste is, maar ik kan het nog niet opbrengen om hem te wisselen als hij zo blijft presteren. Dus heb zijn eigenlijke vervanger omgetraind tot amc. Voorlopig blijft hij gewoon spelen tot het niet meer gaat. 

25 minuten geleden zei Mordurette:

Ik vind het jammer vinden dat hij nooit is opgeroepen voor Engeland ondanks zijn statistieken en goals de afgelopen jaren. De AI blijft alleen maar kijken naar CA/PA ipv rendement.

Ja klopt, hij heeft wel op de radar gestaan en is dacht ik 1 keer opgeroepen, maar helaas nooit gespeeld. Dit zou in het echt wel anders zijn als je zulke statistieken kan overleggen. 

1 uur geleden zei GAE EAGLES:

Ik zal morgen of overmorgen even een screen posten (heb nu de laptop niet meer aan) van mijn tactieken die ik gebruik. Maar hij staat als diepe spits en doet dat gewoon heel erg goed. In voorgaande fm's lukte dat een stuk minder om je spits aan het scoren te krijgen. En of ik nu met buitenspelers speel of zonder maakt hem weinig uit. 

Ik heb wel gekeken om hem te vervangen, puur omdat hij qua eigenschappen niet de beste is, maar ik kan het nog niet opbrengen om hem te wisselen als hij zo blijft presteren. Dus heb zijn eigenlijke vervanger omgetraind tot amc. Voorlopig blijft hij gewoon spelen tot het niet meer gaat. 

Ja klopt, hij heeft wel op de radar gestaan en is dacht ik 1 keer opgeroepen, maar helaas nooit gespeeld. Dit zou in het echt wel anders zijn als je zulke statistieken kan overleggen. 

Oke nice! Wou het graag weten omdat ik een game ben gestart met Aston Villa. Had nog een reservespits nodig achter Watkins. Maar Armstrong speelt tot nog toe echt geweldig. In zijn 2e competitiewedstrijd viel hij in de 55e minuut in en maakte een hattrick. Wel allemaal uit de counter, waar zijn gevaar ligt.

Laptop helemaal moeten opschonen vanwege opslagtekort en het schoon verwijderen van alle Adobe applicaties die verliepen. 

Nu een game met Internazionale begonnen, stiekem toch wel een beetje een liefde uit Italië voor me (FM20). Direct een heuse uitdaging gezien er een erg oude selectie staat. Handanovich, Perisic, Alexis, Darmian, Ranochia, D'Ambrosio, Naingolan en Vidal zijn allemaal spelers die direct of snel moeten vertrekken. Daarnaast heb je ook niet genoeg wingers. 

Besloten Vidal, Naingolan, Lukaku, Perisic, Alexis direct te verkopen. Uiteindelijk met Ihataren, Stengs, Sabitzer en Boga spelers gehaald met toekomst. Tof om een game direct te beginnen met een doel en een uitdaging. 

9 uur geleden zei RogerGarcia:

Oke nice! Wou het graag weten omdat ik een game ben gestart met Aston Villa. Had nog een reservespits nodig achter Watkins. Maar Armstrong speelt tot nog toe echt geweldig. In zijn 2e competitiewedstrijd viel hij in de 55e minuut in en maakte een hattrick. Wel allemaal uit de counter, waar zijn gevaar ligt.

Fijne speler om dan achter de hand te hebben. Hier speelt die ook wel meer op de counter, speel gegen presie.  En daar ligt wel zijn kwaliteit inderdaad. 

Maar eens met PSV begonnen, als rasechte Brabander moet dat natuurlijk keertje gebeuren. Meteen de verdediging een make-over gegeven. Unnerstall (naar Real Madrid ;c), Hendrix, Baumgartl en Viergever leverden meer dan 17 miljoen op en ook Thomas mocht voor 4,5 miljoen vertrekken met een strik erom.

Met Livakovic topkeeper ervoor teruggehaald terwijl centraal achterin Badiashile, Saul Salcedo en Tiago Djalo wat kwaliteit toevoegen. Voorin mogen de cowboys lekker losgaan :D

1 minuut geleden zei ElPrincipito:

Gooi hier bijna de MacBook door de kamer. Blessure na blessure, ongekend. Van de 22 spelers zijn er nu 7 uit de roulatie. Echt om te janken, oprecht. Dan tegen Liverpool in de 1e knock-out ronde, krijg ik in de 119e minuut de 1-0 om de oren. 5 keer zelf de paal en lat geraakt. 

'Ik speel FM om te ontspannen en uit te rusten' :D