Mordurette 987 Gepost December 26, 2020 Share Gepost December 26, 2020 1 uur geleden zei Thomassje123: Ik wil opportunistisch spelen. Direct naar voren via de vleugels en voorzetten op de targetman. Welke rol zou het best naast de spelmaker voor de defensie passen? Ik had eerst een mezzala maar dat liep niet heel lekker, wil het nu proberen met een dynamische middenvelder Een Balveroverende Middenvelder schijnt deze FM wel goed te werken... Quote Link to post Share on other sites
The Saint 172 Gepost December 26, 2020 Share Gepost December 26, 2020 (edited) 3 uur geleden zei Thomassje123: Ik wil opportunistisch spelen. Direct naar voren via de vleugels en voorzetten op de targetman. Welke rol zou het best naast de spelmaker voor de defensie passen? Ik had eerst een mezzala maar dat liep niet heel lekker, wil het nu proberen met een dynamische middenvelder Een mezalla gaat inderdaad niet goed werken. Die wil te veel naar buiten en heb je centraal op het middenveld een probleem. Wat je verder bereiken met die speler? Moet die in de zestien komen? (boxtobox) of juist buiten de zestien hangen? Carrilero is dan een optie. Zou er sowieso voor zorgen dat je een rol geeft waardoor de speler centraal blijft spelen. @MarkussLijkt me een bug? Edited December 26, 2020 by The Saint Quote Link to post Share on other sites
Thomassje123 239 Gepost December 26, 2020 Share Gepost December 26, 2020 13 minuten geleden zei The Saint: Een mezalla gaat inderdaad niet goed werken. Die wil te veel naar buiten en heb je centraal op het middenveld een probleem. Wat je verder bereiken met die speler? Moet die in de zestien komen? (boxtobox) of juist buiten de zestien hangen? Carrilero is dan een optie. Zou er sowieso voor zorgen dat je een rol geeft waardoor de speler centraal blijft spelen. @MarkussLijkt me een bug? Moet op het middenveld blijven en eventueel de buitenspelers bedienen. Heb er een carrilero van gemaakt Quote Link to post Share on other sites
FlyD 477 Gepost December 26, 2020 Share Gepost December 26, 2020 9 minuten geleden zei Thomassje123: Moet op het middenveld blijven en eventueel de buitenspelers bedienen. Heb er een carrilero van gemaakt Dan zou ik er een gewone centrale middenvelder van maken (en eventueel 'hold position' aanzetten of hem verdedigend zetten). Een carrilero zal naar de buitenkant uitwijken. Quote Link to post Share on other sites
Sanel 176 Gepost December 26, 2020 Share Gepost December 26, 2020 (edited) Dit komt omdat je hem in onder 19 hebt gezet. edit: oh vorige pagina Edited December 26, 2020 by Sanel Quote Link to post Share on other sites
CocaPepsi 23 Gepost December 26, 2020 Share Gepost December 26, 2020 N.E.C begin van seizoen 4 Quote Link to post Share on other sites
Kelvin 349 Gepost December 26, 2020 Share Gepost December 26, 2020 (edited) Dit zijn laptopbrekers! En ik mag toch hopen dat je een prima verjaardag hebt als je een 3-0 achterstond goedmaken met een goal in de 89e minuut en twee goals in de 4e minuut van de blessuretijd. Edited December 26, 2020 by Kelvin Quote Link to post Share on other sites
toivonen 23 Gepost December 27, 2020 Share Gepost December 27, 2020 Is het de moeite waard om fm 21 te kopen? Is er veel verschil met fm 20? Normaal gesproken koop ik vaak de nieuwe in het loop van het jaar maar met nog een week vakantie merk ik eigenlijk wel dat ik weer zin in fm heb. Quote Link to post Share on other sites
RubenS2 716 Gepost December 27, 2020 Share Gepost December 27, 2020 FM2020 Is er iemand die me verder kan helpen met deze tactiek? Het is enorm wisselvallig, de ene week win ik met 3-0, de week erna verlies ik met 3-0... Quote Link to post Share on other sites
Karlo 356 Gepost December 27, 2020 Share Gepost December 27, 2020 @RubenS2 Welk team ben je, in welke competitie? En wat is je media prediction? Quote Link to post Share on other sites
RubenS2 716 Gepost December 27, 2020 Share Gepost December 27, 2020 (edited) 2 minuten geleden zei Karlo: @RubenS2 Welk team ben je, in welke competitie? En wat is je media prediction? Eendracht Aalst, laatste is de voorspelling 8e dus, sta momenteel 6e in de totale ranking. Edited December 27, 2020 by RubenS2 Quote Link to post Share on other sites
Karlo 356 Gepost December 27, 2020 Share Gepost December 27, 2020 Zojuist zei RubenS2: Eendracht Aalst, laatste is de voorspelling Dan snap ik die wisselvalligheid wel Alle aanvallers op attacking, een afmaker in deze formatie die op een eiland komt te staan, twee spelmakers naast elkaar op één middenveld, extreem hoog tempo, extreme verdedigende teaminstructies Quote Link to post Share on other sites
RubenS2 716 Gepost December 27, 2020 Share Gepost December 27, 2020 (edited) 3 minuten geleden zei Karlo: Dan snap ik die wisselvalligheid wel Alle aanvallers op attacking, een afmaker in deze formatie die op een eiland komt te staan, twee spelmakers naast elkaar op één middenveld, extreem hoog tempo, extreme verdedigende teaminstructies Wat zou jij dan veranderen? De filosofie van die twee spelmakers is wel dat de ene inzakt en de andere vooruit gaat, zodat er een driehoekje ontstaat. Edited December 27, 2020 by RubenS2 Quote Link to post Share on other sites
Karlo 356 Gepost December 27, 2020 Share Gepost December 27, 2020 3 minuten geleden zei RubenS2: Wat zou jij dan veranderen? Zonder de kwaliteiten van je spelers te kennen: PFat IWsu Wat CMsu BBMsu DLPde WBsu CDde BPDde WBsu SKsu mentality: positive in possession: more direct passing, higher tempo, hit early crosses, play for set pieces in transition: counter, distribute quickly out of possession: force opposition outside, lower line of engagement, standard defensive line, morge urgent pressing, get stuck in Quote Link to post Share on other sites
RubenS2 716 Gepost December 27, 2020 Share Gepost December 27, 2020 5 minuten geleden zei Karlo: Zonder de kwaliteiten van je spelers te kennen: PFat IWsu Wat CMsu BBMsu DLPde WBsu CDde BPDde WBsu SKsu mentality: positive in possession: more direct passing, higher tempo, hit early crosses, play for set pieces in transition: counter, distribute quickly out of possession: force opposition outside, lower line of engagement, standard defensive line, morge urgent pressing, get stuck in Komt er zo geen gat te liggen linksvoor omdat de linksachter niet overlapt met de inverted winger? Quote Link to post Share on other sites
Karlo 356 Gepost December 27, 2020 Share Gepost December 27, 2020 Zojuist zei RubenS2: Komt er zo geen gat te liggen linksvoor omdat de linksachter niet overlapt met de inverted winger? WB is een rol die zorgt voor natuurlijke overlap lees de beschrijving in FM maar eens. Quote Link to post Share on other sites
RubenS2 716 Gepost December 27, 2020 Share Gepost December 27, 2020 7 minuten geleden zei Karlo: WB is een rol die zorgt voor natuurlijke overlap lees de beschrijving in FM maar eens. Oeps, excuses Wat is de rol van de spits trouwens in het Nederlands? Quote Link to post Share on other sites
Karlo 356 Gepost December 27, 2020 Share Gepost December 27, 2020 Zojuist zei RubenS2: Oeps, excuses Wat is de rol van de spits trouwens in het Nederlands? Zo uit mijn hoofd: drukzettende spits. Quote Link to post Share on other sites
Cicchio 534 Gepost December 27, 2020 Share Gepost December 27, 2020 Henk Veerman, fenomeen. Tien wedstrijden gespeeld in de Eredivisie, achttien goals. Quote Link to post Share on other sites
RubenS2 716 Gepost December 27, 2020 Share Gepost December 27, 2020 (edited) 1 uur geleden zei Karlo: Zonder de kwaliteiten van je spelers te kennen: PFat IWsu Wat CMsu BBMsu DLPde WBsu CDde BPDde WBsu SKsu mentality: positive in possession: more direct passing, higher tempo, hit early crosses, play for set pieces in transition: counter, distribute quickly out of possession: force opposition outside, lower line of engagement, standard defensive line, morge urgent pressing, get stuck in En deze instructies in het Nederlands? Edited December 27, 2020 by RubenS2 Quote Link to post Share on other sites
bingo11 58 Gepost December 27, 2020 Share Gepost December 27, 2020 11 uur geleden zei Kelvin: Dit zijn laptopbrekers! En ik mag toch hopen dat je een prima verjaardag hebt als je een 3-0 achterstond goedmaken met een goal in de 89e minuut en twee goals in de 4e minuut van de blessuretijd. Jezus dit is wel heel extreem. Zou zelf echt woest zijn Quote Link to post Share on other sites
Karlo 356 Gepost December 27, 2020 Share Gepost December 27, 2020 30 minuten geleden zei RubenS2: En deze instructies in het Nederlands? Zet anders je FM even naar Engels en weer terug Quote Link to post Share on other sites
FlyD 477 Gepost December 27, 2020 Share Gepost December 27, 2020 Het lijkt erop dat ik nog eens een goed werkende 4-2-3-1 heb kunnen maken. Dat was alweer 2 edities geleden: Quote Link to post Share on other sites
Regis 539 Gepost December 27, 2020 Share Gepost December 27, 2020 Waarom zou je FM ook in NL spelen. Quote Link to post Share on other sites
007mark 1,321 Gepost December 27, 2020 Share Gepost December 27, 2020 14 minuten geleden zei FlyD: Het lijkt erop dat ik nog eens een goed werkende 4-2-3-1 heb kunnen maken. Dat was alweer 2 edities geleden: Is dat Champions League of Europa League? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts