Jump to content

FM Café

Recommended Posts

1 uur geleden zei Thomassje123:

7d5431c1fdbcb27f168b5081a9366fd8.png

Ik wil opportunistisch spelen. Direct naar voren via de vleugels en voorzetten op de targetman. Welke rol zou het best naast de spelmaker voor de defensie passen? Ik had eerst een mezzala maar dat liep niet heel lekker, wil het nu proberen met een dynamische middenvelder

Een Balveroverende Middenvelder schijnt deze FM wel goed te werken...

• Replies 3.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Zo, Pentagon Challenge voltooid.  

Hyped voor deze jeugdinstroom   

We did it! En hoe 

Posted Images

3 uur geleden zei Thomassje123:

7d5431c1fdbcb27f168b5081a9366fd8.png

Ik wil opportunistisch spelen. Direct naar voren via de vleugels en voorzetten op de targetman. Welke rol zou het best naast de spelmaker voor de defensie passen? Ik had eerst een mezzala maar dat liep niet heel lekker, wil het nu proberen met een dynamische middenvelder

Een mezalla gaat inderdaad niet goed werken. Die wil te veel naar buiten en heb je centraal op het middenveld een probleem. Wat je verder bereiken met die speler? Moet die in de zestien komen? (boxtobox) of juist buiten de zestien hangen? Carrilero is dan een optie. Zou er sowieso voor zorgen dat je een rol geeft waardoor de speler centraal blijft spelen.

@MarkussLijkt me een bug?

Edited by The Saint
13 minuten geleden zei The Saint:

Een mezalla gaat inderdaad niet goed werken. Die wil te veel naar buiten en heb je centraal op het middenveld een probleem. Wat je verder bereiken met die speler? Moet die in de zestien komen? (boxtobox) of juist buiten de zestien hangen? Carrilero is dan een optie. Zou er sowieso voor zorgen dat je een rol geeft waardoor de speler centraal blijft spelen.

@MarkussLijkt me een bug?

Moet op het middenveld blijven en eventueel de buitenspelers bedienen. Heb er een carrilero van gemaakt

9 minuten geleden zei Thomassje123:

Moet op het middenveld blijven en eventueel de buitenspelers bedienen. Heb er een carrilero van gemaakt

Dan zou ik er een gewone centrale middenvelder van maken (en eventueel 'hold position' aanzetten of hem verdedigend zetten). Een carrilero zal naar de buitenkant uitwijken.

9f0188fb1e67fcdfebc2e201b8918cce.png

Dit zijn laptopbrekers! En ik mag toch hopen dat je een prima verjaardag hebt als je een 3-0 achterstond goedmaken met een goal in de 89e minuut en twee goals in de 4e minuut van de blessuretijd.

Edited by Kelvin
Zojuist zei RubenS2:

Eendracht Aalst, laatste is de voorspelling ;c 

Dan snap ik die wisselvalligheid wel ;c

Alle aanvallers op attacking, een afmaker in deze formatie die op een eiland komt te staan, twee spelmakers naast elkaar op één middenveld, extreem hoog tempo, extreme verdedigende teaminstructies :classic_ninja:

3 minuten geleden zei Karlo:

Dan snap ik die wisselvalligheid wel ;c

Alle aanvallers op attacking, een afmaker in deze formatie die op een eiland komt te staan, twee spelmakers naast elkaar op één middenveld, extreem hoog tempo, extreme verdedigende teaminstructies :classic_ninja:

Wat zou jij dan veranderen? :classic_ninja: De filosofie van die twee spelmakers is wel dat de ene inzakt en de andere vooruit gaat, zodat er een driehoekje ontstaat.

Edited by RubenS2
3 minuten geleden zei RubenS2:

Wat zou jij dan veranderen? :classic_ninja:

Zonder de kwaliteiten van je spelers te kennen:

PFat

IWsu                                           Wat

CMsu      BBMsu

DLPde

WBsu       CDde     BPDde       WBsu

SKsu

mentality: positive

in possession: more direct passing, higher tempo, hit early crosses, play for set pieces

in transition: counter, distribute quickly

out of possession: force opposition outside, lower line of engagement, standard defensive line, morge urgent pressing, get stuck in

5 minuten geleden zei Karlo:

PFat

CMsu      BBMsu

DLPde

SKsu

in possession: more direct passing, higher tempo, hit early crosses, play for set pieces

out of possession: force opposition outside, lower line of engagement, standard defensive line, morge urgent pressing, get stuck in

Komt er zo geen gat te liggen linksvoor omdat de linksachter niet overlapt met de inverted winger?

1 uur geleden zei Karlo:

PFat

CMsu      BBMsu

DLPde

SKsu

En deze instructies in het Nederlands? :classic_ninja:

Edited by RubenS2
11 uur geleden zei Kelvin:

9f0188fb1e67fcdfebc2e201b8918cce.png

Dit zijn laptopbrekers! En ik mag toch hopen dat je een prima verjaardag hebt als je een 3-0 achterstond goedmaken met een goal in de 89e minuut en twee goals in de 4e minuut van de blessuretijd.

Jezus dit is wel heel extreem. Zou zelf echt woest zijn