Jump to content

FM Café

Recommended Posts

• Replies 3.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Zo, Pentagon Challenge voltooid.  

Hyped voor deze jeugdinstroom   

We did it! En hoe 

Posted Images

12 uur geleden zei GAE EAGLES:

cbbe3bd5c8b481388974b52a29ec4bb8.png

En nog meer goed nieuws. Duurt nog wel 3 jaar, maar dat is het wachten waard.

Lekker. Ook eerst het stadion naar een legende noemen, om vervolgens de naam weer te verkopen :D Hou er zelf eigenlijk nooit echt van als bestuur dit soort dingen zelf gaat besluiten. Als grote leider wil ik dat liever in eigen hand houden.

11 uur geleden zei Arles:

Spelen jullie in 2D of in 3D? Ben daar altijd benieuwd naar bij anderen. Ikzelf heb nooit anders dan 2D gespeeld en ben ook niet van plan dat ooit te veranderen. 

Altijd 3D gedaan, sinds ik ben begonnen met FM10. Wel eens geprobeerd om 2D te doen, maar mist voor mij toch een hoop beleving. Bij 3D kan je af en toe lekker kankeren op die spelers als ze een bal verkeerd aannemen of met hun verkeerde voet schieten ;c

15 uur geleden zei RubenS2:

Dit is net toegekomen, maar vind die optie niet...

Als goed is hoor je gewoon in je Inbox daar melding van te krijgen. En zo niet, dan ga je naar de manager van die club zijn profiel en dan ga je daar naar die toespreken. Dat moet sowieso werken.

1 uur geleden zei Karlo:

Behoorlijk. Je kunt overigens wel zeggen dat deze ploeg ons lag in de CL-groep ;c 

image.png.23605d514494d83d53bb71469b278638.png

image.png.c33aaceb9e1877a931138b1234f80439.png

Iemand trouwens enig idee hoe ik de kwaliteit van die GIF beter krijg?

Hoe is Saelemakers? Ik had een langlopende save in FM20 met Milan, vond hem daar helemaal niks, maar zie hem wel vaker bij  mensen voorbij komen. 

9 minuten geleden zei Abe:

Hoe is Saelemakers? Ik had een langlopende save in FM20 met Milan, vond hem daar helemaal niks, maar zie hem wel vaker bij  mensen voorbij komen. 

Heeft een upgrade gehad t.o.v. FM20, inderdaad.

image.png.899bf53631b000d3c87fceda179fcd30.png

13 minuten geleden zei Jeff_J:

Paniek aankoop 1 is een feit. Gratis op te halen, kan bijna geen enkele speler binnen halen vanwege de lage reputatie... speel je in de premier league en zelfs club in sky bet league1 hebben een betere reputatie :')

image.thumb.png.1e27fec11a8e14f30abbd16277e68e62.png

Hopen dat je er nog wat aan hebt, anders weggegooid salaris. Johnny Burgerking is nog sneller dan hij nu is...

Edited by Mordurette
19 minuten geleden zei Mordurette:

Hopen dat je er nog wat aan hebt, anders weggegooid salaris. Johnny Burgerking is nog sneller dan hij nu is...

Haha ja klopt is wel alleen in geval van nood / laatste 15 minuten als afmaker.

Anders wordt het een spits die al meedoet vanaf de vanarama national, het is een wonder dat ik zo snel door alle promoties ben gegaan met dit team.

image.thumb.png.82f074d30b7892e694bf15785e60e4bc.png

@Karlo Naja met die match screen wat je eerder plaatste zeiden ze onderstaand. Dus ik dacht dan kan de rest gewoon in diezelfde panels/match map :P

Citaat

- Place the panels folder into your User Data Location which by default is:
Documents\Sports Interactive\Football Manager 2021\

If you are using a custom skin:

- Place the panels folder inside the folder for the skin you are using, by default this will be:
Documents\Sports Interactive\Football Manager 2021\skins\<skin_name>\

4 uur geleden zei Kyrill:

Als goed is hoor je gewoon in je Inbox daar melding van te krijgen. En zo niet, dan ga je naar de manager van die club zijn profiel en dan ga je daar naar die toespreken. Dat moet sowieso werken.

Bedankt voor de tip! Als ik naar de club ga, zie ik geen manager staan, vermoedelijk omdat ze te laag spelen in een niet-speelbare competitie, dus vermoed dat daar het probleem zit :classic_ninja:

Ik zit dus met een probleem mannen, ik heb Nicolo Armini gratis overgenomen van Lazio vorig seizoen. De beste meneer meldde zich keurig bij de poort op 1 juli en ik heb hem verhuurd aan Greuter Fürth. De dag nadat ik hem verhuurde bleef hij al in mijn club zitten en ik kon hem gewoon inzetten terwijl hij op papier dus 'verhuurd' is.

Heb hem al 10 keer geprobeerd terug te roepen: dat wordt bevestigd maar dan komt hij dus niet. Nu wil ik hem eigenlijk verkopen want ik ga hem niet meer gebruiken en hij kan mij wel 10 miljoen opleveren. Echter kan ik hem aan niemand aanbieden, behalve Greuter maar die hebben geen geld, omdat hij dus verhuurd is.

Kortom: ik ben gekidnapt door mijn eigen 'verhuurde' speler:

Nicolò Armini_ Attributen.png

Nicolò Armini_ Contractinfo.png