Jump to content

FM Café

Fantasy
 Share

Recommended Posts

4 uur geleden zei Fantasy:

Klopt. Die passmaps tijdens de wedstrijden bijv. zijn echt drama haha. Zie je een veldje van 3 bij 4 cm met 281 passlijnen erin :D Wordt het één groot blauw (of welke kleur je club dan ook is) veld zonder enig inzicht te krijgen haha. Kleine dingetjes, kan ik me nog niet te veel aan storen. Hoop wel dat ze dat gaan aanpassen óf dat er snel nieuwe skins komen zodat het uit beeld verdwijnt hehe

Haha inderdaad, die passmap is echt genant bijna. Verder heb ik vooral irritaties bij de persconferenties, zo onlogisch ingedeeld. Zou meer gemak opleveren als ze de vragen en antwoorden gewoon dicht bij elkaar brengen.

3 uur geleden zei bingo11:

Zal wel met corona te maken hebben. In de ED heb je dit jaar ook alle toppers pas na de winterstop.

Kan ook met de beta versie te maken hebben natuurlijk. In de ED hebben ze dat ook, maar inderdaad na de winter. Dat zou je dan ook in Engeland verwachten als ze dat daar ook hebben. Niet dat het heel veel uitmaakt, je moet toch tegen iedereen 2 keer spelen.

1 uur geleden zei Regis:

Denk dat er nu nog geen downloads beschikbaar zijn. Men is nu vooral aan het testen. FM Scout een beetje in de gaten houden of Strikerless.com van @Nom de Guerre 

Heb zelf wat eigen en gedownloade tactieken vanuit FM20 ook geprobeerd en die werken opzich prima. Beetje tweaken hier en daar misschien

Ik heb een tactiekje online gepleurd, op Twitter. Nog geen tijd gehad voor een verhaal d'r bij :) 

afbeelding.thumb.png.ff5a6132d9084f2ac0715b2b49cd70d6.pngIk heb denk ik een gebroken tactiek gemaakt, eerste seizoen :classic_ninja: Nu is Cercle wel een ploeg waar je redelijk snel wat klaar kan maken, dit had ik echter niet verwacht. Zeker niet omdat ik 12 punten achter stond voor de mini playoffs begonnen. (Punten worden gehalveerd dus 6 punten achterstand)

Dit was mijn go to team, wat een beest is die Harisson Marcelin (ook in het echt), zeker een aanrader voor elke ploeg buiten de grote 3 in zowel België als Nederland. Jammer genoeg slechts gehuurd voor mij.

afbeelding.png.fae4bb5de7fef9eaf84e7d7885ec5695.png

Het klinkt echt heel onrealistisch en het lijkt alsof ik gesave scummed heb (zo zou ik wel denken als ik dit zag bij iemand anders :P) maar Club Brugge had 3 wedstrijden op rij verloren:

afbeelding.thumb.png.da6c98bb9d95f4fcdecfe83632df249d.png

afbeelding.thumb.png.f9028c70cc13fd547e32442a0bfb38c9.pngOverigens geen 2 dagen gespeeld sinds de release, ik laat meestal mijn computer de hele dag aanstaan, zeker nu ik thuis colleges volg :classic_rolleyes: op deze screenshot kan je zien dat ik 16x gesaved heb in 13 maanden.

Edited by quertius

2 uur geleden zei GAE EAGLES:

Kan ook met de beta versie te maken hebben natuurlijk. In de ED hebben ze dat ook, maar inderdaad na de winter. Dat zou je dan ook in Engeland verwachten als ze dat daar ook hebben. Niet dat het heel veel uitmaakt, je moet toch tegen iedereen 2 keer spelen.

Nee maar zou me er wel aan ergeren

19 uur geleden zei Regis:

Denk dat er nu nog geen downloads beschikbaar zijn. Men is nu vooral aan het testen. FM Scout een beetje in de gaten houden of Strikerless.com van @Nom de Guerre 

Heb zelf wat eigen en gedownloade tactieken vanuit FM20 ook geprobeerd en die werken opzich prima. Beetje tweaken hier en daar misschien

Bedankt voor het advies dat de taktieken van FM20 ook in FM21 werken. Dat is namelijk niet ieder jaar zo.