Jump to content

FM Café

Fantasy
 Share

Recommended Posts

image.thumb.png.15d5b9e5d63a7fdadcc929883879b2f9.png

ADO Den Haag besloot mij geen duimbreed in de weg te zitten met zelfs 0 schoten. Zorgt ervoor dat ik compleet gelijk kom op doelsaldo met koploper Ajax. Die hebben echt 3 goals meer gemaakt. Gaat hoe dan ook een enorm spannend einde worden, waarbij ook PSV er nog vandoor kan gaan met de titel. Dit is immers het programma

PSV - Ajax

Sparta - Feyenoord

Ajax - Vitesse

Feyenoord - PSV

:<

10 uur geleden zei 007mark:

image.thumb.png.e0dda9f2e4405c32379edc1d460bc4aa.png

@*&@&%(#*%(#*%

Zelf helaas verloren van PSV, en dan schiet Ajax tot overmaat van ramp ook onze CL-droom nog in duigen. 

Heel zuur, zonde!

Vitesse gedegradeerd is ook bizar trouwens. Al doen ze het hier ook al 1,5 seizoen niet best.

Edited by MarcFR

12 uur geleden zei Svenpunt:

Hmm ik merk sinds vandaag iets vreemds op:

Als manager van Club Brugge beschik je ook over Club NXT die in de tweede divisie van België spelen. Nu wil ik iemand van de NXT ploeg naar de hoofdploeg overbrengen maar een dag later verdwijnt die weer uit mijn team richting NXT. Ik heb aan de verantwoordelijkheden niets aangepast en ook als ik alle taken aan mezelf toewijs blijft dit gebeuren.

Iemand een oplossing hiervoor?

Volgens mij staat ergens in de instellingen van de staf iets over dat jij kunt bepalen wie in welke ploeg speelt.

54 minuten geleden zei MarcFR:

Heel zuur, zonde!

Vitesse gedegradeerd is ook bizar trouwens. Al doen ze het hier ook al 1,5 seizoen niet best.

6 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Bizar :D 

Ja, dat is inderdaad niet best van Vitesse.

Ergens kon ik het ook snel van mij afzetten trouwens dit scenario. Bekerfinale gehaald en laatste 16 in de EL (uitgeschakeld door AC Milan op uitdoelpunten). Uiteindelijk voor het spelplezier altijd wel goed als je niet meteen in het eerste seizoen alles wint namelijk.

1 uur geleden zei Nom de Guerre:

Volgens mij staat ergens in de instellingen van de staf iets over dat jij kunt bepalen wie in welke ploeg speelt.

Als ik de spelers van mijn b team via de -18 naar de eerste ploeg haal werkt het wel, rechtstreeks niet. Lijkt me een bug te zijn aangezien er nog mensen dit probleem hebben die met Club spelen :D

27 minuten geleden zei Thierryvane:

Tannane zojuist (januari 2023) verkocht aan AZ voor 12 miljoen. Vervanger is Thiago Almada voor 7.

Goeie deal. Hier in januari 2025 53 miljoen waard bij AS Roma. Ik ben mijn 2 centrale middenvelders zonet kwijtgeraakt voor samen 85 miljoen, maar echt heel moeilijk om waardige vervangers te vinden. Almada helaas alvast geen optie dus.

25 minuten geleden zei Michiel RAFC:

Goeie deal. Hier in januari 2025 53 miljoen waard bij AS Roma. Ik ben mijn 2 centrale middenvelders zonet kwijtgeraakt voor samen 85 miljoen, maar echt heel moeilijk om waardige vervangers te vinden. Almada helaas alvast geen optie dus.

Nu net ook mijn eerste keeper Drommel verkocht aan AZ voor 15 miljoen. Opvolger gaat waarschijnlijk Vandevoordt worden, alleen wel prijzig...

Zojuist zei Thierryvane:

Nu net ook mijn eerste keeper Drommel verkocht aan AZ voor 15 miljoen. Opvolger gaat waarschijnlijk Vandevoordt worden, alleen wel prijzig...

Die probeer ik al 3 jaar te halen, maar nog nooit goedkoper dan 35 miljoen geweest. Dat vind ik iets te gortig eerlijk gezegd voor een keeper, maar sowieso wel een hele goeie.