Jump to content

FM Café

Fantasy
 Share

Recommended Posts

fc8ee0490df119d27975198eec9fab43.png

Het eerste seizoen in Griekenland zit er op en met een vierde plaats mogen we best tevreden zijn. Ik had me eigenlijk nog niet zo verdiept in het promotiesysteem in Griekenland, maar dat gaat nog een beste klus worden :cab: Je hebt acht competities op het derde niveau, waarvan alleen kampioen doorstroomt naar een soort nacompetitie. Die bestaat uit twee poules van vier, waarvan de bovenste twee per poule promoveren naar het tweede niveau. 

f99c318ed9db3ad584a376cad046807f.png

Het eerste jaar stond echter vooral in het teken van opbouwen en een beetje de selectie op orde krijgen. En heel best is die selectie natuurlijk niet. Onze sterspeler is Tasos Zarkadas, een middenvelder met ervaring op het hoogste niveau. Dat die ervaring beperkt blijft tot tien minuten speeltijd in 2015 voor het destijds gepromoveerde Panetolikos F.C. mag de pret natuurlijk niet drukken ;c

@RubenS2

Naast mijn LLM met York nu ook met psv begonnen iets wat ik iedere jaar doe. 
De eerste tien wedstrijden ongeslagen en 25 doelpunten voor en serieus 0 tegen echt bizar. 

ondertussen helaas wel onverdiend 1-2 van Fc Utrecht verloren maarja je kan niet alles hebben. 

1622859419_EK24.png.58d1fa322ca0daa88efbc350b015b99f.png

Zit na het EK 2024. België won van Engeland in de finale en is ook hofleverancier in het team van het toernooi. Vooral de linksback is een verrassing (zelf nog nooit van gehoord).

Zelf met Tottenham weer een interessante zomer, na twee seizoenen is Neymar weer transfervrij vertrokken. Ook Ndombele, Stones, Lo Celso, Reguillon, Stacey en Edwards trekken de Spurs-deur achter zich dicht. Tot nu toe alleen Ihattaren als nieuwe aanwinst binnen. Wordt nog een hete zomer :D

2 uur geleden zei Nummerke10:

1622859419_EK24.png.58d1fa322ca0daa88efbc350b015b99f.png

Zit na het EK 2024. België won van Engeland in de finale en is ook hofleverancier in het team van het toernooi. Vooral de linksback is een verrassing (zelf nog nooit van gehoord).

Als Belg heb ik ook nog nooit van die linksback gehoord. Is het geen regen? Of heb je een screentje van zijn geschiedenis?

1 minuut geleden zei RubenS2:

Als Belg heb ik ook nog nooit van die linksback gehoord. Is het geen regen? Of heb je een screentje van zijn geschiedenis?

Is geen Regen maar ging afgelopen zomer naar Benevento denk ik?

Foulon.png.e455632a8a0e5f91cc06efcaf182efb0.png

Is ook niet echt een ster hoor maar goed genoeg voor Europees kampioen België.

Spoiler

141740568_Foulon2.thumb.png.ab4487236284d3bf92abf74b20accc79.png

Nu Favre is ontslagen met voor Dortmund-begrippen een tikkeltje laf voetbal, dacht ik: misschien als ik met extreem offensief voetbal (zelfs té offensief voor Bosz) goede resultaten haal, kan ik het even naar Watzke opsturen. Je weet maar nooit!

1915623341_FootballManager2021Touch18-12-202000_04_30.thumb.png.6f4b678c9ec1f966903d0a15a4c4f870.png

:< Zelfs Flickie kreeg even flink op zijn flikker! 

12 uur geleden zei RubenS2:

Ik denk dat het Daan Foulon is. Heeft ooit nog bij Waasland Beveren gespeeld als ik me niet vergis.

Edit; zie nu Nummerke10 zijn antwoord pas :D

Edited by FlyD

Ineens krijg ik steeds dit bij mijn scoutingsrapporten:

33b73bf301f71191918d870c01e2a0e5.png

En niet bij 1 maar bij 8 van de 10 keer. Ook bij verschillende scouts. Weet iemand waar dat aan ligt?

Het is FM20 trouwens, maar ik post het hier omdat dat topic aardig dood is volgens mij.. 

Edited by Dr. Bibber

Grote doel met Tottenham voor de komende 2 a 3 seizoenen is om Kane PL-topscorer aller tijden te maken. Hij staat op 234 doelpunten, begin oktober 2024. Het record van Shearer staat op 260. Kane zal alleen nog maar in de PL spelen om hem zo fit mogelijk te houden en hij heeft bedankt voor The Three Lions, wat ook weer scheelt in zijn blessuregevoeligheid.

Enige 'nadeel' is wel dat hij in de schaduw van Haaland opereert, die in 51 PL-wedstrijden so far 50 goals heeft gemaakt.