Jump to content

FM Café

Recommended Posts

Pamisos_Messini_logo.png

GPS Pamisos Messinis

Nieuwe lockdown, nieuwe savegame :D Nadat ik bij de lockdown in het voorjaar een behoorlijk fanatieke savegame had in Frankrijk, is het nu tijd voor een tweede poging. In de basis is het grotendeels hetzelfde, ik begin werkloos in FM19 op de laagste divisie van een land en wil uiteindelijk in de hoogste divisie komen, met welke club maakt mij niet uit. Dus veel clubhoppen zal het sowieso wel worden. In mijn vorige savegame in Frankrijk stopte de teller op 8 clubs (Ornans, Annecy, Toulouse, Lyon, PSG, Caen, Lille, Monaco), na ruim 30 seizoenen en de geboorte van één van de tofste regens die ik ooit heb gehad; Teddy Thierry. 

Waarschijnlijk ga ik zo'n epische game niet herhalen, maar ik probeer het in ieder geval te benaderen. En ditmaal is de keuze dus gevallen op Griekenland. Niet echt een specifieke reden waarom, maar ik vind eigenlijk alle topclubs wel wat hebben (Olympiakos, Panathinaikos, AEK, PAOK) en wil uiteindelijk ook Europees succes boeken met een Griekse club. Maar dat is vooralsnog ver weg. We beginnen in de derde divisie en alleen de kampioen plaatst zich voor de promotie play-offs naar het tweede niveau. Hoogste tijd om de eerste seizoenen in sneltempo er doorheen te rammen. Pamisos is hopelijk het eerste stapje naar succes!

• Replies 3.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Zo, Pentagon Challenge voltooid.  

Hyped voor deze jeugdinstroom   

We did it! En hoe 

Posted Images

23 uur geleden zei Michiel RAFC:

Eindstand.png.eedb99510439d3a8ffaa9db03e6f7e0a.png

Ondanks de halvering van de punten, wordt de kampioensgroep niet echt spannend vrees ik :D 1 match verloren, 4 gelijk en 29 gewonnen, 106 doelpunten gemaakt. 

Een leuke uitdaging om eens kampioen te worden voor de kampioensgroep start :D

image.png.464b21ad526e0d6635e4251d9121f870.png

Zo spannend heb ik het nog nooit gehad. Ik heb alles in eigen hand. Eerst thuis tegen West Ham. Dan op bezoek bij Manchester United en Liverpool en laatste wedstrijd thuis tegen Fulham. En ik denk dat Spurs gaan degraderen want die moeten nog tegen Manchester City, Chelsea, Arsenal en Everton. 

Edit: Gewonnen tegen West Ham, verloren van United, gelijk tegel Liverpool en gewonnen tegen Fulham. Daarmee 4e geworden. United werd kampioen met 81 punten, City 2e met 80 punten en Liverpool en ik met Wolves eindigden op 79 punten. Spurs inderdaad gedegradeerd :D

Edited by yuriberi
18 minuten geleden zei Kyrill:

@yuriberi goed gedaan, gefeliciteerd!! Heerlijk Spurs gedegradeerd doet me deugd als Arsenal fan haha. Hoe doet Fabio Silva het bij jou en nog speciale aankopen gedaan? En je hoeveelste seizoen is dit bij Wolves?

Haha ja Spurs stond heel het seizoen in de degradatiezone zowat. Maar die zullen wel snel terugkomen verwacht ik.

Dit was het eerste seizoen, 2020/2021. Ik speelde met een 5-2-3 VV Breed opstelling wat betekende dat Raul Jimenez mijn enigste spits was. En die was vaak erg belangrijk dus Fabio Silva zat voornamelijk op de bank. Bij zijn invalbeurten viel hij niet echt op dus besloot hem in januari te verhuren aan Burnley waar die 2x scoorde in 11 wedstrijden. Nu besloten voor seizoen 2 in een 4-2-4 opstelling te gaan spelen dus zal die waarschijnlijk meer kansen krijgen. Maar heb ook nog andere spitsen die het prima doen dus concurrentie is groot. (Brenner en Campana) 

Enige aankoop die ik in het eerste seizoen heb gedaan is Eder van Lokomotiv Moskou gehaald, de Portugese EK held. Aangezien ik Fabio Silva op huurbasis wegstuurde had ik een invalspits nodig voor het geval dat Raul Jimenez geblesseerd of geschorst zou zijn. Niet heel bijzondere aankoop, maar wist met zijn enige doelpunt wel doelpunt van het seizoen te scoren.

14 minuten geleden zei Nummerke10:

@yuriberi Mooi seizoen, jammer van de vierde plek en jammer van de degradatie van Tottenham natuurlijk :classic_sad: Met paar gerichte aankopen (Tottenham leegkopen) volgend jaar die titel pakken!

@rick_burgsted Ik laat dit ook over aan mijn assistent. Persoonlijke trainingen doe ik wel zelf, vooral op positie en in rol die ze trainen.

Ik had maar 60 miljoen te besteden ofzo, al die spelers van Spurs gingen voor meer weg. Ik heb wel wat talentjes binnengehaald. Twee Brazilianen en een Portugees. Brenner kostte me 15,25 miljoen, Vitor 20 miljoen en Tete 21 miljoen. Vooral Brenner was ik verbaasd over, had nog nooit van die man gehoord.

Spoiler

image.thumb.png.ee92ae78569db295e5114428e5d41b1d.png

image.thumb.png.81acec7a2892ae6b70338a7f5259d2cd.png

image.thumb.png.93f63207f8a7370a85e7b107672bd754.png