Jump to content

FM Café

Recommended Posts

• Replies 3.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Zo, Pentagon Challenge voltooid.  

Hyped voor deze jeugdinstroom   

We did it! En hoe 

Posted Images

image.png.ff3228940e4fdcc8e179e417b8d4bd90.png

Feyenoord - Slovan Bratislava 0-1

Viktoria Pilzen - Feyenoord 2-1

FC Krasnodar - Feyenoord 1-4

Feyenoord - Krasnodar 1-1

Slovan Bratislava - Feyenoord 1-3

Feyenoord - Viktoria Pilzen 3-1

Gelukkig hersteld van een zeer matige EL-start. Nu een beetje lucky loting tegen Slavia Praag. Die wisten hun poule met AS Roma, AZ en Kolos Kovalivka winnend af te sluiten.

Imminent Feyenoord crash & burn in Europe ;) En dan zeggen ze dat FM niet realistisch is...

Ik heb net voor een kleine 100 miljoen nieuwe middenvelders moeten kopen, omdat fucking Man City de ontsnappingsclausules van twee man activeert... Alsof die nog meer middenvelders nodig hebben :cab: 

14 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Imminent Feyenoord crash & burn in Europe ;) En dan zeggen ze dat FM niet realistisch is...

Het maken van 12 Europese doelpunten in 6 wedstrijden vind ik anders best aan de hoge kant... ;c 

38 minuten geleden zei 007mark:

Het maken van 12 Europese doelpunten in 6 wedstrijden vind ik anders best aan de hoge kant... ;c 

Onrealistisch kutspel ;) dadelijk roep je nog dat Jørgensen je topschutter is, Linssen gaat als de brandweer op links en Diemers een gewaardeerd teamlid is.

231D1193-0EFB-4214-9A69-0EBE4FBA21F9.jpeg.0e2dac523bd96d974dcdaf7925b03bda.jpeg

Seizoen 1. Na een gigantische dip na de winterstop toch nog tweede geworden op de laatste speeldag.

Eerste seizoenshelft liep geweldig, januari en februari lukte er werkelijk niets meer.

Beker gewonnen van AZ na penalty’s.

Nu de staff flink onder handen nemen en selectie gericht versterken. Aangezien er pareltjes in de jeugd rondlopen wil ik daar ook naar kijken.

Edited by MarcFR
11 minuten geleden zei Jeff_J:

Iemand anders ook het probleem dat je geen reserve/u23 team hebt? Ik speel LLM en nu 3x gepromoveerd naar de League1 echter nog altijd geen reserve/u23 team ook geen mogelijkheid om aan te vragen bij het bestuur.

Tips?

Dan heeft je club waarschijnlijk in het echt ook geen reserve /u23 team, wellicht ook geen budget ervoor.

Nadat ik in FM 20 2 leuke games heb gehad met Bolton ben ik nu een nieuwe game gestart met Bolton, ditmaal in de League Two nadat ze vorig seizoen gedegradeerd zijn uit de League One.

De balans staat op +1 miljoen maar er is een schuld nog af te lossen van 38 miljoen euro, waarvan 525k maandelijks moet afgelost worden tot 2026. Ik heb zin in deze uitdaging! :classic_biggrin:

Ik wil mij volledig richten op eigen jeugd en totaal geen spelers kopen. Al mijn budget heb ik in de scouting gelegd. Maar nu heb ik een vraag: is het hebben van scouts wel nuttig als ik geen spelers koop? Zijn die scouts ook nodig om goede jeugd te krijgen? Anders ontsla ik ze allemaal om te bezuinigen op de kosten.

1 minuut geleden zei Feyenoorders:

Ik wil mij volledig richten op eigen jeugd en totaal geen spelers kopen. Al mijn budget heb ik in de scouting gelegd. Maar nu heb ik een vraag: is het hebben van scouts wel nuttig als ik geen spelers koop? Zijn die scouts ook nodig om goede jeugd te krijgen? Anders ontsla ik ze allemaal om te bezuinigen op de kosten.

Als je je puur om jeugd wil focussen zou ik deze video even bekijken. Dat is toch het belangrijkst.

3 minuten geleden zei Feyenoorders:

@Regis

Thanks! Helaas niks over of ik scouts nodig heb in me staf

Scouts zijn niet nodig voor je jeugdlichting. Belangrijkste dingen zijn de jeugdrating van het land waar je actief ben, de faciliteiten van je club, reputatie van je club en dan de HOY. En dan is het uiteindelijk een loterij.

Scouting kan invloed hebben op de nationaliteiten in je jeugdlichting maar is maar heel beperkt.

Is toch bizar. Speel ik met een Australisch team in de kwartfinale van de AFC Champions League op 26 augustus en 16 september, komt iedereen letterlijk pas terug van vakantie op 28 september. Nergens wat ik daaraan kan doen :cab: wat een spel ook af en toe qua ergernis

Heeft iemand wel eens een club van 'The big 6' van de Premier League zien degraderen? En dan bedoel ik de clubs uit Manchester, Chelsea, Spurs, Arsenal en Liverpool. Op dit moment staan de Spurs bij mij 4 punten onder de streep met nog 8 wedstrijden te gaan. 

Op 12-12-2020 om 20:09 zei bingo11:

Ohh, nee dan snap ik je wel. Wil zelf altijd nog een keer starten met Weiche Flensburg maar dan wil ik inderdaad ook alles correct hebben. Ben nu met Aue begonnen in de 2. Bundesliga dus dan vind ik deze prima.

Ben op het Meister Trainer Forum in Duitsland uitgekomen op een Database van de Duitse voetbalpiramide. Ik weet niet of ik hem zomaar hier mag plaatsen (de link dan), zo niet mag iemand hem verwijderen. Ik heb nergens aandelen in iig.

Er schijnt nog ergens een minor probleem te zijn met een kleine cup ofzo maar dat kan je zelf lezen hier:

DUITSE VOETBALPIRAMIDE

http://www.meistertrainerforum.de/index.php/topic,27989.0.html