Jump to content

FM Café

Recommended Posts

• Replies 3.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Zo, Pentagon Challenge voltooid.  

Hyped voor deze jeugdinstroom   

We did it! En hoe 

Posted Images

1 uur geleden zei MarcFR:

Na de winterstop is het echt een ramp.

Elke wedstrijd veel balbezit, creëren voldoende kansen maar elk 1e schot van de tegenstander is raak.. 

Iemand een idee?

Voor de winterstop niks aan de hand. Competitie 11 gewonnen, 4 gelijk en 1 verloren.

Na de winterstop 2 gewonnen, 3 gelijk en 3 verloren. Echt onvoorstelbaar. Zo frustrerend.

Zojuist zei MarcFR:

Voor de winterstop niks aan de hand. Competitie 11 gewonnen, 4 gelijk en 1 verloren.

Na de winterstop 2 gewonnen, 3 gelijk en 3 verloren. Echt onvoorstelbaar. Zo frustrerend.

Daar had FM20 ook last van. Ik wel tenminste.

7 uur geleden zei bingo11:

Als je een paar pagina's terugkijkt in dit topic, heeft iemand mij al een antwoord gegeven op dezelfde vraag. Database tot de Regionalliga dus als je daaronder aan de slag wil moet je even wachten, maar verder ziet het er tot nu toe prima uit. Moet wel zeggen dat ik nog maar net begonnen ben maar dat punt over de beker zit er zeker niet in.

@ElPrincipitoja het is natuurlijk ook een grote schande dat je met Porto niet van dit Barça kunt winnen hè :classic_rolleyes:

Ja, die had ik al zien staan maar daar zitten nog wat fouten in:
- Es gibt keine Einteilungen in Staffeln sondern große Regionalligen.
- Die Regionalligen starten im Juli jeweils.
- Die Aufstiegsregelung von der Regionalliga hoch zur dritten Liga ist nicht realitätsnah abgebildet.
- Es sind keine Verbandspokale enthalten.

Ik ben van plan om een lange save-game te spelen met een lagere club dus wil ik wel dat alles goed verloopt anders erger ik me kapot. 

Ik wacht dus af op een volledige data file.

40 minuten geleden zei sennid:

Zou kunnen. Club met doorgroeimogelijkheden met een WK stadion. Drop maar een paar namen en dan ga ik er eens naar kijken.

Misschien een mooie Duitse club die (ver) teruggevallen is als Alemannia Aachen, FC Kaiserslautern, Hansa Rostock of Lokomotiv Leipzig als tegenhanger van RB Leipzig?

1 uur geleden zei sennid:

Zou kunnen. Club met doorgroeimogelijkheden met een WK stadion. Drop maar een paar namen en dan ga ik er eens naar kijken.

Genoeg keuzes natuurlijk en Oost Europa. Bulgarije heeft leuke clubs, net als in Roemenië, Slowakije, Kroatië en Tsjechië. Denk aan Rapid Boekarest terugbrengen naar de top, Zilina weer financieel gezond maken en weer de beste van het land worden (zelf een game mee lopen zoals elk jaar), teams als Rijeka en Hajduk weer boven Dinamo laten eindigen of Sparta Praag, dat al enkele jaren geen kampioen geworden is maar met spelers als Hlozek wel een groot talent heeft.

1 uur geleden zei Markuss:

Ik ben van plan om een lange save-game te spelen met een lagere club dus wil ik wel dat alles goed verloopt anders erger ik me kapot. 

Ohh, nee dan snap ik je wel. Wil zelf altijd nog een keer starten met Weiche Flensburg maar dan wil ik inderdaad ook alles correct hebben. Ben nu met Aue begonnen in de 2. Bundesliga dus dan vind ik deze prima.

Nu op het moment met York waarop me reputatie de kop op gaat doen. 
4 keer op rij kampioen, bevinden ons nu in de voorbereiding van de championship league en geen hond van die kwaliteit wil komen spelen voor York. 
Al die promoties zijn leuk maar we gaan te hard. 

Weet iemand hoe het zit met aanvragen van een U23 team? Bij Dulwich Hamlet heb ik geen U23 team en zou deze wel graag willen gaan gebruiken gezien de U18 volgend jaar spelers heeft die te oud worden. Ik heb al gekeken voor aanvragen bij het bestuur maar nog geen mogelijkheid gezien.

Heb mijn tactiek iets aangepast in de hoop nu echt de stap naar Europees voetbal te maken. Vooralsnog lijkt het redelijk te werken en de laatste aanpassing is net 2 wedstrijden doorgevoerd door een vooruitspelende spelmaker in te wisselen voor een mezalla.

Tactiek 1 heeft me veel gebracht en inmiddels zijn we een stabille middenmoter geworden, maar er moest nog iets extra's gebeuren.

2dce846bcbad895a6750105f87ab6bee.png

Tactiek 2 is iets anders en daardoor komen we iets meer voor de goal door de amc. Die zoekt tevens de flank op om vanaf daar de spits te bedienen. En dat in combinatie met een iets aanvallend ingestelde linksback levert dat meer kansen op.

829c2bc6d1ce053e99e61606772fb920.png