Jump to content

FM Café

Recommended Posts

• Replies 3.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Zo, Pentagon Challenge voltooid.  

Hyped voor deze jeugdinstroom   

We did it! En hoe 

Posted Images

Ik heb een vraag. Ik heb een Logo pack gedownload.

Nu wil ik met Estrela da Amadora gaan beginnen maar heb hun echte logo niet. Nu heb ik het logo toegevoegd met het ID van de club. Maar ik zie het logo niet.

Heb hetzelfde gedaan voor United en dat logo zie ik wel.

Iemand een idee wat ik fout doe?

29 minuten geleden zei vlietje:

Nu wil ik met Estrela da Amadora gaan beginnen maar heb hun echte logo niet. Nu heb ik het logo toegevoegd met het ID van de club. Maar ik zie het logo niet.

cache wissen en herladen?

2 uur geleden zei vlietje:

config file aanpassen ;)

4 uur geleden zei vlietje:

Dit heb ik gedaan want is met Man United Logo ertussen zetten wel gelukt.

Wat bedoel je hiermee?

In de map waar je je logo geplaatst hebt, zit normaal een config.xml bestand als je dit in kladblok opent staan er allerlei regels code's in van dit soort type:

<record from="100473" to="graphics/pictures/club/100473/logo"/>

verander hierin het cijfer met de unieke id van jouw club ;)

Bizar. Had een game met Porto. Alhoewel ik wel in de halve finale uit beide bekers lag, stond ik in de competitie een straatlengte voor. CL in de knock-outfase eruit tegen Barcelona. 

Word ik dus gewoon ontslagen vanwege tegenvallende resultaten? Seizoen is niet voorbij, competitie kan nog gewonnen worden.

Hoe werken jullie met jullie scoutingsapparaat? Geven jullie opdrachten voor een bepaald gebied?

Klopt het dat ik niet elke scout aan een bepaald gebied kan toewijzen? Als ik naar opdrachten ga en dan de focus in stel op bijv. Scandinavië dan scouten direct al mijn scouts daar, terwijl de kennis van sommige in Zuid-Amerika zit. Of zie ik iets over het hoofd?

Is er iemand die een juiste update voor de Duitse voetbalpiramide heeft? Ik heb nu deze gedownload:

https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2301747435&searchtext=germany

Ik kan hem niet aanraden:
- in de beker speel je over 2 duels

- 2de elftallen kunnen promoveren naar de 2. Bundesliga (normaal max. tot 3. Liga)

Is er dus iemand die een correcte update heeft gevonden?

1 uur geleden zei Markuss:

Is er iemand die een juiste update voor de Duitse voetbalpiramide heeft? Ik heb nu deze gedownload:

https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2301747435&searchtext=germany

Ik kan hem niet aanraden:
- in de beker speel je over 2 duels

- 2de elftallen kunnen promoveren naar de 2. Bundesliga (normaal max. tot 3. Liga)

Is er dus iemand die een correcte update heeft gevonden?

Als je een paar pagina's terugkijkt in dit topic, heeft iemand mij al een antwoord gegeven op dezelfde vraag. Database tot de Regionalliga dus als je daaronder aan de slag wil moet je even wachten, maar verder ziet het er tot nu toe prima uit. Moet wel zeggen dat ik nog maar net begonnen ben maar dat punt over de beker zit er zeker niet in.

@ElPrincipitoja het is natuurlijk ook een grote schande dat je met Porto niet van dit Barça kunt winnen hè :classic_rolleyes:

Edited by bingo11

Na 6 jaar bondscoach van Nederland te zijn geweest (1x WK gewonnen, 2de op EK en kwartfinale WK) kwamen Engeland en Frankrijk langs. Keuze is gevallen op Engeland omdat hun team jonger is dan Frankrijk (gemiddeld 26/27 tegen 29/30).