Jump to content

FM Café

Recommended Posts

• Replies 3.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Zo, Pentagon Challenge voltooid.  

Hyped voor deze jeugdinstroom   

We did it! En hoe 

Posted Images

4 minuten geleden zei Nummerke10:

@sennid In de CL ook ver gekomen zo te zien :D Heerlijke spelers zijn dat zeg!

klopt. Steeds vloog ik er uit in de 1ste en 2de K.O. van CL ook in de EL zelfs en nu ineens halve finale CL gehaald. Tegen Barca helaas verloren maar Lyon heb de Cl gewonnen.

Heb ook nog een 36 jarige De Jong rondlopen ;c

Edited by sennid

Zag 12 wedstrijden staan dus ging inderdaad uit van halve finale. Is volgens mij wel standaard dat je eerst moeite hebt om verder te komen om dan vervolgens meteen door te stoten tot op zijn minst de halve finale :D 

Net als dat het standaard is dat Atalanta Bergamo echt zieke regens heeft. Is ook al jaren feest daar hè...

3 uur geleden zei rpeeters:

Klopt het dat je balcontacten niet kan zien in de statistieken? Ik vind het echt nergens.

Vind ik wel vervelend. Ik heb een spits die naar mijn gevoel te weinig aan de bal komt, maar kan nergens zijn aantal balcontacten checken, ofwel zie ik erover. Aantal (aangekomen) passes natuurlijk wel, maar dat is toch niet helemaal hetzelfde. 

Per wedstrijd kun je dat zeker opvragen. Analysis en dan passes received.

5 uur geleden zei Mark Hughes:

iemand die toevallig een facepack/megapack heeft en deze kan/wil delen? ik ben overal aan t zoeken geweest voor een facepack voor FM21 maar kan nergens geen download link vinden.

Even kijken bij sortitoutsi. Die hebben verschillende packs.

Hoe snel durven jullie met een grote transfersom voor één speler te zwaaien, als je enerzijds wel ruim en meer dan voldoende transferbudget hebt in FM maar dat die club dat in het echt nooit zou doen?! Realistisch houden of toch je middelen uit FM benuttigen? 

5 minuten geleden zei 007mark:

je had altijd zo'n gekleurd bolletje bij een speler in de basis-11 staan, om aan te geven hoe goed de speler in die rol kon spelen. Hoe krijg ik die weer zichtbaar?

Niet. Hebben ze er uitgehaald. Je kan nu op spelersprofiel wel sterretjes zien.  Vind dit wel veel fijner moet ik zeggen nu kan je een speler gewoon gebruiken in een roll waar hij de attributen voor heeft ipv dat hij een rol gewoon niet kan, terwijl zijn attributen anders zeggen.

3 minuten geleden zei Regis:

Niet. Hebben ze er uitgehaald. Je kan nu op spelersprofiel wel sterretjes zien.  Vind dit wel veel fijner moet ik zeggen nu kan je een speler gewoon gebruiken in een roll waar hij de attributen voor heeft ipv dat hij een rol gewoon niet kan, terwijl zijn attributen anders zeggen.

Geven die cijfers aan hoe gewend ze zijn aan die positie? Of is dat evenredig met het aantal sterren?

Die beoordeling lijken ze in ieder geval gefixt te hebben, als ik een speler wisselde van plek stond zijn oude cijfer van de vorige positie nog daar, als ik dan nog een wisseling maakte voor die speler qua positie dan kwam zijn cijfer tevoorschijn van de positie waar ik hem hiervoor heb neergezet, etc,...

Nu lijken ze gewoon te updaten zodra ik iemand van positie wissel. Enige wat wel nog is is dat, wanneer ik een wisselspeler inbreng, het cijfer voor zijn positie niet zichtbaar is, pas als hij is ingekomen wordt dit zichtbaar.

Edited by quertius

Mijn meest complete prestatie op FM21, misschien ´maar´ tegen Partizan maar toch wel tevreden mee. Moro er op laten staan om te zien hoevaak hij nog zou kunnen scoren, helaas bij 4 gebleven (eerst als RW, na ~64´ als CAM). Als je Moro goedkoop kan oppikken, niet twijfelen en doen! Had hem zelf denk ik nooit gekocht ware het niet dat hij nog bij Lazio speelde toen ik overnam

afbeelding.thumb.png.3a6c7cd3eb841b849b2c75416bc5f92b.png

Dit is nu hoe ik speel:

afbeelding.thumb.png.096b15f2e58534d269ae51f693cc21a6.png

Die recente uitslagen aan de onderkant zijn van mijn tegenstander btw, niet van mij :P Let ook vooral niet op het feit dat ik Luka Jovic heb gekocht en niet wist dat hij nog niet speelgerechtigd zou zijn omdat ik teveel niet europese spelers heb.. :P

Edited by quertius
29 minuten geleden zei Regis:

Eens.

FM gaat weer een stukje back to basic doordat je gedwongen wordt om goed naar de attributen te kijken en dit juich ik persoonlijk alleen maar toe.

Het enige wat ik er een nadeel aan vind, is dat je niet meer in één oogopslag kunt zien of je een speler - per ongeluk - op een gigantisch verkeerde positie hebt neergezet.

1169954362_AFCAjax_Competitions.thumb.png.47667dc99169540e4db21a38988deac4.png

Ik heb echt het gevoel dat deze game nog in de beta-versie zit. Een wondertactiek gedownload en gestart met Ajax en dan meteen alle prijzen winnen.

Ongeslagen in de competitie (32W, 2G) met een doelsaldo van 132-22 en ook even de CL finale met 2-6 gewonnen tegen Real :cab:.

En dan is het bestuur nog niet helemaal tevreden over het spel ;c

Edited by FMNOOB
4 uur geleden zei Karlo:

Het enige wat ik er een nadeel aan vind, is dat je niet meer in één oogopslag kunt zien of je een speler - per ongeluk - op een gigantisch verkeerde positie hebt neergezet.

Haha dit inderdaad. Al een paar keer voor gehad dat mijn CV in de spits staat :cab: Op de één of andere manier werkt dat verslepen niet altijd goed.

12 uur geleden zei FMNOOB:

1169954362_AFCAjax_Competitions.thumb.png.47667dc99169540e4db21a38988deac4.png

Ik heb echt het gevoel dat deze game nog in de beta-versie zit. Een wondertactiek gedownload en gestart met Ajax en dan meteen alle prijzen winnen.

Ongeslagen in de competitie (32W, 2G) met een doelsaldo van 132-22 en ook even de CL finale met 2-6 gewonnen tegen Real :cab:.

En dan is het bestuur nog niet helemaal tevreden over het spel ;c

Dan moet je A) niet met Ajax gaan spelen en B) geen tactiek downloaden. Haal je er veel meer plezier uit.

Edited by Mordurette

Snel eerste worden en je bestuur zal een stadion naar je vernoemen na 10 wedstrijden x) @Rossi

Haïtiaan, spelend in Tsjechië, 425000 transferwaarde. Dit wordt hoogstwaarschijnlijk een topper. Vind het ook altijd leuk om spelers met naar voetbaltermen gekke nationaliteiten aan te trekken.

afbeelding.thumb.png.a46950e703212cf132b55e48ad17f911.png

Edited by quertius