Jump to content

FM Café

Recommended Posts

Hebben jullie er ook last van dat bepaalde posities/spellersrollen gewoon geen goed cijfer kunnen behalen?

Ik ben in mijn LLM game nu een poosje onderweg en hoe ik het ook wend of keer... Mijn rechtsback en BMV kunnen gewoon geen goede gemiddeldes neerzetten.

Vorig seizoen zou mijn rechtsback mijn beste speler moeten zijn, en mijn twee BMV's (die elkaar afwisselden) zouden beiden in de top 5 moeten staan. Echter goede cijfers ho maar. En dat terwijl bijvoorbeeld mijn linksback (Aanvallende back, aanvallend) juist wél goede cijfers haalt. Zijn die goede cijfers dan echt zo afhankelijk van het maken van een assist of doelpunt?

Dit seizoen heb ik namelijk een nóg betere rechtsback kunnen halen, maar tot nog toe haalt hij ook weer slechte cijfers...

• Replies 3.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Zo, Pentagon Challenge voltooid.  

Hyped voor deze jeugdinstroom   

We did it! En hoe 

Posted Images

1 uur geleden zei CocaPepsi:

Is er een manier om makkelijk ex spelers en trainer van een club te vinden? Wil graag oud spelers vastleggen als trainer etc.

Volgens mij niet. Heb er vorige jaren ook naar gezocht. Je kunt wel zoeken op favoriete club.

Of je kijkt via transfermarkt.nl en zoekt de spelers daarna op in FM.

13 uur geleden zei CocaPepsi:

Is er een manier om makkelijk ex spelers en trainer van een club te vinden? Wil graag oud spelers vastleggen als trainer etc.

Bij clubinfo kun je wel zien wie legendes etc. zijn. Zo kan je al wat makkelijker kijken naar wie er oud-spelers zijn. Verder kijk ik ook altijd naar de glorieperiodes van de teams en probeer dan te kijken welke spelers er in dat team speelden. 

18 uur geleden zei Michiel RAFC:

Vreemd: ik was 1e geëindigd in mijn poule in de EL en was vrijgeloot voor de 1e KO ronde? 

In de 2e ronde PSG kunnen uitschakelen na 1-1 en 4-3. Nu kwartfinale tegen Montpellier. Moeilijker als PSG gaat het normaal niet meer worden hoop ik.. 

Niks vreemds aan, is vanaf volgend seizoen IRL altijd zo.

1 uur geleden zei Michiel RAFC:

Wat een ontknoping _O_ In de 83e minuut stond ik laatst, in de 90e minuut zijn we kampioen :D Wat een slechte play offs gespeeld trouwens, mijn spelers waren allemaal zo dood als een pier, volgens mij moet ik effe naar betere conditietrainers kijken. 

569408052_RAFC-Club.png.c9cd40f1ae34acd4dfe1512d9cbd31ae.png

571084888_RAFCkampioen.png.0724531ccbc6ce840eece5181fa52e47.png

Haha de Belgische Manchester City-variant. CONCEIÇÃOOOOOOO!!!!

Ondertussen bij mij op FM.

1. Save met Cercle Brugge begonnen in de Beta

2. full release

3. Game te vroeg afgesloten tijdens het saven, wou die pc zo snel mogelijk uit want was moe.

4. FM opstarten en zien dat alle saves verdwenen zijn

5. Nieuwe save beginnen met Köln (Niet die uit de Bundesliga)

6. Na 10 minuten je Cercle save missen

7. FM Editor aanschaffen

8. Save met Cercle Brugge beginnen en meer geld inbrengen zodat ik een beetje op het punt kon komen waar ik was gebleven.

9. Doorgeslagen en een 36 jarige Messi en 38 jarige Ronaldo erheen geedit

10. Save werd saai

11. Contractaanbod bij Lazio

12. Wachten tot Cercle weer zo geruïneerd is zodat ik weer kan overnemen.

Lazio heeft overigens een leuk elftal, Stengs was er al toen ik kwam en scoort eindelijk zijn eerste onder mijn bewind. En dat in de derby (H) Verder een echt Italiaanse pot, we hadden een xG van 0.2 tot aan de 80ste minuut

afbeelding.thumb.png.7f7cd05e61ee6f4245ea4d787f0d5098.png

13 minuten geleden zei putdus:

competitie gaat bijna beginnen, gravenberch en Mohamed Ihattaren gekocht met Leeds. Ben benieuwd.

Heerlijk man. Voor hoeveel miljoen ieder? Veel plezier en succes. Ik was met FM 20 keer na 3 jaar overgestapt van Arsenal naar Leeds United. Verwachting was 15e of lager werd 8e :D

7 minuten geleden zei Kyrill:

Heerlijk man. Voor hoeveel miljoen ieder? Veel plezier en succes. Ik was met FM 20 keer na 3 jaar overgestapt van Arsenal naar Leeds United. Verwachting was 15e of lager werd 8e :D

Gravenberch 17.25 miljoen. Mohamed Ihattaren 21 miljoen.

14 minuten geleden zei ElPrincipito:

Door deelname aan een toernooi krijg ik ineens een -23 team. Ik heb al een B-elftal e neen -19 equipe. Gewoon leeg laten en lekker laten gaan of echt wat mee doen? 

Weinig zin om 4 teams te managen.. 

Ik zou 't lekekr leeglaten maat. Vooral geen spelers van je 1e daarvoor beschikbaar stellen. 

Ja gaat steeds beter. Doorbreekt met zijn passing continu linies, echt genieten. Defensief is het ook niet echt een groot risicofactor, wat ik wel meer had verwacht. Samen met Tadic  duidelijk de spelbepaler. 

17 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Lekker. Ik zat zelf te denken om Ryan als AP in te zetten, maar ik snap het idee van de Liberoberch. Ik heb dat met Sandro Tonali gedaan.

Ja hij is zo veelzijdig. :D  Je zou er ook een spelmaker op de flank van kunnen maken, denk ik. Bizar. 

Eerste seizoen met NAC in de Eredivisie. Vooraf had ik natuurlijk getekend voor een 2de plaats, maar als we onze vorm van de eerste seizoenshelft hadden kunnen doortrekken waren we met veel overmacht kampioen geworden. Gelukkig liet de concurrentie na de winterstop ook veel punten liggen en konden we toch 2de worden ondanks heel veel tegengoals en verloren wedstrijden.

Voor volgend jaar alvast een zeer talentvolle keeper weggeplukt bij VVV trouwens.

1323495398_Schermafbeelding2020-12-04om18_30_34.png.5e63257913a4c9b483f63af9e2c669a4.png

857110889_Schermafbeelding2020-12-04om18_55_25.thumb.png.faaa0f7ebcc59158fa15b9dbd86d5897.png