Jump to content

FM Café

Recommended Posts

• Replies 2.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Zo, Pentagon Challenge voltooid.  

Niet gek, de EL-finale wordt natuurlijk in z'n favoriete periode gespeeld!  

Posted Images

2 minuten geleden zei h.b.t.t.w.:

Welke club is het geworden @chrisje1993

Ben zoals de afgelopen jaren begonnen met mijn clubje Gloucester. Als dat niks wordt ga ik het ook proberen met de geef de jeugd een kans challenge.

Hoe moet ik de reactie zelfingenomen interpreteren? Ik vind het negatief klinken, maar er staat wel een lachende smiley bij??

Truro City is het uiteindelijk geworden.

@Rossi@glennix @Nummerke10 ik heb het gehad mannen met mijn Arsenal save. Verloor net ook van Bournemouth en Leeds thuis met veel meer kansen. Ik ga nu met data update nieuwe save beginnen met Sabadell op 2e niveau van Spanje. Staan in het echt momenteel 21e in La Liga 2. En ik heb dat team met osm en sta ik na speeldag 41/47 6e met ze en sinds vannacht teamwaarde van een miljard. Zal vast niet zo goed gaan als daar, maaar ga er t beste van maken _O_:)

15 uur geleden zei glennix:

Nieuwe update uit voor FM: o.a. de newgen generation en Brexit en werkvergunning updates, weet iemand wat de Brexit en werkvergunning updates juist zijn?

Ik heb even een nieuwsbericht erbij gepakt daar staat het perfect in:

Citaat

In een officiële verklaring bevestigden de FA, Premier League en EFL dinsdag dat het nieuwe systeem, dat van kracht gaat bij het verlaten van de Europese Unie op 31 december aanstaande, grote gevolgen zal hebben voor de dominantie van Engelse clubs ten opzichte van andere Europese topclubs. Spelers jonger dan achttien jaar mogen niet worden aangetrokken en per transferwindow mogen clubs niet meer dan drie spelers onder de 21 jaar halen. Per seizoen ligt dit aantal op maximaal zes. Ook moeten clubs aan strenge kwaliteitseisen voldoen.

Bovenstaande regels komen voort uit de motivatie om meer spelers uit eigen land op te leiden en te laten doorstromen naar het profvoetbal. Het plan is goedgekeurd door het ministerie van Binnenlandse Zaken en zal van kracht worden vanaf 1 januari. De transfermarkt in Engeland opent een aantal weken later, op 31 januari. Het wordt voor spelers buiten het Verenigd Koninkrijk daarnaast een stuk ingewikkelder om aan een werkvergunning te komen. Hiervoor gaat een puntensysteem gelden, bepaald door een aantal strenge criteria.

Om een werkvergunning te kunnen bemachtigen moet een speler minimaal vijftien punten hebben. Als het aan de FA had gelegen had dit puntenaantal hoger gelegen. Spelers krijgen punten op basis van (jeugd)interlands, ranking van de verkopende club, positie op de ranglijst en de progressie die geboekt wordt in Europese wedstrijden. Voor het vrouwenvoetbal wordt geen rekening gehouden met gespeelde interlands of behaalde punten van clubs in Europees verband.

Uitvoerend directeur Richard Masters van de Premier League zegt er alles aan te hebben gedaan om ervoor te zorgen dat de Brexit het succes van de Premier League of de vooruitzichten van de Engelse clubs zo min mogelijk zou schaden. “Als we doorgaan met het opleiden van de beste spelers zal de Premier League een sterke en aantrekkelijke competitie blijven en komt het systeem de ontwikkeling van onze eigen spelers ten goede. Na de eerstvolgende transferperiode gaan we de situatie evalueren met de FA.”

1 uur geleden zei ElPrincipito:

Kun je ergens zien op welke datum de instroom plaats gaat vinden van nieuwe jeugd? 

Frankrijk - maart / april

Duitsland - maart / april

Engeland - maart / april

België - maart / april

Italië - maart / april

Nederland - maart / april

Spanje - april

IJsland - augustus

Zuid-Korea - september

Litouwen - september

Liberia - september

Macau - september

Taipei - september

Australië - september

Haïti - september

Even in m'n eigen game gedoken en daar zie ik deze maanden als instroomdata. Is niet echt één specifieke dag. Bij AZ bijvoorbeeld op 14 maart en bij sc Heerenveen pas op 9 april. Zie dat ik wel last heb van die bug, dat er nauwelijks spelers instromen uit landen die je niet geselecteerd hebt, dus dat is wel een beetje jammer..

1 minuut geleden zei Fantasy:

Frankrijk - maart / april

Duitsland - maart / april

Engeland - maart / april

België - maart / april

Italië - maart / april

Nederland - maart / april

Spanje - april

IJsland - augustus

Zuid-Korea - september

Litouwen - september

Liberia - september

Macau - september

Taipei - september

Australië - september

Haïti - september

Even in m'n eigen game gedoken en daar zie ik deze maanden als instroomdata. Is niet echt één specifieke dag. Bij AZ bijvoorbeeld op 14 maart en bij sc Heerenveen pas op 9 april. Zie dat ik wel last heb van die bug, dat er nauwelijks spelers instromen uit landen die je niet geselecteerd hebt, dus dat is wel een beetje jammer..

Die bug zou nu opgelost moeten zijn met de update van gisteren, zou ook save game compatibel moeten zijn.

Lastige kwestie. Ben nu bijna 2,5 jaar in mijn Journeyman en 1,5 jaar als manager van Chippenham Town. Eerste jaar wonnen we Vanarama League South en nu 15e in de National. Komt Plymouth nu aan (19e in de League Two) met een sollicitatie. Vrij snel en mooie stap, maar zit nog te twijfelen. Iemand idee wat zij zouden doen?