Jump to content

FM Café

Fantasy
 Share

Recommended Posts

6 uur geleden zei glennix:

@KyrillAi, even een dipje, hopelijk duurt het niet te lang.

Ja precies idd. Vanmiddag 1-0 van WBA thuis gewonnen. Maar is toch zuur. Ben van 9-8-0 naar 10-8-5 gegaan. 

5 uur geleden zei Arie Gold:

4 Keer op rij uit werkt natuurlijk ook niet mee, en dan komt Everton uit er ook nog aan ;)

Eens, hebt gelijk. Die verloor ik ook idd. Erna WBA wel winst. 

5 uur geleden zei Rossi:

@Kyrill zonde, zijn nou ook niet de topclubs waar je van verliest. Snel herpakken

Thnx maatje. Idd. Snel herpakken. 

5 uur geleden zei Nummerke10:

@Kyrill Tottenham kan je van verliezen... Hopen dat moraal beetje goed blijft in de selectie.

Eens eens. Idd. Hoop t ook. Thnx. 

Nog FM20; voor als mensen zich afvragen hoe ik het heb gedaan :D

Op 1 september 2029 staat Ierland op de tiende plek van de coëfficiëntenlijst en hebben diverse ploegen zich geplaatst voor de groepsfase van de Europese toernooien:

Champions League: Cliftonville (mijn team, voor het achtste seizoen op rij)

Europa League: Larne (in de voorrondes gewonnen van Odense en Rapid Wien)

Conference League: Shamrock Rovers (in de voorrondes gewonnen van Maribor en APOEL Nicosia)

Cork City 

Drogheda helaas verloren in de play-offs van de Conference League

Maar wel voor het eerst in de historie met vier ploegen in de groepsfase :chief: Hopelijk kunnen ze nog wat puntjes sprokkelen. 

Wat doen jullie eigenlijk met de tips van de assistent voor een wedstrijd? 

Tot op heden volg ik ze steeds op, maar ik vraag me af of het helpt. M'n tactiek verandert nu steeds en de resultaten worden er ook niet beter op.

Daarnaast hebben al mijn spelers wedstrijdlast zwaar. Is dit bij iedereen? Ik speel met Ajax dus speel ook doordeweeks. Probeer wel te rouleren, maar zo'n brede selectie heb ik nu ook weer niet.

20 minuten geleden zei Master_Cesc:

Tot op heden volg ik ze steeds op, maar ik vraag me af of het helpt. M'n tactiek verandert nu steeds en de resultaten worden er ook niet beter op.

Daarnaast hebben al mijn spelers wedstrijdlast zwaar. Is dit bij iedereen? Ik speel met Ajax dus speel ook doordeweeks. Probeer wel te rouleren, maar zo'n brede selectie heb ik nu ook weer niet.

Juist met Ajax kan je super goed rouleren, toch? Je bent met afstand de beste van de competitie en zal daardoor vaak op (een grote) voorsprong komen. Dan kan je gelijk wisselen. En in de Eredivisie mag je ook nog eens liefst 5 spelers wisselen.

Met Ajax doe ik altijd letterlijk 10 andere spelers opstellen als daarna midweeks een Champions League-duel volgt. En dan wordt je nog met 2 vingers in de neus kampioen. 

Na een gemiste start toch een mooie reeks neergezet met Wrexham. Verdedigend staat het wel goed voorlopig, alleen goals maken is soms wat moeilijk. Toppunt is natuurlijk Wimbledon uit de League One verslaan in de FA Cup! Gelijkspelletje was uiteraard op de nummer 23 in de competitie, blijft een vloek in FM om tegen laagvliegers te spelen... 

Spoiler

665840e55fe7add0d145df258c3609b0.png

Ondertussen druk aan het scouten naar Welshe spelers ,want volgend seizoen wil ik 70% van de selectie uit Wales. Voorlopig nog niet veel goeds gevonden, dus misschien toch maar hopen dat we niet naar de L2 promoveren op het einde van dit seizoen :D 

1 uur geleden zei dvsermelo:

Juist met Ajax kan je super goed rouleren, toch? Je bent met afstand de beste van de competitie en zal daardoor vaak op (een grote) voorsprong komen. Dan kan je gelijk wisselen. En in de Eredivisie mag je ook nog eens liefst 5 spelers wisselen.

Met Ajax doe ik altijd letterlijk 10 andere spelers opstellen als daarna midweeks een Champions League-duel volgt. En dan wordt je nog met 2 vingers in de neus kampioen. 

Ja, dat is waar. Maar ik begon constant met m'n beste elftal, tot ik ineens CL moest gaan spelen. Toen waren ze in 2 weken gesloopt.

Nu weet ik het, maar had jaren niet gespeeld. 

32 minuten geleden zei MarcFR:

MU brengt de data update altijd samen met FMInside uit toch?

Nu zie ik dat zij wel al een update uitgebracht hebben:

Is dit samen met MU of? Zo ja, waarom nog geen download op deze site?

In dat geval heel dubieus dat hier niets op manutd.nl over is gecommuniceerd... Enfin, spatiebalken maar! :)

3 uur geleden zei MarcFR:

MU brengt de data update altijd samen met FMInside uit toch?

Nu zie ik dat zij wel al een update uitgebracht hebben:

Is dit samen met MU of? Zo ja, waarom nog geen download op deze site?

Kan dit ook zonder nieuwe save te beginnen?

Verveelde mij vorige week een beetje. Dus even een save met gebruik van de editor gestart bij Oxford City(spelen op laagst speelbare niveau in Engeland). Allemaal toppers er neer geknald -ook top coaches etc- .  Tactiek bedacht en op vakantie gaan om te zien wat ze ervan bakken.  Alle nationale prijzen natuurlijk met dikke overmacht al gewonnen inclusief al 2x de EL (voordat we überhaupt PL speelde) en 1x de CL. 

Spitsjes zijn aardig op dreef en dan is dit alleen competitie :-D

Schermafbeelding 2020-12-02 om 14.14.40.png

Schermafbeelding 2020-12-02 om 14.14.31.png

9 uur geleden zei Master_Cesc:

Ben daar mee gestopt, op een gegeven moment merk je dat je constant dezelfde adviezen krijgt, hoe je ook speelt. Vind dat veel te eenzijdig belicht worden.

Daarnaast baseert de assistent dit op basis van zijn eigen coaching-profiel met eigen voorkeuren dus sowieso heb je kans dat dit niet helemaal strookt met jouw denkwijze.