Jump to content

FM Café

Fantasy
 Share

Recommended Posts

Zojuist zei Elsjorro1990:

Hoe werkt dat precies dan? Ik zie hem er niet bij staan. 

In steam naar spellen gaan, niet bibliotheek, daar klikken op product activeren. Scherm volgen, productcode invoeren en downloaden!

4 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Gedaan idd, maar kan hem niet downloaden.

3 minuten geleden zei ADG-Vincent:

Volgens mij vanaf 20:00 uur downloadbaar... (hoop ik dan vooral xD)

Ik kan ook nog niet downloaden, geen idee waarom. Misschien moet Steam nog even updaten ofzo óf het social media team heeft weer eens te vroeg op de knop gedrukt ;c

Zojuist zei Daniell:

Ik kan ook nog niet downloaden, geen idee waarom. Misschien moet Steam nog even updaten ofzo óf het social media team heeft weer eens te vroeg op de knop gedrukt ;c

Meestal is die tweet als ze hem aan hun kant gaan uploaden naar steam dus duurt over het algemeen nog even daarna voor hij daadwerkelijk te downloaden is.

M'n transfer record verbroken, vorige was 83 miljoen voor Mehmet Zengin, spits van wereldklasse om jaar-lang geblesseerde Lautaro te vervangen..
Nu deze Nederlander, om als Mezzala te spelen op het middenveld, 86 miljoen en kan oplopen tot 95 miljoen

image.thumb.png.bab54935104cc9722ffae7d72911d166.png

a04a8be04bae8b3e683436d397271414.png

Ook altijd weer leuk om er tien te maken. Compleet reserve-elftal opgesteld maar zij stellen me niet teleur. Ook onze nationale held David Strub scoort vier keer. 

Tevens heb ik @Nom de Guerre in de podcast horen zeggen dat hij nog nooit een hoekschop in één keer gescoord heeft. Hugo Félix, het jongere broertje van João, flikte het gewoon even deze wedstrijd :classic_cool:.

https://i.gyazo.com/e7688d26dbc493ba0bb69bf707877e22.gif

@Daniell Sinds ik jouw algemene trainingen gebruik wat gericht is op het verbeteren van de attributen kan ik echt al verschil zien in anderhalf jaar tijd.

26bccc005f2616c63b86a31b99a8dcdb.png

Diogo Silveira is een 18-jarige spelmaker voor de defensie (support) en maakt een prima ontwikkeling door. Zeker fysiek heeft hij al flinke stappen gemaakt, maar ook mentaal begint hij vorm te krijgen. Technisch natuurlijk ook al wat leuke stijgingen, dus ik ben een blij man!

d876f2892d43d12d8aed1d5150c3bdd3.png

Mattias Jakobsen is een 20-jarige centrale verdediger die voornamelijk speelt als Ball Playing Defender, maar ook uitstekend uit de voeten kan als spelmaker voor de defensie (defend). Speelt nu drie jaar bij ons en heeft ook al een leuke ontwikkeling gemaakt (voornamelijk het afgelopen anderhalf jaar).

Hulde voor de trainingsschema! :D