Jump to content

FM Café

Fantasy
 Share

Recommended Posts

55 minuten geleden zei Fulceny:

Neeee :( hopelijk vind je een oplossing

9 minuten geleden zei Daniell:

Ai da's balen man :5 kun je nog terug naar een eerder punt en het opnieuw proberen?

Verder terug is niet echt een optie, want dan zit ik weer wat niveaus lager. Ik probeer een seizoen door te laden en dan verder te kijken, maar ik ben bang dat het einde oefening is. 

Komt waarschijnlijk doordat het onderin de piramide mis gaat. In die competities is er geen verplichte degradatie en blijven er wel promovendi komen. Eens zien of het beter gaat als al die competitie eruit gaan.  

Mijn save kon zomaar eens afgelopen zijn aan het einde van dit seizoen... 

image.png.ac99db1bae0d18bda8375fcf26de3295.png

Tenminste, als je teams als Chelsea en Liverpool verslaat, dan kun je van iedereen winnen toch? :mrgy: De andere halve finale gaat tussen Man City en PSG. 

22 minuten geleden zei neva:

O jee. Dan kan je wel eindelijk de PA van Storm checken.

Dat dan weer wel. Wil de save enerzijds nog niet stop zetten maar het is zeer waarschijnlijk dat ik Storm niet veel langer kan behouden. Contract loopt over 2 jaar af en hij wil niet verlengen wegens interesse. 

Aan de andere kant komen er ineens een hoop mooie talenten door waarvan ik ook wel wil weten hoever ze kunnen reiken. Ik ga sowieso geen nieuwe save meer starten dus wellicht ga ik gewoon nog even door. Misschien dat ik nog een baan als bondscoaches overwegen.

Daarnaast is het sowieso nog even afwachten of we PSG kunnen verslaan vanavond. Mocht dat lukken dan gooi ik het gas erop, kijken of ik in een maand tijd nog een seizoen of 10 kan spelen :classic_rolleyes:

Promotie met VfL Osnabruck in het eerste seizoen is een feit. De eerste zomer transferperiode uitgezet vanwege het realisme. In de winterstop alleen Thijs van Leeuwen gehuurd van FC Twente aangezien onze buitenspelers regelmatig met pijntjes kampten! Nog één wedstrijd verwijdert van het kampioenschap, dat zal ons vast niet meer ontlopen! :) 

Benieuwd naar komend seizoen wel!

Citaat

xTeAbOO.png

On 9/24/2021 at 5:06 PM, rich ruzzian said:

Hoe ziet de selectie van Liverpool er nu uit @DavyDepuydt

Ik heb het spel niet open hier dus kan enkel screenshot vanuit m'n tool geven.

Veel newgens al.... Alisson en Trent Alexander zijn er nog. Kane is ook gekocht,maar heeft zich op latere leeftijd geherorienteerd naar DLP.

Die Mehmet Zengin is enige transfer van mij die ik net deed, om de blessure van Lautaro Martinez op te vangen

image.thumb.png.f0d39966cadb3a6ccea6aacccd912c83.png

Edited by DavyDepuydt

2 minuten geleden zei r4vje:

Omdat ik niks met Frankrijk heb toch maar een game begonnen in Engeland ditmaal met Fulham. Eerst maar uit de Championship zien te komen en daarna de top van de PL bestormen.

Geinig hoe iedereen zo zijn eigen voorkeuren heeft. Ik heb juist helemaal niets met de Engelse competities en in CM0304 voor het laatst daar gespeeld. Vind Frankrijk dan juist wel weer leuk met opleidingsploegjes als Lens, Havre en Sochaux ;)

4 minuten geleden zei Daniell:

Geinig hoe iedereen zo zijn eigen voorkeuren heeft. Ik heb juist helemaal niets met de Engelse competities en in CM0304 voor het laatst daar gespeeld. Vind Frankrijk dan juist wel weer leuk met opleidingsploegjes als Lens, Havre en Sochaux ;)

Klopt en dat maakt het volgen van verhalen en dergelijke van mensen die FM spelen ook zo leuk.

3 minuten geleden zei Jotew:

Nadeel aan Engeland vind ik altijd het geld, daar heb je zo snel veel te veel van ..

Dat heb je in meerdere competities wel. Zelf gebruik ik het alleen om talenten naar de club te halen. Doe zelden transfers en al helemaal niet voor grote bedragen. Heb daarom ook die achievement dat je een speler voor meer dan 30M gekocht hebt ook nog niet unlocked :)

6 uur geleden zei r4vje:

Omdat ik niks met Frankrijk heb toch maar een game begonnen in Engeland ditmaal met Fulham. Eerst maar uit de Championship zien te komen en daarna de top van de PL bestormen.

ik heb niks met die compettities. 

ik ben bijna altijd in Oostenrijk, Duitsland en Nederland onderweg. 

Met af en toe een uitstapje naar een dwergstaat zoals  San Marino en Liechtenstein. 

Op 26-9-2021 om 18:18 zei FMNOOB:

Verder terug is niet echt een optie, want dan zit ik weer wat niveaus lager. Ik probeer een seizoen door te laden en dan verder te kijken, maar ik ben bang dat het einde oefening is. 

Komt waarschijnlijk doordat het onderin de piramide mis gaat. In die competities is er geen verplichte degradatie en blijven er wel promovendi komen. Eens zien of het beter gaat als al die competitie eruit gaan.  

Wat zonde, speelde je met de data van Meistertrainer?