Jump to content

FM Café

Fantasy
 Share

Recommended Posts

51 minuten geleden zei JC14:

Ik heb deze save ook gedownload, maar ik werd in preseason al ontslagen nadat het systeem seizoen 21-22 had klaar gezet?

Dat meen je niet, haha :cab: Dat is wel heel apart. Ik zou zeggen, gewoon nog een keer proberen.

651606760_AustrianPremierDivision_SponsorshipIncome.thumb.png.fbe650a83927b5bae5cf39e491268069.png

Ondanks een recordbedrag voor ons was dit niks vergeleken met de concurrentie. Dan verwacht je het onderstaande resultaat ook niet. Rapid had het helemaal verpest in de kampioensgroep. Prima debuut op het hoogste niveau!

185804607_AustrianPremierDivision_Profile-7.png.994ad29cb009cb6d5062ecd88bbcc68c.png

9 minuten geleden zei Daniell:

Het wordt langzaamaan steeds rustiger hier, zit iedereen al te wachten op FM22?

Het is wel altijd zo'n lastig moment: Start je nog een game, zit je de tijd uit?

Ik eindig bijna mijn game met Sao Paulo, dan wordt het een oude save weer oppakken want een nieuwe game opstarten geeft net wat te weinig tijd imo. 

35 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Het is wel altijd zo'n lastig moment: Start je nog een game, zit je de tijd uit?

Ik eindig bijna mijn game met Sao Paulo, dan wordt het een oude save weer oppakken want een nieuwe game opstarten geeft net wat te weinig tijd imo. 

Ik zou nu ook niet meer iets opnieuw kunnen beginnen hoor, ben blij dat ik me nog uitstekend vermaak met mijn Twente save :D 

Wordt wel dringen om die tot een goed einde te brengen, de beta zal er over een maandje al zijn vermoed ik... 

2 minuten geleden zei Mordurette:

Ik zit echt in een tweestrijd. Ik vermaak me ook nog uitstekend met Vaduz en Liechtenstein, maar zal de verleiding waarschijnlijk niet kunnen weerstaan om toch te beginnen met FM22 als die er is. Wil eigenlijk nog lange tijd doorgaan met deze save...

Gewoon doorspelen. Sowieso heb je nog wel even voor eventueel fm22 de eerste patch gehad heeft. 

3 uur geleden zei Daniell:

Voor een beetje wel. Het is dat ik nog bezig ben met de Magic Unicorns, maar anders was ik nu wel aan het wachten op een nieuwe editie. 

3 uur geleden zei Daniell:

Ik heb FM21 pas 2 weken geleden gekocht, dus ik knal nog ff lekker door voorlopig. Kan ook niet meer zoals vroeger 4-5 (of meer) uur op een dag spelen. Dus mijn allereerste game met PSV vordert gestaag. FM22 koop ik nog lang niet om de simpele reden dat ik de game liever pas speel met alle patches etc. En zodat er goede downloadbare tactieken zijn.

12 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Nog steeds geen 100% eigen team, ik sta wel in de kwartfinales met een volledig Turks team.

Ik heb er 2,5 seizoen over gedaan om alles van buitenaf te verkopen. Afgelopen zomer de laatste spelers verkocht. Wel heel veel kwaliteit ingeleverd maar dat houd je toch. Aantal 16 jarigen gewoon voor de leeuwen gegooid en die groeien als kool momenteel, had natuurlijk ook anders uit kunnen pakken :D

39 minuten geleden zei Daniell:

Ik heb er 2,5 seizoen over gedaan om alles van buitenaf te verkopen. Afgelopen zomer de laatste spelers verkocht. Wel heel veel kwaliteit ingeleverd maar dat houd je toch. Aantal 16 jarigen gewoon voor de leeuwen gegooid en die groeien als kool momenteel, had natuurlijk ook anders uit kunnen pakken :D

Ik wil van de zomer de laatste drie basisspelers verkopen.

7 uur geleden zei Daniell:

Ik neem een break tussen twee seizoenen in in mijn langlopende save., maar zal wss een wat langere break zijn. Wereldtitel binnengehaald, dus zou nog 2 jaar spelen voor het EK + de 20j bij een club achievement. maar zijn juli, dus een hoop admin ivm loonbeurten etc, heb ik even geen zin in. denk dat ik FM22 ook niet ga kopen dus heb wel even tijd.

Heb ook vakantie van het werk even, dus ga wat aan de backlog werken: Anno 1800, Watch Dogs Legion, Humankind, etc

52 minuten geleden zei FMNOOB:

Competities in Oostenrijk worden niet meer ingeladen. Het lijkt erop dat het einde oefening is voor mijn Unicorn save :cry:

Ai da's balen man :5 kun je nog terug naar een eerder punt en het opnieuw proberen?