Jump to content

FM Café

Fantasy
 Share

Recommended Posts

4 uur geleden zei La Pulga:

Opnieuw begonnen met Ajax, dit keer doe ik echt geen transfers behalve oud-Ajacieden want dat is leuk.

en nico gonzalez van Barcelona maar die tel ik niet mee.

Zo'n idee vind ik ook leuk om te doen, is er een manier om in FM oud spelers te zoeken of is het dan echt een kwestie van kijken wie je je kan herinneren? :P

17 minuten geleden zei sherwin92:

Zo'n idee vind ik ook leuk om te doen, is er een manier om in FM oud spelers te zoeken of is het dan echt een kwestie van kijken wie je je kan herinneren? :P

Je kan wel zoeken in de scoutinglijst op favoriete club en daar haal ik de meeste spelers uit.

31 minuten geleden zei MisterX:

En welke lijst aan andere spelers tellen ook niet mee? ;c 

Voorlopig was dat het maar ik had wel bijna Draxler gehaald.

Ik zie Nico Gonzalez gewoon graag bij Ajax en ook op Eriksen had ik geboden maar die vroeg iets te veel salaris.

Trouwens, ik word geen eens kampioen dus ik ben echt een noob.

Nu Haller bij mij weggaat (terug naar West Ham voor 40 millies) dacht ik Dolberg terug te halen, gaat die opeens naar Manchester United. 

Maar die zal over een half jaar wel ongelukkig zijn en niet spelen dus voorlopig doe ik het maar met Danilo in de spits want Suarez zal ook nog niet willen komen.

Blijkbaar had ik gister iets te veel gedronken en wel een transfer gedaan, ik heb echt geen idee wie het is.

image.png.913488cecd30cd0f6093b057028bb369.png

Edited by La Pulga

29 minuten geleden zei La Pulga:

Nu Haller bij mij weggaat (terug naar West Ham voor 40 millies) dacht ik Dolberg terug te halen, gaat die opeens naar Manchester United. 

Maar die zal over een half jaar wel ongelukkig zijn en niet spelen dus voorlopig doe ik het maar met Danilo in de spits want Suarez zal ook nog niet willen komen.

Blijkbaar had ik gister iets te veel gedronken en wel een transfer gedaan, ik heb echt geen idee wie het is.

image.png.913488cecd30cd0f6093b057028bb369.png

Het credo don’t drink & drive gaat dus ook op voor FM. Don’t drink & play FM :D

image.png.40ef197724117270594de9b936db1713.png

Dit bod, of 8 mln. gegarandeerd (waarvan 3 mln. verspreid over 3 jaar via betaaltermijnen).

Waarde van dit bod is potentieel 10 mln.

Beiden bevatten trouwens een doorverkoopclausule (hier 40%, bij de ander 50%) en een oefenwedstrijd. 

Edited by MisterX