Jump to content

FM Café

Fantasy
 Share

Recommended Posts

In de winterstop stonden wij nog 9 punten achter, maar toch flikken wij het weer. Een paar gerichte aankopen en het ging ineens als een tierelier. Gewoon non-stop promoveren tot het hoogste niveau :D

Red Bull maak je borst maar nat!

1022903605_AustrianFirstDivision_Profile-5.png.cedaef429ad08092f3b2f12bb0110b84.png

Vooral onze nieuwe aanwinst Denis Petrovic was op dreef met 16 goals in 15 wedstrijden. 

Spoiler

656358317_DenisPetrovi_Profile-3.thumb.png.2cd085bba15ef515f00b1431b7f9ea29.png

2e70cfb4ce282033b4725e421dcb9396.png

Oef, deze doet wel een beetje pijn. Tweede seizoen in de CL en we halen totaal onverwachts de finale. Na een goede poulefase best wel wat geluk gehad met de loting (Napoli, Benfica, Inter), maar tegen Porto hoop je stiekem toch op meer. 

Komend seizoen wordt waarschijnlijk mijn laatste jaar bij Aris. Ik heb een aflopend contract en hoop eigenlijk een overstap te maken naar één van de 'grote vier' in Griekenland. Al is groot in dat opzicht maar relatief, want Aris is dankzij de CL miljoenen en transferinkomsten met afstand de grootste club van Griekenland :D 

Op 15-9-2021 om 18:37 zei Christian.:

ced704d490aa20e1010532119c0a451f.png

Heb met Aris echt een heerlijke flow te pakken :D Al twaalf wedstrijden geen tegengoal, kunnen overwinteren in de Champions League, alle transferrecords gebroken dit seizoen en als klap op de vuurpijl deze wedstrijd terwijl ik zojuist mijn topscorer heb verkocht aan Atletico Madrid. Het Griekse leven is goed... 

Niet leuk!

Ik ga het achtste seizoen in en ben bezig met de transitie naar alleen eigen jeugd. Waarschijnlijk wordt dit ongeveer mijn team voor de Eredivisie wedstrijden, dat begint er toch al aardig op te lijken. In dit rijtje zijn Bolivar, Hoffman, Nieuwpoort en Brouwer nog aangekochte spelers. Als we het Ajax model volgen, zou alleen Bolivar nog vervangen moeten worden. 

Hoffman heb ik op zijn 16de bij Feyenoord weggeplukt. Nieuwpoort kwam op zijn 17de over van NAC en Brouwer haalde ik op zijn 18de bij VVV. 

image.png.432191532cdb37c3c490945b1ab37c5f.png

Gaat negen van de tien keer wel door, mits je een van de opties kiest die al aangedragen zijn. Als je écht random een club kiest, wil het nog wel eens afketsen (y) Altijd een mooi moment wel als je daar wat zeggenschap in krijgt. 

Ik zou zelf een club mogen voordragen, maar ik krijg een lijstje van 4 clubs en daar lijk ik het mee te moeten doen? Ik wilde het liefst een team uit de League Two, maar die staat er niet bij. National League South is de hoogste divisie. 

2 minuten geleden zei MisterX:

Ik zou zelf een club mogen voordragen, maar ik krijg een lijstje van 4 clubs en daar lijk ik het mee te moeten doen? Ik wilde het liefst een team uit de League Two, maar die staat er niet bij. National League South is de hoogste divisie. 

Als het goed is krijg je na de bevestiging vanuit het bestuur rechtsonderin twee opties. 'Club kiezen' en 'Club uitzoeken' (maar dan ongetwijfeld anders benoemd). Bij 'Club kiezen' krijg je de vier door het bestuur voorgestelde clubs, bij de andere kun je zelf door een lijst heen scrollen en de club kiezen > rechtermuisknop > kies deze club als satellietclub. 

Mocht je dat niet doen, dan zal je uiteindelijk alleen de - in dit geval vier - opties vanuit het bestuur voorgeschoteld krijgen.

8 uur geleden zei MisterX:

Ik had alleen die eerste optie, dat je uit een rijtje kunt kiezen ... 

Ben ondertussen al verder, dus kan het niet meer controleren hoe het precies zit. 

Er komt ongetwijfeld nog wel een moment dat je een satellietclub kunt aanvragen.