Jump to content

FM Café

Fantasy
 Share

Recommended Posts

Sinds wanneer kunnen jeugdspelers nog steeds zomaar weggeplukt worden terwijl je al een principe account met ze heb gesloten, die echter pas in kan gaan als ze 17 zijn?

Ik heb dus een speler die 16 jaar en die ik al een contact heb aangeboden. Is ook geaccepteerd. Maar toch zijn er nu opeens clubs die hem benaderen. Ik zou 85k + 15% winst bij doorverkoop krijgen, maar totaal niet onderhandelbaar ofzo. En het principe akkoord is ook opeens verdwenen.

Ik dacht dat dit een bug was, dus game herhalen tot een moment net voor dit moment. En hij heeft inderdaad gewoon al een principe akkoord. Opeens is dat dus weg. Toch jammer dat ik de speler zomaar kwijt ga raken dan... 

Ook in seizoen 4 krijgen we het niet voor elkaar, hoewel het dit keer wel echt aan onszelf lag. Flamengo was te kloppen, maar we lieten zelf ook te vaak punten liggen. Maar dat Flamengo jongens, met geld strooien doen ze. Net Malcolm gekocht van PSG voor 30 mil. man man man.

UemHG37.png

Ik nu ook wat geld uitgegeven, Higuain is met 15 goals als supersub voor bewezen diensten bedankt, ik huur voor het 3e seizoen Joao Pedro en Yann Couto komt voor 20 mil over van City. 

4 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Ook in seizoen 4 krijgen we het niet voor elkaar, hoewel het dit keer wel echt aan onszelf lag. Flamengo was te kloppen, maar we lieten zelf ook te vaak punten liggen. Maar dat Flamengo jongens, met geld strooien doen ze. Net Malcolm gekocht van PSG voor 30 mil. man man man.

UemHG37.png

Ik nu ook wat geld uitgegeven, Higuain is met 15 goals als supersub voor bewezen diensten bedankt, ik huur voor het 3e seizoen Joao Pedro en Yann Couto komt voor 20 mil over van City. 

Lijkt me zo frustrerend, maar er blijft elk seizoen een uitdaging om boven hen te eindigen. 

22 uur geleden zei Daniell:

Dan hoop je op wat weerstand in Europa.. Ga gauw overstappen op eigen jeugd want dit gaat nergens meer over, het wordt allemaal veel te gemakkelijk! 

image.thumb.png.0b2020affab663ee8421cda7f15b80f0.png

Sta nu op 97 doelpunten in 19 wedstrijden in de eredivisie, belachelijk!

EDIT: Excuses, het zijn er 96 ;c

image.png.09bcd09a2d8d6190b8cd68d97ca2a688.png

Edited by Daniell

Lekker @Daniell. Blijf je die game nog doorspelen nu?

Hier inmiddels in 2026 aanbeland met Sao Paulo. De selectie telt inmiddels 7 wonderkids (allen uit Brazilië) en inmiddels 4 volwaardige internationals, waarvan er 2 ook daadwerkelijk uit eigen jeugdopleiding zitten. Ook blijven we gearriveerde namen uit Europa terug halen. Inmiddels is de enclave uitgebreid met Reinier. 

Ja, blijf zeker doorspelen tot FM22 @Elsjorro1990 

Ik heb nog drie doelstellingen open staan:

• Hofleverancier worden van NL
  • Jeugdproduct verkopen voor meer dan 100M (kan Bart Storm worden aan eind van de save)
  • Champions League winnen met 9 zelf opgeleide spelers in de selectie

Ben nou dus langzaam de transitie naar eigen jeugd aangegaan. Al voor meer dan 500M verkocht dit seizoen. 

Zojuist Joe Jennings (Engelsman) verkocht aan Man Utd voor 138M. Had hem voor 700,- opgehaald bij TNS, mooie winst :mrgy:

Relax dit, keuze uit twee belabberde jeugdspelers, al is mijn geblesseerde tweede doelman ook een jongeling van niet al te beste kwaliteit. Zullen er eentje voor twee maanden proberen te huren.

c58643a27e1c6ca832e097acc253812c.png

Edited by Rossi

Speler geïrriteerd dat ik een andere speler voor 175 miljoen heb verkocht. Je hoort hem niet over dat ik de onderstaande speler eerder in de transferperiode binnen heb gehengeld. Vind ik een van de irritante dingetjes die ze wel weg zouden kunnen werken in FM.

image.thumb.png.4543657a0d2c004ba3f1c7c4822b908d.png

47 minuten geleden zei Nummerke10:

Speler geïrriteerd dat ik een andere speler voor 175 miljoen heb verkocht. Je hoort hem niet over dat ik de onderstaande speler eerder in de transferperiode binnen heb gehengeld. Vind ik een van de irritante dingetjes die ze wel weg zouden kunnen werken in FM.

image.thumb.png.4543657a0d2c004ba3f1c7c4822b908d.png

Herkenbaar, en je kan alleen beloven een vervanger aan te trekken en niet aangeven dat je die al hebt gehaald.

Na een voor ons al goed begin met een plek in de middenmoot, is het daarna alleen maar beter gegaan. Spelers lijken zich meer en meer te ontwikkelen en een sterke reeks van 18 wedstrijden zonder nederlaag was het gevolg. De eerste seizoenshelft sluiten we af op een keurige en verrassende vierde plaats. Zou geweldig zijn als we dit kunnen volhouden. Hopelijk kunnen we deze transferperiode de selectie bij elkaar houden, maar helaas is er wat interesse in spelers met een clausule.. We gaan het zien.

2354a491f9aba80c15b1dd6468dbb7de.png