Jump to content

FM Café

Fantasy
 Share

Recommended Posts

35 minuten geleden zei MNie:

Goede zaken gedaan hoor @Daniell, hopelijk stroomt er dan nu genoeg door uit de jeugd. Die faciliteiten zullen ook op hun max zijn denk ik. Had eigenlijk wel meer per speler verwacht qua verkopen.

Je ziet het binnenkort wel in mijn verhaal ;) Faciliteiten zijn allemaal max inderdaad. Ik heb nu 5 spelers uit eigen opleiding in de selectie; Looms(1ste keeper), Storm(1ste spits), Augustin(3e keeper), Wolff(4de CM/3de AMR) en Lubbers(4de CB). Daarnaast zijn er twee verhuurd; Marengo (CB/Saint-Etienne) en Daniels (AML/Sparta). 

Als we het Ajax model aanhouden zijn het er nog wat meer :D 14 spelers zijn HG Club.

EDIT: Er kan nog 50M aan het totaal toegevoegd worden!

Edited by Daniell

Sorry voor de dubbelpost maar dat deze zich nog steeds ontwikkeld zeg :sorry: gaat dan alles op 18+ eindigen?

image.png.41d0e9498fb8230101d0cab23f9df945.png

Staat in de belangstelling van Man Utd, die schijnbaar 200M+ voor hem over hebben. Jammer joh, NOT FOR SALE!

image.thumb.png.686a869b023036aba7ea4542a295a6ef.png

Hebben het geld ook niet nodig trouwens.

image.png.8c62b6e9ed46edc4a8ef6eeb148eee4e.png

Edited by Daniell

De eerste job bij Buckley Town is helaas geëindigd in (gedwongen) ontslag nadat we degradeerde naar een non-playable league. Ik kwam binnen bij een team dat stijf onderaan stond, geen enkele overwinning en 5 puntjes... Om dat op 1 punt handhaving mis te lopen is aan de ene kant een prestatie op zich, maar ook verdomde zuur omdat we er zo dichtbij waren... !

Naamloos.jpg

55 minuten geleden zei Daniell:

Sorry voor de dubbelpost maar dat deze zich nog steeds ontwikkeld zeg :sorry: gaat dan alles op 18+ eindigen?

image.png.41d0e9498fb8230101d0cab23f9df945.png

Staat in de belangstelling van Man Utd, die schijnbaar 200M+ voor hem over hebben. Jammer joh, NOT FOR SALE!

image.thumb.png.686a869b023036aba7ea4542a295a6ef.png

Hebben het geld ook niet nodig trouwens.

image.png.8c62b6e9ed46edc4a8ef6eeb148eee4e.png

Die attributes zijn van Uni Corn neem ik aan?

Zojuist zei Stefan.:

Die attributes zijn van Uni Corn neem ik aan?

Neen, al snap ik dat je dat graag zou willen. De Legends hebben een PA van -9 meegekregen dus maximaal 180, denk dat deze jongen zijn PA wel iets hoger ligt nog. Heb het nog niet gecheckt maar ga dat aan het eind van zijn carrière wel doen want ik heb een vermoeden dat die weleens heel dicht tegen de 200 aan kan zitten. Die speler komt ook uit eigen jeugd, kwam binnenwandelen bij de eerste youth intake. 

Heb nog zo'n achterlijk goede spits, gehaald op zijn 16e, voor hem hetzelfde verhaal verder. 

image.png.98d8191974c5ba231253dff6eb69034e.png

1 minuut geleden zei Daniell:

Neen, al snap ik dat je dat graag zou willen. De Legends hebben een PA van -9 meegekregen dus maximaal 180, denk dat deze jongen zijn PA wel iets hoger ligt nog. Heb het nog niet gecheckt maar ga dat aan het eind van zijn carrière wel doen want ik heb een vermoeden dat die weleens heel dicht tegen de 200 aan kan zitten. Die speler komt ook uit eigen jeugd, kwam binnenwandelen bij de eerste youth intake. 

Heb nog zo'n achterlijk goede spits, gehaald op zijn 16e, voor hem hetzelfde verhaal verder. 

image.png.98d8191974c5ba231253dff6eb69034e.png

Hoe oud is de beste man nu? Ben benieuwd waar hij gaat eindigen.

16 minuten geleden zei Daniell:

Daar lijkt het wel op ;c @ReneLeBlanc leuke speler ook!

Leukste is dat die 23 jarige echt uit eigen opleiding komt, geeft toch iets speciaals :classic_love:

Die van jouw ook eigen product?

Nope helaas niet. Heb m voor 25 miljoen op zijn 16e bij Barca moeten wegplukken. ;c 

image.thumb.png.6895105f24e3dcdb8af3099d880c6ea7.png

Zelfde geldt voor dit ventje, geen eigen jeugd voor 2,2 miljoen bij Fortuna weggeplukt maar oh zo goed.

Ik ben dus zelf met FM13 bezig, wat mij daar toch elke keer opvalt is hoe makkelijk trainers wisselen van baan. Klopp bijvoorbeeld is nar Dortmund nog nergens langer dan een seizoen trainer geweest en hopt van baan naar baan, zo zijn er vele trainers die dit doen. Ploegen ontslaan ook hun trainers aan de lopende band. Is dat in de huidige FM ook zo? @Mordurette @Nummerke10

18 minuten geleden zei rich ruzzian:

Ik ben dus zelf met FM13 bezig, wat mij daar toch elke keer opvalt is hoe makkelijk trainers wisselen van baan. Klopp bijvoorbeeld is nar Dortmund nog nergens langer dan een seizoen trainer geweest en hopt van baan naar baan, zo zijn er vele trainers die dit doen. Ploegen ontslaan ook hun trainers aan de lopende band. Is dat in de huidige FM ook zo? @Mordurette @Nummerke10

Ik heb zelf wel het idee dat het minder extreem is, maar dat er nog wel makkelijk van baan gewisseld wordt. 

5 uur geleden zei MNie:

Dat doet FM wel vaker inderdaad, heel vervelend voor je screenshots van de novelle, maar inmiddels aan gewend. Saldo klopt dan alleen nooit. Wel erg ruim verkocht hoor, maar met de selectie die je hebt is dat enorm logisch. 260M dat kunnen met die spelers van jouw FC Twente ook zomaar 3 spelers zijn die dat opleveren.

Ik heb hetzelfde met oefenwedstrijden. De eerste 1-2 vallen vaak nog net in het vorige seizoen en dat wordt enorm knippen-plakken.

@rich ruzzian Wat @van der Water al wel zei. In mijn lange safe viel het me op dat bepaalde teams echt belachelijk lang met één manager zaten. Vooral ook de grote namen:

• Guardiola 27 jaar bij Manchester City
  • Klopp: 14 jaar Liverpool, 9 jaar Bayern
  • Solskjaer 26 jaar bij Manchester United
  • Zidane 13 jaar Real Madrid, 9 jaar Athletic

Dit komt echter ook nog voor (Arsenal)

image.thumb.png.08782c60250d698eff94a749c606b95f.png

ced704d490aa20e1010532119c0a451f.png

Heb met Aris echt een heerlijke flow te pakken :D Al twaalf wedstrijden geen tegengoal, kunnen overwinteren in de Champions League, alle transferrecords gebroken dit seizoen en als klap op de vuurpijl deze wedstrijd terwijl ik zojuist mijn topscorer heb verkocht aan Atletico Madrid. Het Griekse leven is goed...