Jump to content

FM Café

Fantasy
 Share

Recommended Posts

5 minuten geleden zei Elsjorro1990:

We blijven gewoon toppers halen hoor. Al is Higuain vooral supersub. Maar mag toch nog wel wat goaltjes maken:

Lekker bezig hoor!  Flamengo is echt wel cheaten in deze FM. In mijn vorige save werden ze uiteindelijk de beste club ter wereld met een topselectie die met gemak alle ploegen in Europa scheel kon tikken. 

4 minuten geleden zei FMNOOB:

Lekker bezig hoor!  Flamengo is echt wel cheaten in deze FM. In mijn vorige save werden ze uiteindelijk de beste club ter wereld met een topselectie die met gemak alle ploegen in Europa scheel kon tikken. 

Ja, echt niet normaal. Ik had achtereenvolgens 80 punten ( Nieuw record), 82 punten (nieuw record) en nu dus 88 punten ( U raad het al) en 3 keer was het gewoon niet goed genoeg. 1e jaar was nog het dichtste bij, omdat Flamengo 82 punten haalde. Seizoen erop hadden ze gewoon 97 punten.

Maar goed, ik heb een paar heerlijke talenten er aan komen al. Wat ervaring er bij met o.a. Thiago Silva (die nu wel echt begint af te takelen) Lucas Moura, die het nog prima aan kan, Matheus Fernandes van Barca en nu dus Supersub Higauin.

Edited by Elsjorro1990

Zojuist zei neva:

Gaaf. Topic is in aanmaak?

Nee, ga alleen nog het WK spelen (zal wel drie potjes worden, maar toch). Net zo'n Federatie van West-Azië gewonnen trouwens, maar dat zijn gewoon oefenpotjes.

2 minuten geleden zei FMNOOB:

Ook knap dat Syrië de play-offs heeft gehaald. 

Dat is wel Syrieus knap ja.

8 minuten geleden zei Titan:

Nee, ga alleen nog het WK spelen (zal wel drie potjes worden, maar toch). Net zo'n Federatie van West-Azië gewonnen trouwens, maar dat zijn gewoon oefenpotjes.

Ik dacht dat je wel een challenge-topic zou maken, inclusief puntentelling etc. 

Heb ik me ernstig in vergist, klaarblijkelijk :D 

2 minuten geleden zei neva:

Heb ik me ernstig in vergist, klaarblijkelijk

Ideeën voor FM22 ;) Nu nog even plezier maken met 21.

4 minuten geleden zei neva:

Dat is wel Syrieus knap ja.

Heb ik me ernstig in vergist, klaarblijkelijk :D 

WLuxlML.jpg

Hoppa, 1e mijlpaal is gehaald. Een Brazilië international die bij ons speelt:

5c7fDFA.png

23 minuten geleden zei Richarð.:

Het gebrek aan juiste kleuren en volledige namen in Brazilië in jouw save doet pijn aan mijn ogen. :-D

Klopt wel ja. Ik krijg die shit nooit voor elkaar. Heb ook de wereld aan games in Duitsland waar ik gewoon niet die Fix voor elkaar krijg. Vreselijk 

4 minuten geleden zei MNie:

Toch een knappe overwinning op Mali geboekt

En met slechts 3-1 verloren van de uiteindelijke wereldkampioen Engeland (3-2 in finale tegen Nederland. Nederland trouwens in halve finale tegen Argentinië: 1-2 met een rode prent voor Tagliafico en twee goals in de verlenging van nog altijd United-bankzitter Van de Beek. Vind ik weer grappig.) 

Volgens mij ben ik wel klaar met het opruimen van de selectie bij Twente. FM geeft €260M aan in totaal maar op 1/7/2026 zijn er nog twee spelers vertrokken voor in totaal €80M, om één of andere reden vallen die in het vorige seizoen. In totaal dus €340M opgehaald deze window! 

image.png.d9edfc875d2e4d13581875eaafc3e245.png

Zojuist zei Daniell:

Volgens mij ben ik wel klaar met het opruimen van de selectie bij Twente. FM geeft €260M aan in totaal maar op 1/7/2026 zijn er nog twee spelers vertrokken voor in totaal €80M, om één of andere reden vallen die in het vorige seizoen. In totaal dus €340M opgehaald deze window! 

image.png.d9edfc875d2e4d13581875eaafc3e245.png

Dat doet FM wel vaker inderdaad, heel vervelend voor je screenshots van de novelle, maar inmiddels aan gewend. Saldo klopt dan alleen nooit. Wel erg ruim verkocht hoor, maar met de selectie die je hebt is dat enorm logisch. 260M dat kunnen met die spelers van jouw FC Twente ook zomaar 3 spelers zijn die dat opleveren.

Zojuist zei MNie:

Dat doet FM wel vaker inderdaad, heel vervelend voor je screenshots van de novelle, maar inmiddels aan gewend. Saldo klopt dan alleen nooit. Wel erg ruim verkocht hoor, maar met de selectie die je hebt is dat enorm logisch. 260M dat kunnen met die spelers van jouw FC Twente ook zomaar 3 spelers zijn die dat opleveren.

Ik heb 18 spelers laten gaan maar 7 spelers waren goed voor €279M. Echter waren 3 van hen echte basisspelers, waarvan 1 nog maar één seizoen bij ons was.