Jump to content

FM Café

Fantasy
 Share

Recommended Posts

3 uur geleden zei Rossi:

Talenten kregen ruim de tijd om zich aan te melden...

9279cb82658b654ef5fa04f6878a1ea2.png1cad97f2f0e6fcf8cabc311be44b5ca2.png

Edit:

Zojuist bekend dat de club is overgenomen, helaas is de samenwerking met Leeds verbroken. Eens kijken of we een andere moederclub kunnen krijgen.

95b1b29a1cc6345aa23d14eb3c72bacd.png

37255c335ef777a1894b2425cd302a46.png

Ik krijg ook steeds berichten over overnames, al is de laatste alweer meer dan een seizoen terug. Concreet is het nooit geworden. Wel zijn een paar mensen uit het bestuur opgestapt. 

En mijn talenten dagen worden ook altijd geannuleerd. Of het bestuur wil ze geen eens. 

Edited by MisterX

3 uur geleden zei MisterX:

Na de klappers op de transfermarkt heb ik een nieuw probleem: Ik heb opeens geld voor transfers, terwijl ik het eerst van transfervrije spelers moest hebben. Nu moet ik opeens gaan opletten dat ik niet te veel voor een speler betaal. Hiervoor betaalde ik gewoon niets :-D

Ik vermoed dat dit jaar opeens de rustigste transfer zomer wordt qua inkomende spelers. Ik vraag me zelfs af of mijn selectie dit jaar niet slechter is geworden in plaats van beter zelfs, doordat een paar huurspelers weg zijn. 

Heb ik eindelijk geld, en dan doe ik er niets mee...

Zojuist kampioen geworden met nog drie wedstrijden te gaan, mooie kans om eens wat reserves wat meer speeltijd te geven. 

969c17077cf27eab177327ab13c5f994.png

Voor volgend seizoen een aardige verhoging van het salarisbudget en een leuk transferbudget om nieuwe aanwas te vinden.  Heb een vrij jong, redelijk talentvol elftal dus wil max 3 of 4 gerichte spelers halen met ervaring.

bc396c892c0f7375aa535a0dd744800b.png

11 uur geleden zei GAE EAGLES:

c99d9588edbe64c89446dbb47ed8a8e0.png

Nog iemand die een lening wil afsluiten? 

Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er een overflow moment in zit. met een beetje pech schiet je dan opeens door naar hetzelfde getal, maar dan met een min ervoor. Dan heb je zomaar opeens een miljard schuld... 

31 minuten geleden zei MisterX:

Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er een overflow moment in zit. met een beetje pech schiet je dan opeens door naar hetzelfde getal, maar dan met een min ervoor. Dan heb je zomaar opeens een miljard schuld... 

Nee, er is een max. Wanneer je dat bereikt zet het bestuur een x bedrag op een rekening voor de toekomst, alleen zie je dat nooit meer terug. Volgens mij ligt die rond de 2,4B.

Mijn team heeft best geinige statistieken:

Gemiddeld 54% balbezit, maar wel de minste succesvolle passes van de divisie. Staan mijn spelers gewoon stil met de bal ofzo?! :D

Mijn ploeg kan redelijk goed koppen (qua percentage gewonnen duels staan ze 8e). Maar in de praktijk koppen we zo goed als nooit, want we staan dan opeens stijf onderaan :-D

Potverdikke, wat zit dat Flamengo mij dwars zeg... Nadat we voor het 3e opeenvolgende jaar ons eigen puntenrecord breken, is het wederom niet genoeg voor de titel:

c6YgRxs.png

En deze keer zitten ze ons ook dwars in de Copa Libertadores:

MZJt5On.png

Om nog maar te zwijgen over het feit dat ze alle spelers voor mijn neus wegkapen. Inmiddels gaat Emerson van Barca ook alweer aan onze neus voorbij. 

3 minuten geleden zei rich ruzzian:

Ja Flamengo. Ik zie hier in het topic dat jij aardig wat Europese toppers weet binnen te halen van Braziliaanse origine. Neem aan dat zij dat inmiddels ook doen? 

Opzich valt dat mee. Ze hebben eigenlijk gewoon vanaf begin een hele sterke selectie. Vooral dat spitsenduo, Barbosa en Pedro zijn echt cheats. Scoren de ene na de andere goal. Gerson is de aanvoer.

Z0NNEEE.png