Jump to content

FM Café

Fantasy
 Share

Recommended Posts

24 minuten geleden zei MisterX:

Het wordt steeds gekker... Ik heb ondertussen bod van 6,2 mln. gegarandeerd + 50% bij doorverkoop (dus niet van de winst bij doorverkoop, maar van het totale bedrag zelf). 

En toen kwam het volgende bod:

image.thumb.png.78d4af873fcea48414746c7034dd33c6.png

image.png.90399abd38cc80507638813416f2827b.png

:-D

image.png

Ik haat het als een kopende club met die variabele aan komt zetten, tenzij ik zeker weet dat die ook behaald gaan worden. 10 wedstrijden en doelpunten? Met z'n 17 jaar zal dit de komende drie jaar nog niet lukken. Kan zelfs zo zijn dat hij tussendoor weer verkocht gaat worden omdat hij wel echt potentie heeft, maar jij ziet er niks van terug, denk die doorverkoop clausule is altijd fijn uiteraard.

Krijg liever 1 miljoen minder voor een speler als het allemaal direct geld is.

29 minuten geleden zei sherwin92:

Nou, ik ben toch maar weer begonnen... Werkloos in de UK & I. Dit wordt nog een uitdaging haha

Naamloos.jpg

Succes, ik ben onlangs ook begonnen met dezelfde uitdaging!

Edited by Niek.

Ik heb ondertussen en 5 miljoen nu + 5 mln verspreid in 3 termijn van een jaar + 50% verkoop (en dat van de club waar de speler het liefst heen zou willen) _O_

Ondertussen zijn het drie clubs die tegen elkaar aan het bieden zijn. Een ervan is door het bestuur geaccepteerd, maar de andere twee gelukkig niet. 

Edit: En hij is verkocht. 5 mln. nu, 5 miljoen verspreid over 3 termijn van een jaar, 50% van de transferopbrengst bij een verkoop en een oefenwedstrijd tegen Brighton. Toch geen verkeerde opbrengst voor de speler. Ik wens Brighton veel succes. Hopen op een leuke transfer voor hem over een paar jaar :D 

Edited by MisterX

44 minuten geleden zei MisterX:

Ik heb ondertussen en 5 miljoen nu + 5 mln verspreid in 3 termijn van een jaar + 50% verkoop (en dat van de club waar de speler het liefst heen zou willen) _O_

Ondertussen zijn het drie clubs die tegen elkaar aan het bieden zijn. Een ervan is door het bestuur geaccepteerd, maar de andere twee gelukkig niet. 

Edit: En hij is verkocht. 5 mln. nu, 5 miljoen verspreid over 3 termijn van een jaar, 50% van de transferopbrengst bij een verkoop en een oefenwedstrijd tegen Brighton. Toch geen verkeerde opbrengst voor de speler. Ik wens Brighton veel succes. Hopen op een leuke transfer voor hem over een paar jaar :D 

Dat is een mooie transfersom. Kan je als kleine club echt een hoop mee doen.

Ik heb ideeën voor een tweede game naast de Blyth Spartans run. Daarbij wil ik alleen wat dingen in de editor aanpassen voordat ik de game ga starten. Ik zit te denken aan een custom competitie ofzo in een land dat normaal niet speelbaar ofzo. Maar ik kan de gehele editor totaal niet vinden? Waar hebben ze die tegenwoordig verstopt? Is die tegenwoordig onderdeel van de ingame editor die je apart aan moet schaffen ofzo? 

2 uur geleden zei ReneLeBlanc:

image.thumb.png.3dfa2be9fcea0ace7bd04ae7e516d11c.png

:D:D:D 

Hahhaha goud.

Hier met Sao Paolo bezig om wat oude helden weer richting Brazilie te trekken. Alves speelt hier al natuurlijk ( Sluit zojuist zijn 2e seizoen af met wederom rond de 20 assists, held). Inmiddels dus al Thiago Silva gehaald, Matheus Perreira van Barca. Dat de Neymartjes van deze wereld maar snel mogen volgen.

Na de klappers op de transfermarkt heb ik een nieuw probleem: Ik heb opeens geld voor transfers, terwijl ik het eerst van transfervrije spelers moest hebben. Nu moet ik opeens gaan opletten dat ik niet te veel voor een speler betaal. Hiervoor betaalde ik gewoon niets :-D

Talenten kregen ruim de tijd om zich aan te melden...

9279cb82658b654ef5fa04f6878a1ea2.png1cad97f2f0e6fcf8cabc311be44b5ca2.png

Edit:

Zojuist bekend dat de club is overgenomen, helaas is de samenwerking met Leeds verbroken. Eens kijken of we een andere moederclub kunnen krijgen.

95b1b29a1cc6345aa23d14eb3c72bacd.png

37255c335ef777a1894b2425cd302a46.png

Edited by Rossi