Jump to content

FM Café

Fantasy
 Share

Recommended Posts

18 uur geleden zei NicoHaak:

Morten Olsen heeft het hier goed voor elkaar:

cm2e16_014.png.67c2aad2140881c2a76d4efe1a0d85ad.pngcm2e16_013.png.c1b79915aa21d035e349a11294e9d93c.png

Zelf speel ik middenmoot met RBC. Niet echt heel goed. Maar eerst maar een seizoen wennen en de game weer onder de knie krijgen en daarna een nieuwe save starten die hopelijk beter gaat en waar ik geen beginnersfouten meer maak :checkit:

Heerlijk spel zeg, gaaf ook met al die oude namen weer.

Edited by neva

3 uur geleden zei Elsjorro1990:

Die man is echt ziek ja. In mijn borussia game loopt hij ook dik 1 1 op 1, terwijl die niet eens alles speelt. 

Hier heeft hij nu bijna 30 goals meer dan wedstrijden. Echt ongekend hoeveel die scoort. Is bijna cheaten als je hem hebt. 

Misschien moet je hem ook eens echt gaan opstellen dan ;) 

17 minuten geleden zei GAE EAGLES:

Hier heeft hij nu bijna 30 goals meer dan wedstrijden. Echt ongekend hoeveel die scoort. Is bijna cheaten als je hem hebt. 

Misschien moet je hem ook eens echt gaan opstellen dan ;) 

Ik heb hier ook nog ene haaland lopen en ene espositi. Haaland is onbetwist en eposito en moukoko wisselen. Haaland vorig seizoen 49 doelpunten in de Bundesliga. 

11 minuten geleden zei Arezo:

Als het zo goed gaat, zou ik niet teveel experimenteren ;-) Heerlijke voorsprong.

Experimenteren houdt het leuk, vooral als je eigen jeugd er in kan zetten tov gehaalde talenten. Ilyas el Moussaoui staat namelijk op de tweede plek van de topscorerlijst terwijl die het seizoen startte als 3e spits. :D 

Op 8-9-2021 om 10:26 zei Karlo:

Altijd lekker!

Hier een seizoentje met United erop zitten met de update. Daarna ook de selectie behoorlijk ingekrompen.

image.png.e5ac11748cc22c0b6af89a6c569a2c0f.png

Ronaldo had wel een 'aardig' seizoen, trouwens ;c

image.thumb.png.12933f320d35d9c467e20d5447d57fd2.png

Heb je de CL al gewonnen met ze ;)?

1 uur geleden zei Elsjorro1990:

Ik heb hier ook nog ene haaland lopen en ene espositi. Haaland is onbetwist en eposito en moukoko wisselen. Haaland vorig seizoen 49 doelpunten in de Bundesliga. 

Schijnt dat die inderdaad ook wel een goaltje kan maken. Zijn een paar mooie spitsen bij elkaar, daar mag je niet over klagen. 49 doelpunten in de Bundesliga heeft Moukoko nog niet voor elkaar gekregen bij mij, maar wel elk seizoen 30+ 

Had iets lopen kutten met verantwoordelijkheden van de staf, werd ineens Roos verkocht voor €1,7miljoen een uur voor het sluiten van de transfermarkt:sorry: Fabianski maar gratis opgepikt als vervanger

Als ze nou die tijd en energie van die verkoop hadden gestoken in de verhuur van twee of drie spelers... Mijn selectie was rond:classic_sad:

Edited by Rossi

Ik heb dus een 30 jarige Livakovic, maar in mijn zoektocht naar een jonge Zuid Amerikaanse pareltjes (dit is een onderdeel van het spel zedenrechercheurs) een 20 jarige newgen uit Argentinië op de kop getikt. Hij is qua sterren en eigenschappen beter dan Livakovic (en 5 sterren potentieel)  Is ervaring een verborgen eigenschap in Fm? En wat doen jullie in zulke situaties? Livakovic heeft afgelopen seizoenen gewoon alles gespeeld en punten gepakt. Cajon wordt gezien als beste keeper van de BL bij seizoensvooruitblik.

7 minuten geleden zei Kyrill:

Netjes. Gefeliciteerd! Zelf gemaakte taktiek? Ik maak al jaren en altijd zelf de Taktiek. 

Nee, een zelf getweakte tactiek van Knap (SI). Eens in de zoveel tijd wil ik ook gewoon ff spatiebalk rammen i.p.v. met tactieken bezig.

3 minuten geleden zei Arezo:

Is ervaring een verborgen eigenschap in Fm? En wat doen jullie in zulke situaties? 

Neen, 'ervaring' wordt veelal uitgedrukt in de mentale eigenschappen, waarvan enkele inderdaad verborgen zijn. Uit leiderschap, kalmte, anticiperen en beslissingen kun je vaak goed de 'ervaring' aflezen. Ik zou een seizoen lang rouleren en daarna de knoop doorhakken.

Bizar. Aston Villa heeft de CL gewonnen en is als 13e geëindigd. Ze haalde de CL door de Europa League te winnen. Dat heb ik echt nog nooit gezien, zo'n random club (daarna ook nog WK clubs en Uefa Supercup).

Soms doet het wel goed ven en break te nemen tussen seizoenen. Heb paar dagen niet gespeeld en gisterenavond de admin zitten regelen aka kijken wie je van je huurlingen leger definitief buitengooit en wie het nog wel waard is even te houden. Stom CWC heeft wel nog even roet in het eten gegooid

We zijn 22juli en de transferbalans staat op 300M positief :p

Volgens mij ga ik dit jaar een wedstrijdje doen: Hoeveel Premier League teams kan ik uit de beker gooien als League Two team (net gepromoveerd naar deze divisie)? :cab: 

De teller is ondertussen al vanaf de nul :mrgy:

Edited by MisterX

image.thumb.png.e52aeeab92c6ed2286f9327d10e5e83c.png

Soms heb je van die spelers waar je echt helemaal weg van bent, zo ook Ilyas el Moussaoui. In een andere game waar ik niet bij Feyenoord zat werd hij ook echt een hele grote en dat was voor mij een trigger om er voor te zorgen dat hij zich goed zou ontwikkelen. Ik zit nu in maart 2024 en inmiddels is hij zo goed als mijn eerste spits. Hij staat na 19(1) wedstrijden in de Eredivisie op 16 goals en heeft er ook al eentje in liggen in de Champions League. Groei is er nog zeker niet uit. :D