Jump to content

FM Café

Fantasy
 Share

Recommended Posts

1 uur geleden zei ELHenry:

Welke trainingen gebruiken jullie? Of maken jullie je eigen training?

Ik gebruik die van Bust The Net, kan je makkelijk vinden op youtube en downloaden.

Algemeen vraagje, wat zouden jullie doen in deze situatie? Ik heb net mijn youth intake achter de rug, en heb voor het tweede jaar op rij een keeper met potentieel. Ze zijn beide nog te jong/te low level om uitgeleend te worden. En mijn U23 speelt geen competitieve wedstrijden

2 minuten geleden zei AntiChrist7:

Ik gebruik die van Bust The Net, kan je makkelijk vinden op youtube en downloaden.

Algemeen vraagje, wat zouden jullie doen in deze situatie? Ik heb net mijn youth intake achter de rug, en heb voor het tweede jaar op rij een keeper met potentieel. Ze zijn beide nog te jong/te low level om uitgeleend te worden. En mijn U23 speelt geen competitieve wedstrijden

Die trainingsschema's van Daljit werken uitstekend inderdaad. 

Als beide keepers nog onder de 18 zijn, zou ik ze bij het eerste laten meetrainen (eventueel in mentorgroep) en beschikbaar maken voor beide jeugdelftallen. Op die manier zullen ze beide wel minuten krijgen in het jeugdelftal. Neem ze tevens om beurten mee in je selectie wanneer je een gemakkelijke tegenstander hebt en breng ze in de rust als je toch al 3-0 ofzo voor staat. Mensen vergeten vaak dat je keepers ook kunt wisselen om een talentvolle doelman minuten te geven. Op die manier help je ze op jonge leeftijd al een paar niveautjes omhoog en kun je ze rond hun 19de gaan verhuren of voor de leeuwen gooien. 

Heb je screenshots van beide spelers?

48 minuten geleden zei AntiChrist7:

Geldt dat ook voor FM20? En dan in het speciaal voor LLM (niet fulltime)?
Het merendeel van de info lijkt alleen voor fulltime te zijn. Voor LLM niveau is er niet echt veel. 

Voila, 1 juli, de nieuwe transfers zijn bij de ploeg gekomen.
Blij om te zien dat m'n 'gokjes' van oude maar betaalbare spelers gelukt zijn, Zowel Dybala als De Gea geven serieuze boost aan het team ivglm de spelers die er eerst stonden. Kingsley Coman, ook nieuw, belandt op de bank omdat ik jong talentje Juan nog een jaartje extra kan huren van Valencia

image.thumb.png.0c2555194f3b3669f7e2a1ec3e3bf37d.png

edit: ik zie net m'n teams average age, dat begint wel een beetje erg hoog te worden :o

Edited by DavyDepuydt

5 uur geleden zei Kyrill:

Heb je rest van zijn eigenschappen gezien? Die zijn extreem hoog voor ''pas'' 16 jaar... 16 voor eerste balcontact, 16 voor techniek 14 voor kracht en nu al 12 voor zonder bal. niet voor niks al 20,5 miljoen marktwaarde. Je staart je teveel blind op alleen afwerken wat alleen nutteloos zonder bepaalde andere  eigenschappen als zonder bal en beslissingen bv ;)

Karel die mij de les leest, het moet niet gekker worden ?

Edited by Mordurette

1 uur geleden zei Mordurette:

Karel die mij de lees leest, het moet niet gekker worden ?

Sorry Jorn was niet bedoeld wat ik denk je bedoeld je de les te lezen. Ik leer dageliijks tot wekelijks heel veel van jou en andere users hier op het forum en in het FM/Verhalen gedeelte!:checkit:(y)

Heel vreemd. Ineens zijn al mijn spelers nog maar voor de helft waard deze zomer. Wordt nu helemaal leip van alle lage boden. Alle contracten zijn nog minimaal 2/3 jaar en heb een goed seizoen gedraaid.

Iemand die een idee kan hebben? 

18 minuten geleden zei Sacioli:

Heel vreemd. Ineens zijn al mijn spelers nog maar voor de helft waard deze zomer. Wordt nu helemaal leip van alle lage boden. Alle contracten zijn nog minimaal 2/3 jaar en heb een goed seizoen gedraaid.

Iemand die een idee kan hebben? 

Is de competitie gekelderd op de ranglijst?

So..... this happened :D na half seizoentje Sevilla was ik klaar om volledig te vechten voor een CL plaatsje en de ploeg er weer helemaal bovenop te krijgen... na 3 gewonnen friendlies en op 2 weken van de competitie stapt Sarri op als bondscoach van Engeland... hij heeft ze de europese titel en wereldtitel bezorgd gevolgd met nog een 3de plaats op de nations league...

Mourinho is topkandidaat om op te volgen... Ik solliciteer toch maar even, omdat ik al een paar FM's geen bondscoach meer ben geweest of niet in de positie ben geweest om bondscoach te worden of er geen opportuniteit voordeed op het juiste moment... paar dagen later mailtje... "Je bent aangenomen" ! na wat twijfelen toch aanvaard, ontslag genomen bij Sevilla omwille van realisme redenen wil ik geen duobaan...  even kijken of ik Sarri kan evenaren :)

Maar kijk eens wat een ploeg zeg :) 

image.thumb.png.99652d73d92cec0bfb8636b66743587e.png

Edited by DavyDepuydt

Iemand die weet hoe je als Europese club op die verschrikkelijke Club World Cup terecht kan komen? Zit nu in seizoen 28-29 maar ondanks dat ik in 6 vd 9 voorgaande seizoenen de laatste 8 CL heb gehaald heb ik nog nooit deelgenomen aan die CWC.

EDIT: Dit is nog FM20 voor het geval het uitmaakt

Edited by 19CH98

Volgens mij moet je als Europese club de halve finale halen van de CL. Ik zou dit proberen te vermijden.

Edit: Je kan in de reglementen van de Champions League deels zien hoe een team zich kan kwalificeren. Bij mij staat bij huidig seizoen dit: 

image.thumb.png.197cafec6fa23046efd24efad2beb5bb.png

Edited by Nummerke10

14 minuten geleden zei Nummerke10:

Volgens mij moet je als Europese club de halve finale halen van de CL. Ik zou dit proberen te vermijden.

Edit: Je kan in de reglementen van de Champions League deels zien hoe een team zich kan kwalificeren. Bij mij staat bij huidig seizoen dit: 

Thanks, zover ben ik nog nooit gekomen dus dan is het logisch dat ik nog nooit "uitgenodigd" ben. Zag het op eens voorbij komen in de nieuwsbalk dus toen was ik benieuwd maar kon op wikipedia niks vinden omdat het toernooi irl nog nooit gespeeld is. 

En ik snap dat je het moet vermijden gezien de struggles uit oa jouw novelle maar wil toch heel graag Ajax een nieuwe CL bezorgen;c

@Nummerke10 Bij mij staat er dat alleen de finalisten van de CL naar het CWC mogen, dus dat zal dan wel. Enige waar ik dan nog benieuwd naar ben is naar de opengebleven plaatsen omdat het niet 8 unieke finalisten zijn de afgelopen 4 jaar. Maar goed, laat ik eerst maar eens zorgen dat ik uberhaupt mijzelf plaats voor de KO ronde van de CL;c

3 minuten geleden zei Sacioli:

Nee, totaal niet. Geen enkele verandering... Snap er niet zoveel van eerlijk gezegd. Hopelijk dat tijdens het seizoen alles weer omhoog gaat. 

De waarde van een speler is grotendeels verbonden aan reputaties, zowel van hemzelf als van de club en de competitie. Het is dan ook logisch om te denken dat daar iets veranderd is. Zou het verder ook niet weten ;c

1 uur geleden zei DavyDepuydt:

So..... this happened :D na half seizoentje Sevilla was ik klaar om volledig te vechten voor een CL plaatsje en de ploeg er weer helemaal bovenop te krijgen... na 3 gewonnen friendlies en op 2 weken van de competitie stapt Sarri op als bondscoach van Engeland... hij heeft ze de europese titel en wereldtitel bezorgd gevolgd met nog een 3de plaats op de nations league...

Mourinho is topkandidaat om op te volgen... Ik solliciteer toch maar even, omdat ik al een paar FM's geen bondscoach meer ben geweest of niet in de positie ben geweest om bondscoach te worden of er geen opportuniteit voordeed op het juiste moment... paar dagen later mailtje... "Je bent aangenomen" ! na wat twijfelen toch aanvaard, ontslag genomen bij Sevilla omwille van realisme redenen wil ik geen duobaan...  even kijken of ik Sarri kan evenaren :)

Maar kijk eens wat een ploeg zeg :) 

image.thumb.png.99652d73d92cec0bfb8636b66743587e.png

Lekker teampje hoor. Zijn Shields en Steele newgens?

52 minuten geleden zei Nummerke10:

??? Ik volg je niet waarom zou je dit proberen te vermijden? 

7 uur geleden zei Daniell:

Als beide keepers nog onder de 18 zijn, zou ik ze bij het eerste laten meetrainen (eventueel in mentorgroep) en beschikbaar maken voor beide jeugdelftallen. Op die manier zullen ze beide wel minuten krijgen in het jeugdelftal. Neem ze tevens om beurten mee in je selectie wanneer je een gemakkelijke tegenstander hebt en breng ze in de rust als je toch al 3-0 ofzo voor staat. Mensen vergeten vaak dat je keepers ook kunt wisselen om een talentvolle doelman minuten te geven. Op die manier help je ze op jonge leeftijd al een paar niveautjes omhoog en kun je ze rond hun 19de gaan verhuren of voor de leeuwen gooien. 

Heb je screenshots van beide spelers?

Ze zijn niet fantastisch, maar 4 sterren is sowieso wel goed potentieel bij een PL topclub. En een 3rde keeper van eigen jeugd is handig voor CL-registratie:

Spoiler

20210903182212_1.thumb.jpg.38ae97709ccae237b9c89bb8f2f65d94.jpg

Spoiler

20210903182200_1.thumb.jpg.a2732279e97c58ad0fad2327c3bfa33e.jpg

Ik zou inderdaad wel wat eigen jeugd meer moeten laten invallen, maar die zijn meestal niet selecteerbaar omdat ik ze beschikbaar stel voor U18 die dezelfde dag spelen

Ohja, wat zou je met dezedoen? Niet alleen heeft ie 20 determination, 17 bravery en 19 flair, maar hij noemt ook Nathaniel :p Leuker kan niet

Spoiler

20210903182701_1.thumb.jpg.8850d01aab2f3bd41edb64a6b5782fc6.jpg

Edited by AntiChrist7

20 minuten geleden zei Copywriter:

Wat een held, 3 maanden bij AZ en er gewoon 20 inleggen:classic_biggrin:

Inhoud verbergen

Knipsel.PNG

Hoeveel spelers en voor hoeveel miljoen heb je die verkocht tot je Moukoko kon kopen? ;) En hoeveel voor hem betaald?

Declan Rice heeft mij net verteld ie weg bij ons wilt. Ik ga voor een ''beperkte'' vraagprijs van 91 miljoen en 50% van volgende verkoop;c:classic_ninja:

53 minuten geleden zei Kyrill:

Hoeveel spelers en voor hoeveel miljoen heb je die verkocht tot je Moukoko kon kopen? ;) En hoeveel voor hem betaald?

Declan Rice heeft mij net verteld ie weg bij ons wilt. Ik ga voor een ''beperkte'' vraagprijs van 91 miljoen en 50% van volgende verkoop;c:classic_ninja:

Gratis, zijn contract was afgelopen.

Dit kan alleen in FM