Jump to content

FM Café

Fantasy
 Share

Recommended Posts

6 minuten geleden zei oblomov:

baas boven baas haha lekker hoor :(H):

Voor mij een stuk makkelijker haha. Laatste 97 gewonnen geloof ik.

Hier haal ik meer voldoening uit:

image.png.9460142d04bfa10729e2d0d67cd4aa3e.png

2x gewonnen van Kazakhstan en 1x van Griekenland, toch 9 punten uit 8 duels. Zat verder bij Rusland en Engeland in de groep.

Gaat ook wel lekker... m'n tweede volledige jaar Anderlecht (seizoen 26/27), eerste keer Europees, vorig seizoen was een seizoen zonder europees voetbal

image.thumb.png.71955e05a8e27d516b846651e8c5b986.png

volgende ronde wel eerste leg al 0-1 verloren thuis van Chelsea...

In de competitie blijft het vlot gaan, ondertussen spelen we met een hoop newgens in onze basis (te herkennen aan het groene driehoekje rechtsboven hun foto)

image.thumb.png.152fb308bbd19df18e338aec2f3f6549.png

image.png.6af52e72bb8c17c675e23523f2aff841.png

Edited by DavyDepuydt

9 minuten geleden zei DavyDepuydt:

4 van mijn basisspelers zijn op dit moment jeugdproducten (newgens uit eigen acadamy) en vorig seizoen is er een jeugdproduct, spits, naar Fulham getrokken en is intussen belgisch international

Kunnen we daar ook wat screenshots van krijgen? :<

1 uur geleden zei Arezo:

Daar sta je dan
Je zag dit moment al zo vaak in je dromen
En daar is t dan
De dag die je wist dat zou komen is eindelijk hier
Ben je er klaar voor?
Kun je dat ooit echt zijn?

vetkut.png

En..? Afgewezen toch zeker?

Hey, is dit de nieuwe Lothar Matthaus? Alleen dan beschaafder ;e 

image.thumb.png.537fa3fd36814e97d5baf376603b643d.png

Edited by neva

3 uur geleden zei Nummerke10:

@TheRealOne Dat wordt een nieuwe carrière starten want dit kan niet natuurlijk :classic_sad:

Ik zat er even aan te denken om ze over te nemen, maar ik ben maar gewoon bij Brentford gebleven. ;c

Tot nu toe hebben ze al hun spelers weten te behouden, maar er is wel veel interesse. Ik verwacht dat ze komend seizoen gewoon de Championship met twee vingers in de neus winnen.

Jeugdproduct Lo Monaco mocht na een succesvol seizoen op huurbasis bij Sassuolo dit jaar bij ons de doelpunten maken, dat is wel gelukt :classic_love: 39 goals in de Serie A in 36 wedstrijden. Weliswaar 15 penalty's maar dat heeft ie afgekeken van Dusan Tadic. Met die 39 goals trouwens het record van Higuain verbroken, dat stond dus ook al een tijdje.

image.png.c71d3dc1f2a776a954ad710c6a5cb6c0.png

Grrrr, deze is een moeilijke :D

Zit nu 2,5 jaar bij Anderlecht, het is uiteindelijk wel m'n bedoeling om bij een europese topclub te geraken, Ik blijf niet bij één ploeg namenlijk, ben in derde klasse begonnen en Anderlecht is al m'n derde club nu.

Dit is een mooi offer, ze staan 8ste in la liga... maar langs de andere kant ben ik het bij Anderlecht nog niet beu gezien... ik begin echt een "band" te krijgen met de spelers en newgens

image.thumb.png.12d07c44bca7b6b88fb6426e3aeaa453.png

Edited by DavyDepuydt

3 minuten geleden zei DavyDepuydt:

Grrrr, deze is een moeilijke :D

Zit nu 2,5 jaar bij Anderlecht, het is uiteindelijk wel m'n bedoeling om bij een europese topclub te geraken, Ik blijf niet bij één ploeg namenlijk, ben in derde klasse begonnen en Anderlecht is al m'n derde club nu.

Dit is een mooi offer, ze staan 8ste in la liga... maar langs de andere kant ben ik het bij Anderlecht nog niet beu gezien... ik begin echt een "band" te krijgen met de spelers en newgens

image.thumb.png.12d07c44bca7b6b88fb6426e3aeaa453.png

Bij twijfel, niet doen denk ik altijd. Zeker in FM. Zou zonde zijn als je je game hiermee verpest. Aan de andere kant is het wel het idee van je game.  Hele lastige, kan er niks aan toevoegen :classic_wink:

6 minuten geleden zei Nummerke10:

Als je echt naar de Europese top wil en clubhopper carrière wilt zou ik juist wel gaan. Anders gaat het dadelijk moeilijker en moeilijker worden om Anderlecht te verlaten @DavyDepuydt

Zit ook wel weer wat in, lastige keuze in ieder geval! 

Wellicht kun je een nieuwe savefile aanmaken en daarin wel de overstap maken. Mocht je het dan helemaal niks vinden, kun je altijd weer terug ;)