Jump to content

FM Café

Fantasy
 Share

Recommended Posts

1 uur geleden zei Daniell:

Nog een paar uurtjes om jouw vraag te stellen over de ontwikkeling van spelers in FM! 

Mentor je jonge spelers met een matige persoonlijkheid (onambitieus, balanced,...)beter direct (en haal je hen dus uit het -18 trainingschema), of laat je hen daar zitten tot later?

Ik mentor ze altijd meteen omdat ik ze uitleen eens 18 en je dus niet kan mentoren (ook omdat volgens mij speeltijd cruciaal is vanaf 18 voor ontwikkeling), maar dan trainen ze minder (zeker bij ploegen die 2 matchen per week spelen). Ik vind dat persoonlijkheid onderschat wordt

27 minuten geleden zei Mordurette:

Dan maar omtrainen tot AMC, gelukkig heeft hij daar al een bolletje.

Zeker, maar direct mee begonnen. Gaat volgend seizoen ook gelijk de basis in, denk ik.

22 uur geleden zei Mordurette:

Nee.

Dat is duidelijk. :D

Maar hoe komt het dan dat sommige al Conference League kunnen spelen? Of lees ik slecht?

Edited by xanderoo
extra informatie over spel

Na jaren de talenten awards te hebben gedomineerd, wordt het nu écht wel eens tijd voor onze eerste Ballon d'Or ...

European Golden Boy

golden.PNG.82414ca08a3425c349b81e3a9a1a11ac.PNG

KOPA Trophy

kopa.PNG.17d313acc1d1f795fe4d2e71b997df31.PNG

NXGN Award - Fonseca werd door ons verhuurd aan Marseille

nxgn.PNG.0cea9261251dbdb2dcddd8d47f07c0ae.PNG

Bart Storm won overigens in 2022-23 de Golden Shoe door 40x te scoren in de Eredivisie. Afgelopen seizoen(2025-26) won hij de Best Player in Europe. Denk dat hij aan het einde van dit jaar wel kans maakt op die felbegeerde Ballon d'Or. 56 goals en 15 assists in 48 wedstrijden + 17 goals in 14 interlands. 

3 minutes ago, JesseNL said:

Hoe kan het dat een speler die net het record heeft gezet voor het spelen van de meeste wedstrijden niet bij het favoriete personeel staat? Wat moet die man nou nog meer doen?!

Hij moet:

Spoiler

Mij een voetenbadje geven en wat bier

Zouden jullie Hummels houden enkel en alleen om Papetti, Zagadou en Ahmedhodzic te mentoren? Hij wil alleen voor 3 jaar verlengen. Kost in totaal 12 miljoen en is zo traag als dikke stront door een trechter. Wel een voorbeeldige burger.

6 minuten geleden zei Arezo:

Zouden jullie Hummels houden enkel en alleen om Papetti, Zagadou en Ahmedhodzic te mentoren? Hij wil alleen voor 3 jaar verlengen. Kost in totaal 12 miljoen en is zo traag als dikke stront door een trechter. Wel een voorbeeldige burger.

Dat zou ik niet doen.  Jaar verlengen kan nog maar 3 jaar is wel teveel en ook dikke loonlast. Ik zou kijken naar een nieuwe CV met iets meer ervaring maar minder traag. 

Edited by rich ruzzian

7 minuten geleden zei Arezo:

Als hij niet genoeg speelt, zal hij dalen in de pikorde/hiërarchie. Hierdoor zal hij invloed verliezen in de mentorgroep waardoor het minder effectief wordt. Ik zou hem dus niet puur en alleen houden voor de mentoring.