Jump to content

FM Café

Fantasy
 Share

Recommended Posts

6 uur geleden zei Kyrill:

Welk team ben jij maat, dat je mee doet om de titel in de PL?  _O_

Ben Tottenham, dus zo'n verrassende prestatie is het niet. In het eerste seizoen in de zomerstop Stones en Thauvin gehaald en in de winter Edwards, Szoboszlai en Stacey (fysiek sterke rechtsback) gehaald. In het tweede seizoen in de zomer Donnarumma, Memphis, Aarons, Rodri en Milenkovic gehaald. In de winterstop nog Manolas toegevoegd op huurbasis, zat wat krap qua centrale verdedigers aangezien Dier ook veel speelt op VM.

In het eerste seizoen trouwens de Premier League en Europa League al gewonnen, dit jaar de Community Shield gewonnen en dus nog in strijd voor titel en Champions League. Kan weer een mooi seizoen worden :classic_love:

Edit: Denk dat Mourinho wel redelijk trots is op deze statistiek :classic_tongue:

1809555508_Mourinhotrots.png.3b09507cee1dc2a04457f17be640cc5a.png

Edited by Nummerke10

@Nummerke10 nice nice. Goed bezig(ook al ben ik voor Arsenal en speel daar vrijwel altijd mee xD)

Mooie transfers dit zijn mijn aan en verkopen:

IK heb in verleden wel kampioenschappen behaald met Arsenal maar nu tijdje niet meer. Maar is wel mijn streven alleen kan niet opboksen tegen de mega aankoop gedrag van een United, City en Liverpool.

20201126180532_1.jpg

20201126180542_1.jpg

39 minuten geleden zei Kyrill:

@Nummerke10 nice nice. Goed bezig(ook al ben ik voor Arsenal en speel daar vrijwel altijd mee xD)

Mooie transfers dit zijn mijn aan en verkopen:

IK heb in verleden wel kampioenschappen behaald met Arsenal maar nu tijdje niet meer. Maar is wel mijn streven alleen kan niet opboksen tegen de mega aankoop gedrag van een United, City en Liverpool.

20201126180532_1.jpg

20201126180542_1.jpg

Karel installeer een logo's

6 minutes ago, Regis said:

Yes, it it the Licensing and Real Name fix on sortitoutsi.net . If you can't find it let me know. Then I'll send you a DM.

Thanks I’ll take a look! Quick question, if I have already downloaded a real name fix (not this one) will I have to delete those files and install these instead of them Or can I just install these and they will override?

10 minuten geleden zei TimBaz:

Thanks I’ll take a look! Quick question, if I have already downloaded a real name fix (not this one) will I have to delete those files and install these instead of them Or can I just install these and they will override?

I don't know this exactly. I'll guess you will have to delete it but I'm not sure. Maybe @Fantasy can help you with this one.

Thanks so much guys,  a quick question; will it cause any issues if I just copy one of the editor files? I only want the Ajax staff fix and not bothered about the others, so if I just copy the Ajax staff file into the editor data file, will that work ok and not cause me any issues? Thanks

20 uur geleden zei Menz:

Can I ask, will the update that fixes the missing Ajax staff also contain other data updates? Never downloaded one of your updates before. Thanks guys!

Last year they also fixed things like; missing staff, real reporter names and real competition names, like Champions League instead of Champions Cup. So there will be more than only staff fixes for Ajax, I think! :)

8 uur geleden zei Rossini':

Wat zijn de eerste bevindingen hier? Welke rollen lijken het beste te werken dit jaar? Welke formaties renderen het meest?

Ga morgenavond zelf ook een eerste save starten (weet nog niet met wie, shoot voor leuke teams/clubs). Maar ben al benieuwd naar jullie eerste insights.

Merk zelf dat een diepe spits met een acceptabele hoeveelheid snelheid makkelijk het verschil kan maken met ballen die over de verdediging gelegd worden, maar dit kan ook het resultaat zijn van het lage niveau waarop ik actief ben ;)

Qua clubs zijn er natuurlijk bijzonder veel mogelijkheden. Weet niet wat je precies zoekt? Vind zelf de Ligue 1 een onderschatte competitie op FM, is echt wel een leuke uitdaging (behalve met PSG, for obvious reasons) waarbij FC Metz met haar dieprode tenues mijn persoonlijke favoriet is. Ook Duitsland wordt eindelijk eens interessant doordat 16-jarigen nu al mogen debuteren (klopte in de bèta nog niet, wellicht ondertussen wel maar anders even aanpassen in de editor), hierbij zijn FC Kaiserslautern, Hansa Rostock, MSV Duisburg en Dynamo Dresden mooie opties op het derde niveau. Los van dat de Bundesliga ook leuke uitdagingen kent natuurlijk (Hertha, Köln, Schalke)..

Kan zo nog wel even doorgaan voor andere landen, maar wellicht eerst maar eens horen wat je zoekt haha

Is er al iets bekend wanneer de MU/FMI data update komt?

En ik ben het even kwijt.. Heeft de MU/FMI update nou ook nog invloed op wat realistischere transfer s?

Als ik hier op het forum alweer rond kijk en de transfers in de Eredivisie nu zie..

Edited by MarcFR