Jump to content

FM Café

Fantasy
 Share

Recommended Posts

Vind het bedrag niet zo opvallend @Thomassje123, wel dat ze het op zijn 30e nog voor hem neerleggen.

Kom er nu achter dat Mason Greenwood duurste speler is in mijn game tot nu toe met €273M ;c Natuurlijk ook Barcelona dat hem haalde. Het transfergeweld van Barça en ManU is altijd schandalig in FM.

Wat een namen als bondscoach zeg ;c El Makrini heeft nog wel echt goede attributen voor manager trouwens, net als Promes. Bij België is Big Rom nu de grote man, toch net wat meer status (maar mindere attributen) :D

image.png.f16e2f952d9fa28c3c8f7ca8e611aefe.pngimage.png.87affdd3f58908c907e0bbb18a18ee13.png

Edited by Nummerke10

Deze man, wat fijn om in je team te hebben. Hij creëert de kansen voor mijn aanvallers als spelmaker voor de defensie, verdeeld het spel. Alles begint bij hem. In de winter van seizoen 1 voor €4,1 miljoen overgenomen van Rosenborg en elk seizoen gaat het beter. 

77072316ce4f58ef5c8fcb9ea656dcd7.png

@GAE EAGLESLekkere vorm! Hopelijk houdt hij het vol, zou hem wel verkopen voor een leuk bedrag en niet in je team proberen te houden.

Helaas is Timo gestopt met FM editor door de community, gelukkig had hij voor fm 21.1 nog enkele competities gemaakt, waaronder de Belgische en Nederlandse. Ondertussen met SK Maldegem in de Jupiler Pro League beland en mijn eerste reeks neer kunnen zetten, Ook de meest scorende ploeg overigens maar ook wel 34 goals tegen. Negende plek op dit moment dus degradatie zie ik niet meer gebeuren

afbeelding.thumb.png.c72ddf337174a196c77bfa942c375379.png

Als mensen interesse hebben voor de .fmf bestanden die geupdate zijn naar 21.4, let me know! Niet alles is goed overgezet maar wel zo goed als. Ook krijg je geen bonussen als je het kampioenschap wint in de nieuw aangemaakte competities, wat het misschien leuker maakt omdat je echt moet zoeken naar transfervrije spelers (Ik heb op dit moment nog steeds geen geld maar dat zou na dit seizoen moeten verbeteren)

Edited by quertius

33 minuten geleden zei quertius:

@GAE EAGLESLekkere vorm! Hopelijk houdt hij het vol, zou hem wel verkopen voor een leuk bedrag en niet in je team proberen te houden.

Helaas is Timo gestopt met FM editor door de community, gelukkig had hij voor fm 21.1 nog enkele competities gemaakt, waaronder de Belgische en Nederlandse. Ondertussen met SK Maldegem in de Jupiler Pro League beland en mijn eerste reeks neer kunnen zetten, Ook de meest scorende ploeg overigens maar ook wel 34 goals tegen. Negende plek op dit moment dus degradatie zie ik niet meer gebeuren

afbeelding.thumb.png.c72ddf337174a196c77bfa942c375379.png

Als mensen interesse hebben voor de .fmf bestanden die geupdate zijn naar 21.4, let me know! Niet alles is goed overgezet maar wel zo goed als. Ook krijg je geen bonussen als je het kampioenschap wint in de nieuw aangemaakte competities, wat het misschien leuker maakt omdat je echt moet zoeken naar transfervrije spelers (Ik heb op dit moment nog steeds geen geld maar dat zou na dit seizoen moeten verbeteren)

Voorlopig hou ik hem nog lekker in mijn team, ik heb nog geen vervanger voor hem en waarom zou ik een goede speler verkopen als ik hem ook zelf kan houden en op termijn de strijd met de grote club aan kan gaan met hem. Zolang er geen bod komt dat niet te weigeren is hou ik hem aan boord. 

2 hours ago, W8er said:

Die titel.

Toen ik begon te lezen dacht ik dat je het WK had gewonnen.

Mooie prestatie om in 2030 reeds te kwalificeren voor het WK.

voor San Marino kwalificatie is ongeveer gelijk aan het winnen van het WK voor elk ander land.Ze hebben maar 34.000 inwoners :classic_tongue:  ze hebben trouwens irl een gouden medaille gewonnen op de Olympische spelen. Winnen van het WK zal wel nog even duren… mijn hele team is 17, 18 19 & 20 dus het WK 2042 heb ik een team dat allemaal +100 interlands heeft 

1443852413_ScreenShot2021-07-31at13_31_34.png.4780f764b76981305085e1a3f405574b.png

Edited by oblomov

1 minuut geleden zei timpy00:

Zijn er specifiek topics voor estafette games? Of kijk ik daar gewoon overheen?

Je bedoelt om mensen te polsen om estafette games te beginnen of al bestaande estafette games die nu lopen? Op dit forum zijn er twee 'actief' op dit moment, daarmee bedoel ik te zeggen dat er twee topics geopend zijn maar eigenlijk volledig stil liggen. Voor vragen over estafettes kan je die denk ik het best in dit café stellen, omdat die het meest actief is.

2 uur geleden zei GAE EAGLES:

Deze man, wat fijn om in je team te hebben. Hij creëert de kansen voor mijn aanvallers als spelmaker voor de defensie, verdeeld het spel. Alles begint bij hem. In de winter van seizoen 1 voor €4,1 miljoen overgenomen van Rosenborg en elk seizoen gaat het beter. 

77072316ce4f58ef5c8fcb9ea656dcd7.png

Ik heb hem gescout met PSV en gaat volgend seizoen naar Eindhoven toe.

8 minuten geleden zei delichris:

Ik heb hem gescout met PSV en gaat volgend seizoen naar Eindhoven toe.

FC Eindhoven ;)

Hopelijk ga je er net zoveel plezier aan beleven dan ik. 

Edited by GAE EAGLES

4 uur geleden zei W8er:

Heb al meegemaakt dat het bijna 2 jaar duurde.

Mijn laatste was wel in 1 dag beklonken.

Uiteindelijk na een halfjaar besloot de koper de stekker er uit te trekken. ;e Nouja, voorzitter wil nog steeds vertrekken dus misschien komt er nu een rijke zakenman ipv een groepje supporters. ;c

Zat even in een flinke FM-dip, maar ik zag dat er gisteren een nieuwe MU Update is uitgekomen, dus ik ben begonnen met Feyenoord. Mag dus beginnen met een lekker smalle selectie, dus er is genoeg werk aan de winkel, vooral in de spits en achterin (al heb ik het geluk dat de lange blessure van Geertruida niet in het spel zit). Het is alleen jammer dat in het spel Diemers en Teixeira natuurlijk net bij de ploeg zitten, ik heb er héle slechte ervaringen mee om ze dan direct alweer te verkopen (die paar keer dat ik dat in het verleden gedaan heb ging de hele selectie zeuren dat er spelers onder valse voorwendselen naar de club gehaald werden), dus die zal ik nog even een jaar bij me moeten houden. Kelly is gelukkig wel al weg inmiddels.

Overigens heeft Sports Interactive in al zijn wijsheid besloten Feyenoord een banksaldo van 80 miljoen en een transferbudget van 10 miljoen te geven, dus financieel is er best veel mogelijk. Die verdediger en spits moeten dus wel gaan lukken.