Jump to content

FM Café

Fantasy
 Share

Recommended Posts

image.png.706c02e9064856821c2e93e278d5a628.png\

You love to see it! Hele tijd bovenaan gestaan maar Juve was ons tot 1 punt genaderd. Op de laatste speelronde overtuigend gewonnen van de nummer 17 en daarmee alle vijf de grote competities gewonnen :classic_love: Laatste stap is nu het winnen van de CL maar dat wordt lastig met minimaal 10 teams die op papier meer kwaliteiten hebben dan Milan.

Zijn er hier fm mobile spelers? Speelde versie 19 voorheen. Daarna een versie overgeslagen en nu sinds deze week met fm21. Na enkele mislukte savegames nu eindelijk het wel draaiende met Nec. Kampioen en dankzij het verkoop van mijn backs in januari nu ook financieel goed in orde. Van Ajax kon ik Rensch en Taylor huren. Speel met drie vcs waarvan er twee als taak voetballende verdediger hebben. Dat vulde Rensch natuurlijk prima in. 

Merk wel dat het lastig aankopen doen is wel dus ben benieuwd hoe ik me deze zomer kan versterken om in de Eredivisie te overleven. 

Screenshot_20210728-192727_FM21 Mobile.jpg

Screenshot_20210728-151724_FM21 Mobile.jpg

Screenshot_20210728-110637_FM21 Mobile.jpg

Bij meer mensen waar in het tweede seizoen het opeens weg is? Vooral het scoren en creëren van kansen lukt amper, in de competitie overigens geen probleem qua punten maar het is meer dat opeens er amper wat gebeurd in een wedstrijd. Heel vaag. 

Nog 2 wedstrijden te gaan tegen de nummer 1 en de nummer 3 in seizoen 2.

Zolang we maar bij de eerste 2 eindigen vind ik het allang goed aangezien de eerste 2 direct promoveren.

Als we 3de worden kunnen we nog eventueel promoveren via play-offs en als alles tegenzit worden we 4de en moeten we het volgend seizoen opnieuw proberen.

M'n contract is in ieder geval wel met 3 seizoenen verlengd dus blijven doe ik zeker:classic_smile:

2021-07-29.png

Het is wel jammer dat je geen nieuw land kunt maken dat meedoet voor EK, WK etc. Heb wel een niet bestaand land omgetoverd en die clubs gaan wel Europa in maar het nationaal team heeft alleen maar oefenwedstrijden...

1 uur geleden zei jelmerrr:

Het is wel jammer dat je geen nieuw land kunt maken dat meedoet voor EK, WK etc. Heb wel een niet bestaand land omgetoverd en die clubs gaan wel Europa in maar het nationaal team heeft alleen maar oefenwedstrijden...

Wat voor nieuw land wil je maken dan?

Een ware rollercoaster in de Bulgaarse 2de divisie,

speelronde 33 tegen Botev Vratsa had echt alles waardoor we alleen moesten winnen in de laatste wedstrijd om kampioen te worden. Helaas verloren we de kampioenswedstrijd waardoor we 3de zijn geëindigd en veroordeeld waren tot de Play-offs.

Daarin scoort Avramov die vorig jaar uit de Youth intake kwam 3 keer in iets meer dan een kwartier waardoor we de wedstrijd dood hebben gemaakt en uiteindelijk met 1-4 hebben gewonnen.

Op naar de Efbet league :classic_biggrin:

botev.png

Kampioenswedstrijd.png

Play-off.png

44 minuten geleden zei Mordurette:

Wat voor nieuw land wil je maken dan?

Een regionale afsplitsing uit Nederland. Dit heb ik gedaan door uit de editor CIS/GOS (Gemenebest van Onafhankelijke Staten) te gebruiken en aan te passen. Heb hiervoor een gids van een andere site gebruikt als hulpsteuntje. Europees clubvoetbal lukt dus wel maar landvoetbal de nations league niet. (kwalificatie heb ik wel voor elkaar gekregen door Kazachstan naar Azië te zetten).

Nadat mijn Stoke City save is overleden (het verdwijnen van player history is iets waar ik me gewoon té veel aan erger aangezien ik speler koop mede op basis van hun statistieken) zit ik in dat typische gat van "wat nu?" 

Ik heb een nieuwe game met Stoke na 2 dagen weggegooid (ik ga vergelijken met wat ik had), PSV wordt 'm ook niet (in FM20 nog mee gespeeld) dus ik heb nu zo'n 2 weken niet gespeeld en zit maar te bedenken "wat nu" 

:classic_wacko:

19 minuten geleden zei sherwin92:

Nadat mijn Stoke City save is overleden (het verdwijnen van player history is iets waar ik me gewoon té veel aan erger aangezien ik speler koop mede op basis van hun statistieken) zit ik in dat typische gat van "wat nu?" 

Ik heb een nieuwe game met Stoke na 2 dagen weggegooid (ik ga vergelijken met wat ik had), PSV wordt 'm ook niet (in FM20 nog mee gespeeld) dus ik heb nu zo'n 2 weken niet gespeeld en zit maar te bedenken "wat nu" 

Wil je weer graag in Engeland coachen of wil je nu totaal wat anders, ik ben ook regelmatig geholpen in de pagina Club gezocht.

Daar kom je soms op ideeën waar je zelf niet op komt.

Er zijn ook verschillende YouTube kanalen van o.a. Zealand die je kunnen helpen om een club te kiezen. 

24 minuten geleden zei sherwin92:

Wil je een uitdaging? Faeröer!