Jump to content

FM Café

Recommended Posts

12 minuten geleden zei Messidona:

Ik speel wel met een grote database, tussen de 80 en 91 duizend spelers ongeveer. Maar dat deed ik vorige edities ook en daar ging het verkopen wel makkelijker...

Vorige edities waren de effecten van Covid er dan ook niet in verwerkt. De transferbudgets en financien zijn aan het begin krapper dan in vorige versies. En je zal meer clausuleboden en huur tot koop boden krijgen dan in één keer een bedrag.

• Replies 3.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Zo, Pentagon Challenge voltooid.  

Hyped voor deze jeugdinstroom   

We did it! En hoe 

Posted Images

Na promotie naar de Championship doen we het halverwege seizoen 2 verre van slecht, we staan zelfs op dit moment op de eerste plek! Ben benieuwd of we dit kunnen vasthouden en direct naar de PL kunnen promoveren. :classic_smile:

d61c866e4827c0f3200296380b768460.png

Mijn topscoorder is ook in vorm 20 doelpunten uit 18 wedstrijden, hoewel hij niet de beste stats heeft is hij daarentegen wel pijlsnel.

8be0ff494ceb1976dd4b5790032f3227.png

34d2808c3d49f37bb45082f195fddcee.png

@glennix Leeds na één seizoen alweer gedegradeerd? :(

Jongens, ik heb een probleem.

Nadat ik thuis kwam van mijn werk wou ik eerst even FM gaan updaten, echter bleef hij in steam op 95% hangen. Heb hem anderhalf uur laten staan in de hoop dat hij verder zou lopen maar dit gebeurde niet. Telkens als ik nu Steam open en verder wil met die update word steam elke keer geforceerd gestopt ... :classic_blink:

Iemand enig idee? Als ik alles opnieuw moet installeren, heeft dit dan gevolgen voor mijn Bournemouth save?

5 minuten geleden zei Jotew:

@glennix Leeds na één seizoen alweer gedegradeerd? :(

Jongens, ik heb een probleem.

Nadat ik thuis kwam van mijn werk wou ik eerst even FM gaan updaten, echter bleef hij in steam op 95% hangen. Heb hem anderhalf uur laten staan in de hoop dat hij verder zou lopen maar dit gebeurde niet. Telkens als ik nu Steam open en verder wil met die update word steam elke keer geforceerd gestopt ... :classic_blink:

Iemand enig idee? Als ik alles opnieuw moet installeren, heeft dit dan gevolgen voor mijn Bournemouth save?

Leeds werd 18de in seizoen 1 bij mij dus idd degradatie.

Je kunt best je save back-uppen, bij documenten de map sports interactive daarin staat ook het mapje games als je verder klikt en daar staan je opgeslagen saves in. En dan gewoon opnieuw FM installeren en terug je save in het mapje games zetten als het weg moest zijn.

Edited by glennix
5 uur geleden zei glennix:

Oei, gaat het zo slecht met Arsenal in de competitie dat je bijna ontslagen word?

Ja haha. In FM 20 ben ik echt met zelf opgestap erbij iets van 15 keer of meer ontslagen haha. Ik had in mijn 1e seizoen met Arsenal plek 3 met 25 winst 5 gelijk en 8 verlies. En de EL gewonnen. Nu sta ik 7e net over helft van febuari met 14 winst 2 gelijk en al 9 verlies pff. Maar komt natuurlijk wel bij ik nu CL speel ipv EL. Maar goed ik blijf gewoon doorgaan en als ik ultimatum van bestuur krijg ga ik dat proberen te halen.

6 minuten geleden zei Kyrill:

Ja haha. In FM 20 ben ik echt met zelf opgestap erbij iets van 15 keer of meer ontslagen haha. Ik had in mijn 1e seizoen met Arsenal plek 3 met 25 winst 5 gelijk en 8 verlies. En de EL gewonnen. Nu sta ik 7e net over helft van febuari met 14 winst 2 gelijk en al 9 verlies pff. Maar komt natuurlijk wel bij ik nu CL speel ipv EL. Maar goed ik blijf gewoon doorgaan en als ik ultimatum van bestuur krijg ga ik dat proberen te halen.

Plek 3 met Arsenal is wel netjes, nu 7de is iets minder maar wel realistisch imo met het echte Arsenal. Ik ben in FM20 ook een tijdje manager geweest van Arsenal nadat ik in seizoen 4 de overstap had gemaakt naar hun, toen ging het ook niet super. Ben wel maar 1 keer ontslagen geweest in FM 20, wel een paar keer onder druk gestaan maar dan kunnen herpakken. Ben zelf ook geen super tacticus . :classic_tongue:

5 uur geleden zei delichris:

Zijn er al leuke skins in omloop? Ik had eerder de TCS skin, maar die gasten zijn gestopt.

Ik gebruik net 5 minuten de FM Enhanced skin en ben meteen verliefd :classic_love: Ik heb groene buttons nu ipv de paarse buttons met de standaard skin, volgens mij wordt dit aangepast naar het team die je bent. Staat op FmScout (FM Enhanced Skin v2.0)

9 minuten geleden zei quertius:

Ik gebruik net 5 minuten de FM Enhanced skin en ben meteen verliefd :classic_love: Ik heb groene buttons nu ipv de paarse buttons met de standaard skin, volgens mij wordt dit aangepast naar het team die je bent. Staat op FmScout (FM Enhanced Skin v2.0)

Ja alleen jammer van de zwarte sterren. Kan je dat simpel aanpassen?

1 minuut geleden zei Rossi:

Ja alleen jammer van de zwarte sterren. Kan je dat simpel aanpassen?

in de files van de skin en dan de map settings, in de file settings.xml zie je als laatste line:

<colour value="rgb(28,28,29)" name="star rating unknown"/>

Je moet even op google zoeken naar een rgb color picker en die code overnemen, dat zou als het goed is moeten werken. Ik wist niet dat het zo makkelijk was, ik ga eens kijken of ik de kleuren nog meer kan aanpassen :P

7 minuten geleden zei quertius:

in de files van de skin en dan de map settings, in de file settings.xml zie je als laatste line:

<colour value="rgb(28,28,29)" name="star rating unknown"/>

Je moet even op google zoeken naar een rgb color picker en die code overnemen, dat zou als het goed is moeten werken. Ik wist niet dat het zo makkelijk was, ik ga eens kijken of ik de kleuren nog meer kan aanpassen :P

Krijg het niet mooi. Morgen wel ff uitzoeken. Bedankt iig(y)