Jump to content

FM Café

Fantasy
 Share

Recommended Posts

1 uur geleden zei Mordurette:

Hmmm, wel een enorme uitdaging natuurlijk. Voordat je überhaupt spelers van niveau kan aantrekken die in aanmerking komen voor het nationale team ben je jaren verder...

Dat is absoluut waar! Ik ben benieuwd hoe snel ik wat van enig niveau ga krijgen 

Carabao Cup gewonnen in finale vs Manchester United

FA Cup finale nog te spelen vs Sheffield United ( nr 14 Sky Bet Championship ) > nog geen eerdere FA cup win voor mij

Champions league finale nog te spelen vs West Ham United ( huidige nr 8 premier league ) > nog geen eerdere CL win voor mij

Premier league stand met nog 1 pot te spelen waarbij ik zelf tegen Chelsea speel. 

image.png.a184db30be880e174e3bd7d1c23d2e71.png

a83dd58f22e8fd1fd865ddc48f9d1544.png

De scout geeft wel een vrij lage beoordeling. Maar die zit er toch gewoon naast toch? Ben gepromoveerd naar de Serie B, wordt eerste seizoen daar. Go or no go? Lijkt mij een go toch?

Moet 75K kosten. Zit wel diep in het rood dus moet financieel wel oppassen

Edited by Thomassje123

75 is toch niet zo laag? Wss wordt de rating wat naar beneden gehaald vanwege je financiele situatie + dat hij een geldwolf is, Maar verder ziet ie er wel goed uit. Leer hem zeker killer balls met dat passen en inzicht + techniek

2 uur geleden zei Thomassje123:

De scout geeft wel een vrij lage beoordeling. Maar die zit er toch gewoon naast toch? Ben gepromoveerd naar de Serie B, wordt eerste seizoen daar. Go or no go? Lijkt mij een go toch?

75k is een schijntje voor deze jongen. Zeker halen en proberen zijn karakter te veranderen... Zoals hierboven al aangegeven worden, steekpass geven zou een mooi PPM zijn voor hem.

4 hours ago, Thomassje123 said:

zeker doen

20 uur geleden zei Rexcoder:

Ik ben manager van Belgie en zou graag een lijst ergens zien van alle actieve Belgische spelers met hun aantal caps. Bestaat dit in het spel? Ik zou graag zien wie mijn huidige top 10 is bv .

Kan je dan niet gewoon in je scoutingcentrum je zoekopdracht niet aanpassen? Nationaliteit Belg instellen, en dan in weergave, internationaal zodat je de caps ziet? Of begrijp ik je vraag verkeerd?

7 uur geleden zei Thomassje123:

Heb hem kunnen huren voor 4,3K per maand salaris. Contract loopt af daar, hopelijk kan ik hem in de winter transfervrij overnemen

Engeland, geen zorgen, want in 2090 komt 't home. 

image.thumb.png.ca50aba87b472237fb491d5e0e595dfe.png

Geraakte zelf met Australië niet voorbij de eerste ronde. Bizarre nederlagen tegen Canada en Griekenland. Twee keer ge-FM'd :cab:

Edit: ja joh, gelijk ontslagen ook. Vijf Asian Cups en vier WK's gewonnen. Fuckers ;e 

Edited by Titan

Ik speel nu eigenlijk voor de eerste keer met de database ingesteld op 'groot'. Het verbaast me eigenlijk wel een beetje hoeveel extra spelers er nu ingeladen zijn, ondanks dat ik de competities niet heb geladen. Zo heb ik wat talenten opgehaald die ik nog nooit eerder in m'n games gezien heb. ;c

Seizoen voorbij, weer niet de PL titel binnengehaald want Man city ging ongeslagen dit seizoen, en hun doelsaldo is nog maar eens astronomisch. Wel speler van het seizoen, topschutter en jongere binnengehaald, en daarnaast Carabao+FA + mcdonalds shields. Maar die eerste titel blijft dus dromen voorlopig.

nu tijd voor 40 loanees + jongeren te evalueren :p

23 uur geleden zei tommyboy82:

Kan je dan niet gewoon in je scoutingcentrum je zoekopdracht niet aanpassen? Nationaliteit Belg instellen, en dan in weergave, internationaal zodat je de caps ziet? Of begrijp ik je vraag verkeerd?

Ik zal straks eens kijken, klinkt alvast als hetgeen ik wil hebben. Thanks!

1 uur geleden zei Arezo:

Die bestuursverzoeken zijn ook echt een grap. Standaard eerst afwijzen en na 1x aandringen toch accepteren. Tis een beetje hoe ik vroeger vrouwen versierde..

-Zoenen?

-Nee

-Ik kan niet genoeg benadrukken hoe belangrijk dit is!

-Oké

-Ga je meer naar mijn huis?

-Nee

-Als je mijn verzoek niet inwilligt, wordt ik voorbij gestreefd door mijn rivalen

-Oké kanjer

Ben nog maar eens werkloos begonnen, ditmaal als Hugo Almeida, en ben aangenomen op 1 november 2020 bij Hertha BSC. Ze stonden 18e met slechts 2 punten uit 7 wedstrijden. Ondertussen mijn debuutmatch verloren op het veld van Bayern München met 2-1.

Tot zover Mozambique. Teampje verloor vorig seizoen op doelsaldo het kampioenschap, terwijl het de gedoodverfde favoriet was met uitstekend spelersmateriaal. Mijn basistactiek íets aangepast en scoren maar!

image.thumb.png.d5f13e09b5b20cce9961e2175b6bb617.png

Next stop: Djibouti.

Giovanni komt terug en pakt meteen een prijs, hebben mij er ook in de kwartfinale uitgegooid, ik ben wel kampioen geworden en in de kwartfinale van de CL geëindigd (op een pijnlijke manier eruit gegaan tegen Dortmund; 3-1 thuis en 6-0 in een vol Signal Iduna Park, 16 op 18 gepakt in een groep met Liverpool en Napoli)afbeelding.png.ad66e95f94cbd3b31de29c66593c521a.png

Edited by quertius