Jump to content

FM Café

Fantasy
 Share

Recommended Posts

Op 12-6-2021 om 16:44 zei Steels:

Zit ik al een heel jaar mee te sukkelen.. :(

MIsschien dat je kan posten in een zoek een club topic?

Zelf heb ik ook een tijdje vastgezeten, totdat ik bij Malmo kwam.

Ik wilde een topclub in een kleine competitie die Europees weinig gepresteerd had.

Paar goede talenten met de nationaliteit van de club.

in Europa

en De mogelijkheden qua budget om transfers te doen.

Dan kwam ik uit bij Kopenhagen, Dinamo Zagreb of MAlmo.

Uiteindelijk is het Malmo geworden en in seizoen 1 of 2 de Europa League gewonnen :D

1 uur geleden zei CrisChivu:

Ik wilde een topclub in een kleine competitie die Europees weinig gepresteerd had.

in Europa

Uiteindelijk is het Malmo geworden en in seizoen 1 of 2 de Europa League gewonnen :D

Mooi dat je de Europa League al gewonnen hebt, nu kijken of dat met de Champions League ook mogelijk is. Nog bekende spelers kunnen halen naar Zweden?

Op 10-6-2021 om 20:21 zei Jaspeeer123:

Na 2 seizoenen Helson en kampioen in mijn tweede seizoen in Eerste provinciale Limburg, gaan we naar West-Vlaanderen met FC Gullegem. De club speelt momenteel 2 divisies hoger dan Helson maar verkeert in zware financiële problemen met een balans van 396.000 EUR in het rood en eindigde vorig jaar pas 13e van de 16 ploegen. Het wordt dus een hele uitdaging!

Naamloos.png

Met welke database speel je daarvoor? En is die vrij van problemen/snelheid/...?

23 uur geleden zei Abe:

Gepromoveerd met Hansa Rostock naar de Bundesliga. Dit kan nog wel eens een zwaar seizoen worden. Ons gehele salarisbudget is nog niet eens de helft van het salaris van Neuer...

neuer.png.22c7c286af9700cfe2ec59398c428879.png

budget.png.f2bf6bc540e62d8e05556d560c5958ed.png

Dat maakt deze wel extra lekker :D 

image.png.20773997611a4209f1d35d54c1e32c64.png

Is trouwens met de "oude" Moukoko die ik huur van Dortmund. Heel vreemd want er zitten nu twee Moukoko's in het spel.

9 uur geleden zei CrisChivu:

in Europa

Probeer als werkloze Thierry Henry ergens aan de slag te gaan. Maar vind het moeilijk een realistische EN leuke stap te vinden voorlopig, al paar keer opnieuw herstart de save. Mik op een club als Valencia, Hertha BSC, Leeds, Benfica, Anderlecht, Besiktas..

Afgelopen seizoen (2034/35) eind maart ingestapt bij Arsenal. Stonden toen op de 12e positie maar wel slechts 5 puntjes achter de nummer 6. Ook zaten ze nog in de Europa Conference League. Na een mooie reeks op de laatste speelronde nog zesde geworden én de Europa Conference League gewonnen dus al met al een mooi seizoenseinde.

In de zomer meteen de bezem door de selectie gehaald. We stonden in de min en als ik naar de selectie keek begreep ik dat wel. Voor 350 miljoen aan spelers verkocht en voor 280 miljoen teruggekocht. Met de inkomsten uit PL-gelden en recettes kan ik dit jaar gemakkelijk uitzingen. 

Transfers waar ik het meest blij mee ben is die van de keepers, Bosso ging voor 90 miljoen naar PSG, Radakovic kwam voor 5 over van FK Partizan. Mentaal kan hij nog wat groeien maar voor de rest is het echt geen verzwakking.

image.thumb.png.906b352ad9a9742ad799d34cdca6b0c3.png

Komend seizoen doelstelling om top 4 te eindigen en EL te winnen. City, Chelsea en vooral United zijn erg sterk dus het zal lastig zijn om me meteen tussen hen te nestelen, Tottenham (helaas) en Liverpool moeten te pakken zijn.

Deze man is gewoon cheaten. Wat een baas als vooruitgeschoven spelmaker aanvallend. Wat een assists en maakt ook nog eens de nodige doelpunten. Hij kan de ballen ook wel kwijt voor hem overigens met Fati, Moukoko en Demir. 

41c5680da83ed99e129765cc865de0b0.png

Dit team is sowieso echt heel erg goed en jong. 

ad5d2f3b1366da8201c9871138fe5c28.png

Met Ajax spelen is veel te makkelijk eigenlijk, snel resultaat en daardoor komt het geld binnen en heb ik mooie transfers kunnen doen. En in de eigen jeugd zitten natuurlijk al een paar pareltjes. 

11 minuten geleden zei spaansetukker:

iemand idee waar ik Lower League data pack kan downloaden met de lagere divisie van Spanje?

Gewoon op steam eens zoeken onder Spain.

Zal je wel iets vinden.

Vlug eens gekeken en had al eentje gevonden tot en met 6de.

3 minuten geleden zei W8er:

Gewoon op steam eens zoeken onder Spain.

Zal je wel iets vinden.

Vlug eens gekeken en had al eentje gevonden tot en met 6de.

'Klopt die had ik ook gevonden, alleen vorig jaar had ik eentje die ging nog verder haha:P

denk dat ik het hiermee maar moet doen 

Zojuist zei spaansetukker:

'Klopt die had ik ook gevonden, alleen vorig jaar had ik eentje die ging nog verder haha:P

denk dat ik het hiermee maar moet doen 

Zie wel net dat die van Sangblue is.

Heb gehoord dat deze niet echt kloppen.

28 minuten geleden zei Thomassje123:
  • bc2f158ab2a6b12e67e35a648eae15fb.png

Ik ben tevreden over deze tactiek maar ik krijg de spits maar moeizaam aan de praat. Zal een valse nr 9 ook werken hier in?

EDIT: Ik post dit en de spits maakt een hattrick, tuurlijk joh haha

Als je een SS gebruikt, die in de ruimte van de spits gaat duiken past het beter om een creator-rol te gebruiken in de spits zoals een DLFsu, CFsu of TQ. 

Deze formatie + spelersrollen die ik hier zie is trouwens behoorlijk avontuurlijk. Vraag me af welke instructies je hierbij hanteert en of het in zijn geheel niet wat te agressief is aanvallend gezien en bij je reputatie van je club (land?) San Marino past.

12 minuten geleden zei Karlo:

Als je een SS gebruikt, die in de ruimte van de spits gaat duiken past het beter om een creator-rol te gebruiken in de spits zoals een DLFsu, CFsu of TQ. 

Deze formatie + spelersrollen die ik hier zie is trouwens behoorlijk avontuurlijk. Vraag me af welke instructies je hierbij hanteert en of het in zijn geheel niet wat te agressief is aanvallend gezien en bij je reputatie van je club (land?) San Marino past.

6b53acb0d34632c0725d22eb3898e129.png

1bec6fb9c3676f201d54a500c922d9ca.png

098787cd7fe0b3d799772d574f372875.png

Het werkt wel, met name defensief is dit heel sterk

Nou heren, als ik er zo even over nadenk ben ik nog nooit zo tevreden geweest met een aankoop van 44 jaar oud. Hij is nog geen eens gehaald als staf maar als spelend lid van de club. Met nadruk op spelend.

sdmhdHd.png

25 minuten geleden zei Karlo:

Dan niet veranderen. If ain't broken, don't fix it. 

Ga ook zeker niks veranderen maar het AMC - S duo baart me wel zorgen. Zoals ik nu speel krijg ik de spits niet aan de praat en eerst had ik een aanvallende middenvelder (ondersteunen) en een diepe spits maar daar kwam de AMC totaal niet uit de verf. Verder loopt alles erg goed

Op 14-6-2021 om 21:55 zei sherwin92:

Heeft iemand anders deze 'bug' waarbij de geschiedenis van alle spelers van de laatste jaren ineens is verdwenen? 

image.thumb.png.ac0532e4e3a3ee42d6201b1298829a77.png

Bump? Zou graag willen weten dat ik niet de enigste ben, en of er natuurlijk eventueel wat aan te doen is. Thanks! 

11 uur geleden zei sherwin92:

Bump? Zou graag willen weten dat ik niet de enigste ben, en of er natuurlijk eventueel wat aan te doen is. Thanks! 

Ik heb het in elk geval nog nooit meegemaakt. Is dit bij alle spelers zo?

11 uur geleden zei sherwin92:

Heb het bij andere spelers ook al zien voorbij komen.

Ook bij vorige versies.

Vrees dat er wel weinig aan gedaan kan worden.