Jump to content

FM Café

Fantasy
 Share

Recommended Posts

Ik zit met een probleem en ik wil weten of dit vaker voorkomt en/of jullie ervaringen hier mee hebben. Ik ben vandaag terug gekomen van een weekje vakantie en ik had de hele tijd in mijn hoofd 'als ik thuis ben, start ik een save met Dortmund'. Zo gezegd, zo gedaan. Maar waar ik normaal wel een gevoel bij een club krijg, heb ik dit al maanden niet. 

5 minuten geleden zei van der Water:

Geen idee eigenlijk... Maar dacht dat we beide één confrontatie hadden gewonnen.

Blijft natuurlijk zonde, hopelijk kan je het komend seizoen rechtzetten

9 minuten geleden zei van der Water:

Moet normaal geen probleem, er staat tevens ook nog een CL finale tegen Liverpool op het programma.

Dat is een knappe prestatie, die winnen en de landstitel missen is je vast en zeker vergeven door de fans

22 uur geleden zei Vlonkie:

Ik zit met een probleem en ik wil weten of dit vaker voorkomt en/of jullie ervaringen hier mee hebben. Ik ben vandaag terug gekomen van een weekje vakantie en ik had de hele tijd in mijn hoofd 'als ik thuis ben, start ik een save met Dortmund'. Zo gezegd, zo gedaan. Maar waar ik normaal wel een gevoel bij een club krijg, heb ik dit al maanden niet. 

Zit ik al een heel jaar mee te sukkelen.. :(

Ik ben van plan mij vast te bijten in een llm game in Engeland (hopelijk krijg ik mijn spel plezier weer terug)

Zit er verschil in hoe clubs zich ontwikkelen als je andere landen niet in je spel toevoegt? En maakt het ook verschil als ik de landen op alleen kijken zet?

Ik ben zelf namelijk bang dat mijn spel anders op den duur te traag word als ik extra competities in laadt

1 uur geleden zei rink_hsv:

Ik ben van plan mij vast te bijten in een llm game in Engeland (hopelijk krijg ik mijn spel plezier weer terug)

Zit er verschil in hoe clubs zich ontwikkelen als je andere landen niet in je spel toevoegt? En maakt het ook verschil als ik de landen op alleen kijken zet?

Ik ben zelf namelijk bang dat mijn spel anders op den duur te traag word als ik extra competities in laadt

Ik weet dat @Daniell hier eens een stukje over geschreven heeft. Als competities niet geladen zijn zullen de uitslagen gesimuleerd worden op reputatie, dus de grote clubs in het land zullen eigenlijk altijd de Champions League ingaan, etc. Clubs die promoveren en degraderen idem dito. Dit wordt vooral gebaseerd op de reputatie van de clubs. 

1 uur geleden zei rink_hsv:

Dit zou ook gevolgen hebben voor de transfermarkt

Heb ik eens horen vallen in de PodCast.

Maar denk dat @Nom de Guerredaar meer over kan vertellen.

Begonnen aan mijn laatste deel van de Pentagon challenge. Ik moet alleen nog de Concacaf CL pakken en dan is het afgerond. Wel een mooie game die mij geleid heeft via Kaizer Chiefs, Guangzhou Evergrande, River Plate en Espanyol. Ik zit nu bij een Mexicaanse club. Ik heb ook Algerije en Argentinië geleid op een WK. 

4 minuten geleden zei delichris:

Begonnen aan mijn laatste deel van de Pentagon challenge. Ik moet alleen nog de Concacaf CL pakken en dan is het afgerond. Wel een mooie game die mij geleid heeft via Kaizer Chiefs, Guangzhou Evergrande, River Plate en Espanyol. Ik zit nu bij een Mexicaanse club. Ik heb ook Algerije en Argentinië geleid op een WK. 

Een mooie savegame hoor. Met een Mexicaanse club moet je die Champions League wel winnen.

20 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Wat willen jullie precies weten, heren?

Wat het verschil is in de transfermarkt tussen competitie inladen als speelbaar, alleen kijken of totaal niet inladen?

En of de grote van de database daar ook een invloed op heeft.

22 uur geleden zei Mordurette:

Ik weet dat @Daniell hier eens een stukje over geschreven heeft. Als competities niet geladen zijn zullen de uitslagen gesimuleerd worden op reputatie, dus de grote clubs in het land zullen eigenlijk altijd de Champions League ingaan, etc. Clubs die promoveren en degraderen idem dito. Dit wordt vooral gebaseerd op de reputatie van de clubs. 

Klopt inderdaad, deze kan je hier vinden @W8er @rink_hsv

Edited by Daniell

Gepromoveerd met Hansa Rostock naar de Bundesliga. Dit kan nog wel eens een zwaar seizoen worden. Ons gehele salarisbudget is nog niet eens de helft van het salaris van Neuer...

neuer.png.22c7c286af9700cfe2ec59398c428879.png

budget.png.f2bf6bc540e62d8e05556d560c5958ed.png

Edited by Abe