Jump to content

FM Café

Fantasy
 Share

Recommended Posts

Na 8 seizoenen Dortmund al vrij snel nieuwe club gevonden! Real Betis Sevilla nummer 5 van afgelopen seizoen 3 puntjes achter stadsgenoot Sevilla nummer 4 geëindigd maar, heb er zin in :)

Gepost (edited)

n07cLZe.png

Na vele jaren eindelijk de derby weer eens spelen. :classic_love: De grote rivaal en ook nog in de bekerfinale. Prachtig zeg. Kwaliteitsverschil is wel veel te groot dus problemen zal het niet gaan opleveren voor mij. Waar hunnie blijven bungelen tussen de national en Ligue 2 begin ik mijn positie in de Europese top te verstevigen.

Edited by Regis

Gepost (edited)

deze pagina blijft zo goed he:-D Geldt eigenlijk ook voor iedere save.  mijn huidige save ook heel lang aan spelers vast gehouden ondanks dat ze geen minuten meer maakte. Puur omdat ze er vanaf het begin er bij waren. Ook voor newgens geldt het weer. Zo moeilijk afscheid nemen van sommige gasten, terwijl het soms wel beter is. 

Edited by Regis

Zo verschrikkelijk bekend haha, vooral in FM20, mijn eerste sinds jaren, toen ik met PSV begon. Na 3 seizoenen speelde ik nog met Van Ginkel en Thomas op het middelveld en werd bijna depressief toen Van Ginkel besloot z'n contract niet te verlengen (door een blessure) en naar China vertrok :-D

10 uur geleden zei Regis:

deze pagina blijft zo goed he:-D Geldt eigenlijk ook voor iedere save.  mijn huidige save ook heel lang aan spelers vast gehouden ondanks dat ze geen minuten meer maakte. Puur omdat ze er vanaf het begin er bij waren. Ook voor newgens geldt het weer. Zo moeilijk afscheid nemen van sommige gasten, terwijl het soms wel beter is. 

Haha, in FM18 had ik in mijn PSV-save een linksback genaamd Ronny Tempo-Tempo. Kon er helemaal niks van maar puur vanwege zijn cultnaam wilde ik hem bij de ploeg houden. Na 11 seizoenen toch verkocht, aan ADO in dit geval voor 200k. Scoorde op speeldag 33 een 1-1 tegen mij waardoor ik de titel misliep. :-D

Herkenbaar ja. Ik heb met veel pijn en moeite mijn centrale middenvelder moeten verkopen. Wou absoluut weg. Jeugdproduct vanuit de Youth Only Challenge. Dan heb ik direct de tering er in.

Ook Savva, die inmiddels 31 is, wil niet meer verlengen. Kwalitatief is hij al een tijdje niet meer de beste, maar speelt nog steeds gemiddeld 30-35 wedstrijden op jaarbasis omdat ik wil dat hij bij mij afsluit. Mister FC United. Wil die eikel niet verlengen. 

9 minuten geleden zei jeff9:

Weet iemand wanneer er een transferupdate komt met promoties/degradaties ?

kan niet wachten om met nec in de eredivisie te spelen?

Ik vermoed in de zomer. Dan zijn alle competities en zo klaar. 

Op 22-5-2021 om 22:07 zei Mordurette:

Ik sta altijd te juichen als een speler een 6.4 of minder gescoord heeft, lekker beboeten en hopen op een stijging  in zijn Determination en/of inzet.

Ik ga hier ook even mee aan de slag. Wist hier niets van. Beginnen met 2 weken boete of een dag? Wat raad je aan?