Jump to content

FM Café

Recommended Posts

• Replies 3.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Zo, Pentagon Challenge voltooid.  

We did it! En hoe 

Hyped voor deze jeugdinstroom   

Posted Images

6 minuten geleden zei delichris:

Nee dat zag niemand aankomen inderdaad. Hele knappe prestatie hoor.

Als je er op in zou zetten bij een gokkantoor is dat ongeveer hetzelfde als dat Tom Beugelsdijk geel zou krijgen :shine: zo verrassend

Seizoen 1. Kampioen op het tweede niveau én dus de terugkeer naar het hoogste niveau met Grasshopper, maar de grootste stunt is toch wel de bekerwinst :D

480d4a74358cce1bfcf53659ce1a09b6.png

Komend seizoen dus deelname aan de Conference League.

Op 14-5-2021 om 19:02 zei Daniell:

Zijn er nog mensen die zin hebben in een estafette?

Wil graag iets spelen naast mijn Twente save, liefst totaal iets anders! Pak nu af en toe een challenge mee maar dat is ook maar een seizoen per keer :)

Ja hoor, daar heb ik wel zin in :-)

56 minuten geleden zei Daniell:

Nice! :checkit: zal straks even PM sturen.

Toevallig nog meer gegadigden?

Ik doe ook wel mee, al is de kans dat ik goede resultaten verneuk dus wel aanwezig:D Maar ik heb sinds ik begonnen ben met CM03/04 eigenlijk 85%-90% van mijn games in Nederland gespeeld, dus iets buiten mijn comfortzone is wel eens goed voor me denk ik!

En ik ben kantoorslaaf, dus ik werk nu thuis. Avonden doordeweeks kan ik genoeg spelen, in weekenden ben ik samen met mijn vriendin dus dan gebeurt er op FM-gebied normaal gesproken niks ben ik bang... Maar in die doordeweekse avonden een half seizoen erdoorheen rammen moet zeker lukken!

Gepost (edited)

Zo jammer, op 2-0 komen en dan toch gelijkspelen. Had verwacht echt dik te verliezen. Return ook net aan verloren. Heel zuur allemaal..

dpvf857.png

LoplYXx.png

Edited by JesseNL

Helaas afscheid moeten nemen van drie talenten uit de 'gouden generatie'. Maar dit soort bedragen kunnen we als Dinamo Zagreb niet weigeren.. Gelukkig hebben we genoeg talent klaar staan om de plekken van deze jongens over te nemen.

60a2a17f5bad0-Jonjic.png
Jonjic voor €60 miljoen naar Manchester City

60a2a191ce877-Gajzler_2.png
Gajzler voor €50 miljoen naar Leeds

60a2a1a404d34-Ramic.png
Ramic voor €43,5 miljoen naar Schalke (kan door clausules oplopen tot €52 miljoen)

Dinamo Zagreb :< altijd al eens een save mee willen beginnen maar altijd bang dat het te gauw te gemakkelijk wordt. Hoe ervaar jij dat @JordiW.? Leuke spelertjes btw!

Denk het niet @RubenS2. Ik gebruik er wel eens 1 naast mijn eigen transferactiviteiten. Dan laat ik hem spelers zoeken en er op bieden maar zorg altijd dat ik het laatste zegje mag doen. Soms komen ze met verrassende spelers op de proppen. 

Zojuist zei Daniell:

Denk het niet @RubenS2. Ik gebruik er wel eens 1 naast mijn eigen transferactiviteiten. Dan laat ik hem spelers zoeken en er op bieden maar zorg altijd dat ik het laatste zegje mag doen. Soms komen ze met verrassende spelers op de proppen. 

Ik denk dat je het over een directeur voetbalzaken hebt, da's nog iets anders :D 

1 minuut geleden zei RubenS2:

Ik denk dat je het over een directeur voetbalzaken hebt, da's nog iets anders :D 

Oja ;c

Bij mij regelt die altijd dat mijn coaches op cursus gaan dus dat kan ie voor je doen, ik laat meestal ook de staf aan hem over maar doe de bevestiging van transfer zelf. Net als met de spelers eigenlijk. 

7 minuten geleden zei Daniell:

Dinamo Zagreb :< altijd al eens een save mee willen beginnen maar altijd bang dat het te gauw te gemakkelijk wordt. Hoe ervaar jij dat @JordiW.? Leuke spelertjes btw!

Eén van de leukste games die ik ooit heb gehad, ondanks dat er nationaal geen uitdaging in zit. De uitdaging ligt vooral Europees en ik haal de uitdaging uit het ontwikkelen van jonge talenten om die uiteindelijk voor veel geld door te verkopen.  Zit nu aan de start van seizoen 2029/30. Kan het je zeker aanraden! 

27 minuten geleden zei JordiW.:

Eén van de leukste games die ik ooit heb gehad, ondanks dat er nationaal geen uitdaging in zit. De uitdaging ligt vooral Europees en ik haal de uitdaging uit het ontwikkelen van jonge talenten om die uiteindelijk voor veel geld door te verkopen.  Zit nu aan de start van seizoen 2029/30. Kan het je zeker aanraden! 

Hoe ervaar jij de samenwerking met Lokomotiva? Kun jij gratis spelers overhevelen van hen naar jouw ploeg doordat jullie dezelfde eigenaar hebben of werkt dat in de praktijk niet zo? Was wel eens begonnen met Lokomotiva maar was al snel bang dat ik mijn beste spelers door deze samenwerking zou verliezen.

1 minuut geleden zei Mordurette:

Hoe ervaar jij de samenwerking met Lokomotiva? Kun jij gratis spelers overhevelen van hen naar jouw ploeg doordat jullie dezelfde eigenaar hebben of werkt dat in de praktijk niet zo? Was wel eens begonnen met Lokomotiva maar was al snel bang dat ik mijn beste spelers door deze samenwerking zou verliezen.

Heb een paar keer spelers overgehaald van Lokomotiva. Wanneer ik de spelers voor €0 probeerde aan te trekken kozen ze er vaak voor om hun contract te verlengen, maar als ik hun marktwaarde neerlegde wilden ze wel komen. Elk bod wordt in ieder geval wel geaccepteerd. 

7 minuten geleden zei JordiW.:

Heb een paar keer spelers overgehaald van Lokomotiva. Wanneer ik de spelers voor €0 probeerde aan te trekken kozen ze er vaak voor om hun contract te verlengen, maar als ik hun marktwaarde neerlegde wilden ze wel komen. Elk bod wordt in ieder geval wel geaccepteerd. 

Hmm, oké, duidelijk... 🙂 TY!

Kleine spoiler wat betreft mijn novelle maar ach...

De jacht op Hollandsche pracht is geopend in Enschede, nadat verschillende 'supporters' (lees; volgers van mijn verhaal) vonden dat FC Twente langzaamaan op een vreemdelingenlegioen begon te lijken. O.a. deze jongen aangetrokken, €6M betaald aan VVV-Venlo. Heb wat extra betaald om de Champions League miljoenen onder de kleinere clubs te verdelen en zo hopelijk het niveau wat op te krikken. (Begin seizoen 4)

1349230804_KevinBrouwer_Profile.thumb.png.7755d34b4ce06bd477c467b8bce85410.png