Jump to content

FM Café

Recommended Posts

13 minuten geleden zei Fantasy:

Voor het eerst pas? Speel je normaal alleen in Spanje en Italië? :D Had dat in IJsland een keer of vier per seizoen haha. Te veel sneeuw, te veel regen, noem het maar op.

Hahahaha logisch wel. Enige noordelijke wat ik heb gehad is Tromsö maar daar werd nooit iets afgelast.

• Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Accuraat

15 jaar later....!

Eerste volledige seizoen bij Aris zit er op en we hebben ons uiteindelijk geplaatst voor de Europa League. Een mooie prestatie, maar toch een beetje zuur omdat we op de laatste speeldag thuis met 2-3

Posted Images

32 minuten geleden zei Fantasy:

Voor het eerst pas? Speel je normaal alleen in Spanje en Italië? :D Had dat in IJsland een keer of vier per seizoen haha. Te veel sneeuw, te veel regen, noem het maar op.

Ook nog nooit meegemaakt eigenlijk. Speel ook wel vooral in West-Europa :classic_tongue:

19 hours ago, Messidona said:

Ik ben wel actief geweest op de transfermarkt, heb gewoon 9 nieuwe spelers in m'n basiself tegenover het begin van m'n spel. Was ook nodig :D

Wat gaaf zeg!!  Hoeveel heb je betaald voor Arezo? Beest is dat hé, en hoe oud was ie toen je hem kocht en hoeveel is ie nu waard? Goed bezig 9-0 tegen Sevilla _O_

15 uur geleden zei dan marius mitu:

Welk seizoen zit je met Gent? 

Heb je screentje van je selectie? Met welke tactiek(en) ben je zover geraakt in de EL

Wel netjes!

Ben net aan seizoen 3 begonnen. Ik gebruik voornamelijk een zelfgemaakte aanvallende 4-2-3-1 met tiki taka voetbal. Kort passen in een hoger tempo en een hoge pressinglijn. Tegen grotere tegenstanders verander ik de spelopvatting dan wel eens naar positief of verdedigend ipv aanvallend, hangt af van tegen wie we spelen. Maar in België: altijd aanvallend. Heb ook nog een 4-3-3 en 4-4-2 ruit achter de hand, tactieken uit FM20 die daar goed werkten.

Niangbo moet ik nog zien kwijt te raken, heb Benito Raman teruggehaald naar zijn oud nest. En ik ben nog aan het twijfelen of ik Nurio probeer te verkopen en een andere linksback haal. Waarschijnlijk niet want ik vind voorlopig geen andere linksback die duidelijk beter is en haalbaar is.  

Spoiler

image.png.6edfce664a0aaf49a875505460fa3a0b.png

1 uur geleden zei Arsenal Fan:

Wat gaaf zeg!!  Hoeveel heb je betaald voor Arezo? Beest is dat hé, en hoe oud was ie toen je hem kocht en hoeveel is ie nu waard? Goed bezig 9-0 tegen Sevilla _O_

Heb Arezo in de winter van het eerste seizoen gehaald voor 6 miljoen. Nu is hij 17 miljoen waard en ik heb hem nog onder contract voor de komende 3 seizoenen. 

Twijfel nog enorm of ik met deze save verder ga eenmaal de volledige game uit is... Het gaat heel erg goed nu: 2x competitie, 1x beker van België en 1x Europa League gewonnen. Eerste seizoen ook de poules van de Champions League overleefd. Lekker elftal uitgebouwd, beetje zonde om dat allemaal op te geven wel...

... maar ik zou toch ook enorm graag in de editor de oude play-off formule van België willen terugzetten. Maar 16 ploegen in eerste klasse en geen 18. Plus cheaters KV Mechelen en Waasland Beveren naar lagere klasse zetten waar ze thuis horen. Dilemma...

Edited by Messidona

Hi guys,

Just wondering where the MU update will be located so I know where to download from after release? I don't speak Dutch but have been told that one of the members here will release an unofficial update to include all real Ajax staff after release?

Thanks alot!

1 minuut geleden zei Menz:

Hi guys,

Just wondering where the MU update will be located so I know where to download from after release? I don't speak Dutch but have been told that one of the members here will release an unofficial update to include all real Ajax staff after release?

Thanks alot!

https://manutd.nl/category/downloads/

1 uur geleden zei Messidona:

Ben net aan seizoen 3 begonnen. Ik gebruik voornamelijk een zelfgemaakte aanvallende 4-2-3-1 met tiki taka voetbal. Kort passen in een hoger tempo en een hoge pressinglijn. Tegen grotere tegenstanders verander ik de spelopvatting dan wel eens naar positief of verdedigend ipv aanvallend, hangt af van tegen wie we spelen. Maar in België: altijd aanvallend. Heb ook nog een 4-3-3 en 4-4-2 ruit achter de hand, tactieken uit FM20 die daar goed werkten.

Niangbo moet ik nog zien kwijt te raken, heb Benito Raman teruggehaald naar zijn oud nest. En ik ben nog aan het twijfelen of ik Nurio probeer te verkopen en een andere linksback haal. Waarschijnlijk niet want ik vind voorlopig geen andere linksback die duidelijk beter is en haalbaar is.  

Inhoud verbergen

image.png.6edfce664a0aaf49a875505460fa3a0b.png

Heb Arezo in de winter van het eerste seizoen gehaald voor 6 miljoen. Nu is hij 17 miljoen waard en ik heb hem nog onder contract voor de komende 3 seizoenen. 

Twijfel nog enorm of ik met deze save verder ga eenmaal de volledige game uit is... Het gaat heel erg goed nu: 2x competitie, 1x beker van België en 1x Europa League gewonnen. Eerste seizoen ook de poules van de Champions League overleefd. Lekker elftal uitgebouwd, beetje zonde om dat allemaal op te geven wel...

... maar ik zou toch ook enorm graag in de editor de oude play-off formule van België willen terugzetten. Maar 16 ploegen in eerste klasse en geen 18. Plus cheaters KV Mechelen en Waasland Beveren naar lagere klasse zetten waar ze thuis horen. Dilemma...

Wel zonde dat je ermee zou stoppen met deze prachtige save waar je denk ik veruit de beste ploeg van Belgie bent.

Zet de keuken verkopers maar terug naar 3de klasse :D

5 uur geleden zei bingo11:

Zo won ik dus van mijn belangrijkste concurrent. Heerlijk inderdaad. Wel leuk dat onze Russische scheids van Portugal-Nederland even twee keer scoort :classic_happy::classic_tongue::classic_laugh:

Zelf overigens voor het eerst meegemaakt dat een wedstrijd werd afgelast. Teveel regen. Tja, Engeland he.

Haha hij is al 4 jaar mijn topscorer, maar nooit stilgestaan bij die naam, maar nu je het zegt... :-D

22 uur geleden zei glennix:

Werkloos begonnen met het B diploma en als lokale ex-prof en in december aangenomen als nieuwe coach van Ipswich die op de 24ste plaats in de League One staan, 8 punten van een veilige plek maar met nog genoeg wedstrijden om veilig te spelen.

Zo, van plek 24 nog naar de 3de plaats. En ook de Play-Offs gewonnen dus stijgen we naar de Championship. :classic_biggrin:

4df297def9f6dfabaab75e14ac0c510c.png

Wat is Inverness vet weg gezakt dan.

Zelf met Torquay begonnen. Eerste seizoenshelft was redelijk. Veel gescoord maar ook veel tegen. Wel lang meegedaan om de titel maar inmiddels hopeloos uit vorm en kansloos voor de titel. Achterin blijft het rampzalig en nu scoren we ook nauwelijks meer. Heb gewoon standaard LLM-tactiek met veel kick and rush. Iemand tips om het weer enigszins op orde te krijgen zodat we wat kans houden op promotie via de play-offs. Moeten drie rondes overleven waarschijnlijk dus wordt heel pittig en in de huidige vorm zijn we kansloos.

4 wedstrijden voor het einde al kampioen. Toch blij dat ik het heb kunnen beslissen voor de volledige versie uit is. Je weet nooit wat dat doet met je tactiek. Zo kan ik morgen na de release rustig sleutelen in de voorbereiding obv de laatste aanpassingen aan de ME.

383064612_Schermafbeelding2020-11-23om20_26_52.png.5503f2db466797928f3a864b67b0ad89.png

Pfoeh ongelooflijk hoe moeilijk het is geworden om spelers te verkopen :cab: Ozil aan 10 miljoen + 50% salaris bijdrage aanbieden en niks van interesse. Lacazette voor 15 miljoen onder zijn waarde en eveneens 50% salaris bijdrage aanbieden levert geen boden op.... En als je die spelers dan wilt overtuigen om een andere club te zoeken worden ze kwaad en willen ze nergens heen.

Nooit gedacht dat eigen spelers die NIET weg willen zo irritant konden zijn.

Edited by Messidona