Jump to content

FM Café

Recommended Posts

Zijn er nog mensen die zin hebben in een estafette?

Wil graag iets spelen naast mijn Twente save, liefst totaal iets anders! Pak nu af en toe een challenge mee maar dat is ook maar een seizoen per keer :)

• Replies 3.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Zo, Pentagon Challenge voltooid.  

Hyped voor deze jeugdinstroom   

We did it! En hoe 

Posted Images

23 minuten geleden zei Daniell:

Zijn er nog mensen die zin hebben in een estafette?

Wil graag iets spelen naast mijn Twente save, liefst totaal iets anders! Pak nu af en toe een challenge mee maar dat is ook maar een seizoen per keer :)

Ik heb nog nooit een estafette gedaan, maar op zich lijkt me het wel leuk! 

Ben alleen een vrij trage FM'er en kan ik er ook niks van dus ik ga een erg belemmerende factor zijn ben ik bang:D

11 minuten geleden zei RicoV1989:

Ik heb nog nooit een estafette gedaan, maar op zich lijkt me het wel leuk! 

Ben alleen een vrij trage FM'er en kan ik er ook niks van dus ik ga een erg belemmerende factor zijn ben ik bang:D

Wat is traag? Kun je in +/- een week een half seizoen spelen? 

4 minuten geleden zei Daniell:

Wat is traag? Kun je in +/- een week een half seizoen spelen? 

Als ik er voor ga zitten wel ja. Maar ik ben met mijn huidige game met Almere City een maand of 2 geleden begonnen, ben nu net klaar met het tweede seizoen. Al is dat extreem traag hoor, meestal doe ik een week of 2-3 over een seizoen, dus een half seizoen in een week moet zeker lukken. 

Maar bijvoorbeeld dit weekend komt m'n vriendin met wie ik nog niet samen woon. Altijd als zij er is speel ik nooit en de afgelopen tijd heeft ze bijna geen weekenddiensten meer gehad, dus zodoende heb ik ondergemiddeld gespeeld. 

28 minuten geleden zei RicoV1989:

Als ik er voor ga zitten wel ja. Maar ik ben met mijn huidige game met Almere City een maand of 2 geleden begonnen, ben nu net klaar met het tweede seizoen. Al is dat extreem traag hoor, meestal doe ik een week of 2-3 over een seizoen, dus een half seizoen in een week moet zeker lukken. 

Maar bijvoorbeeld dit weekend komt m'n vriendin met wie ik nog niet samen woon. Altijd als zij er is speel ik nooit en de afgelopen tijd heeft ze bijna geen weekenddiensten meer gehad, dus zodoende heb ik ondergemiddeld gespeeld. 

Ik vind het persoonlijk niet zo erg als er een keer een langere beurt tussen zit hoor, zeker niet als er nog een stuk of twee meedoen ;)

Het gaat mij vooral om de afwisseling, dat ik een keer van mijn Twente save kan afstappen. Heb ik ook wat meer tijd om mijn verhaal te schrijven anders loop ik zo'n eind voor op de novelle steeds.

Gepost (edited)

image.thumb.png.b3cd73bed75e6dc172264edcff4faa5a.png

Na 7 lange seizoenen is het eindelijk gelukt. We zijn gepromoveerd naar de 5e tier, de Vanarama National League! In Northhampton mogen ze een jaar lang gratis hun auto's laten wassen.

Edited by bigtukker
Gepost (edited)

Over de helft van de competitie (27 wedstrijden in totaal) staan we er goed voor in ons eerste jaar in de Eredivisie.

1173678984_Schermafbeelding2021-05-14om20_42_55.png.c806507a79414b8cbe3010ff79e7edb4.png

In de zomerstop voor 0euro, dat is een standaardbod op de Faroer Eilanden blijkbaar, deze topper erbij gehaald zodat we voorin meer opties hebben:

591566609_Schermafbeelding2021-05-14om16_32_10.thumb.png.edd0c6e3db5bb31e62ffe531e5a112dc.png

Edited by FlyD
Gepost (edited)

FM kan er ook wel voor zorgen dat je haat voor sommige clubs nog net even wat groter kan worden he. :D Liverpool en Real lopen openlijk te flirten met mijn spits. No fucking way dat hij gaat vertrekken, maar blijf eens weg en ga andere clubs/spelers lastig vallen.

Moet in de CL trouwens tegen Real misschien die maar even voetballes geven en hopen op Liverpool in een volgende ronde om die helemaal te slopen.

Screentje voor de geïnteresseerde.

Spoiler

AgCnSHe.png

Edited by Regis

78viTMX.png

Stevige opruiming gehouden. Was klaar met de dikke salarissen van die volgevreten vedettes. Alleen de echte toppers zijn gebleven en de rest wordt opgevuld met jeugdspelers die hun kans moeten gaan pakken. Lara heb ik wel wat gemixte gevoelens bij, die valt net van deze screen af volgens mij. Man is zeker een miljoen of 80 waard, maar wou alleen maar verlengen tegen 1,6 mil per maand. Gaan we dus niet doen. Salarisbudget van 21 mil naar 16 mil per maand gekregen.

3 minuten geleden zei MNie:

Dan verklap ik ook alvast dat ik in mijn save met de solomon warriors kampioen wordt :checkit::classic_love:

Dan verklap ik alvast dat je hier een kanjer van een (zogenaamde) dt-fout maakt :checkit:;c

33 minuten geleden zei RubenS2:

Dan verklap ik alvast dat je hier een kanjer van een (zogenaamde) dt-fout maakt :checkit:;c

Iemand willen verbeteren en dan de verkeerde 'ik' markeren :LO::mmm:

Ik ben op dit moment met Hertha BSC in mijn derde seizoen. eerste seizoen een plek bij de eerste 6/7 zo uit het hoofd en seizoen twee verrassend voor mij 3de geworden achter een ongenaakbare Dortmund en Bayern. Ook de conference league beker ging naar Berlijn. In het derde seizoen in de CL ook weer een goede reeks met een groepswinst in een poule met Atletico Madrid, Celtic en Chelsea.  Uiteindelijk in de 8ste finales uit bij Inter gewonnen met 0-4. Daarna dus door en in de kwartfinale PSG en halve finale Arsenal over twee wedstrijden verslagen. In de finale kom ik Liverpool tegen. In de competitie  in een heftige plek om met nog twee potjes te gaan. Stond uiteindelijk wel vijfde.

Ik ben normaal iemand die best wel veel saved tussendoor en nu had ik het niet gedaan en je raadt het al, computer crasht en ik kom er dus achter dat ik deze keer niet tussendoor heb gesaved. Ben nu teruggeworpen naar maart waar ik Inter met 0-4 versloeg.

Uiteindelijk nu paar potjes in de Bundesliga gespeeld en die vierde plaatst ga ik minimaal wel redden. Wordt helaas nu wel net in de kwartfinale uitgeschakeld in de CL door Bekerhouder Bayern... Erg zuur 

Zojuist zei CrisChivu:

Ik ben op dit moment met Hertha BSC in mijn derde seizoen. eerste seizoen een plek bij de eerste 6/7 zo uit het hoofd en seizoen twee verrassend voor mij 3de geworden achter een ongenaakbare Dortmund en Bayern. Ook de conference league beker ging naar Berlijn. In het derde seizoen in de CL ook weer een goede reeks met een groepswinst in een poule met Atletico Madrid, Celtic en Chelsea.  Uiteindelijk in de 8ste finales uit bij Inter gewonnen met 0-4. Daarna dus door en in de kwartfinale PSG en halve finale Arsenal over twee wedstrijden verslagen. In de finale kom ik Liverpool tegen. In de competitie  in een heftige plek om met nog twee potjes te gaan. Stond uiteindelijk wel vijfde.

Ik ben normaal iemand die best wel veel saved tussendoor en nu had ik het niet gedaan en je raadt het al, computer crasht en ik kom er dus achter dat ik deze keer niet tussendoor heb gesaved. Ben nu teruggeworpen naar maart waar ik Inter met 0-4 versloeg.

Uiteindelijk nu paar potjes in de Bundesliga gespeeld en die vierde plaatst ga ik minimaal wel redden. Wordt helaas nu wel net in de kwartfinale uitgeschakeld in de CL door Bekerhouder Bayern... Erg zuur 

Edit: had ook de finale van de Duitse beker gehaald maar daar maak ik nu nog steeds kans op gelukkig :D

22 uur geleden zei Fantasy:

"we staan er goed voor" zegt 'ie :D Heerlijke speler ook voor op de Faeröer Eilanden! 

3 wedstrijden verder staan we er al veel minder goed voor :(

585462613_Schermafbeelding2021-05-15om13_40_37.thumb.png.80800425458f7e0704595e2dcb8aea3a.png