Jump to content

FM Café

Recommended Posts

1467140525_ValourFootballClub_.thumb.png.0c28f4777ed6e48c828e6887f10c2567.png

In 2048 gaat Leon de Kogel aan de slag in Canada. Ik wil graag de CONCACAF League winnen. Dat kan bij de standaard database alleen als je aan de slag gaat in dit land. Geen flauw idee hoelang ik daarover ga doen, maar ik weet wel dat de afgelopen tijd geen enkele Canadese kampioen zich heeft geplaatst voor de groepsfase. 

In het echte leven is dit toernooi voor het laatst in 2022. Er komen meer clubs in de CL en er komen twee kwalificatietoernooien voor de CL.

• Replies 3.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Zo, Pentagon Challenge voltooid.  

We did it! En hoe 

Hyped voor deze jeugdinstroom   

Posted Images

Ik ben nu bezig met Almere City en Ryan Koolwijk gaat ermee stoppen. Hij heeft een prima stafprofiel, dus ik wil hem er graag bijhouden als trainer. Alleen hij wil alleen maar Directeur Voetbalzaken worden, een stafrol die ik eigenlijk nooit gebruik en waar zijn attributen verder ook niet geschikt voor zijn. Als ik zijn baan op "trainer" zet (een rol waar ie overigens wél zo'n bolletje bij heeft in zijn profiel, dus het is niet dat hij geen trainer is) en dat lock, dan wijst hij het contract direct af, zelfs als ik méér dan zijn eis bied aan salaris. Valt zeker niks aan te veranderen?

3 minuten geleden zei RicoV1989:

Ik ben nu bezig met Almere City en Ryan Koolwijk gaat ermee stoppen. Hij heeft een prima stafprofiel, dus ik wil hem er graag bijhouden als trainer. Alleen hij wil alleen maar Directeur Voetbalzaken worden, een stafrol die ik eigenlijk nooit gebruik en waar zijn attributen verder ook niet geschikt voor zijn. Als ik zijn baan op "trainer" zet (een rol waar ie overigens wél zo'n bolletje bij heeft in zijn profiel, dus het is niet dat hij geen trainer is) en dat lock, dan wijst hij het contract direct af, zelfs als ik méér dan zijn eis bied aan salaris. Valt zeker niks aan te veranderen?

Weinig inderdaad. Je kan (bij mijn weten) hem niet ompraten ofzo.

Overigens is 'mijn' Koolwijk een van de beste assistent managers in de wereld

1807fa4c3892798a05b26805e6c57edb.png

2 minuten geleden zei Sacioli:

Weinig inderdaad. Je kan (bij mijn weten) hem niet ompraten ofzo.

Overigens is 'mijn' Koolwijk een van de beste assistent managers in de wereld

1807fa4c3892798a05b26805e6c57edb.png

Das zonde.... Dan maar een andere trainer zoeken!

Al heb ik ook wel oren naar een assistent die zo goed is als "jouw" Koolwijk op de lange termijn:D

Ik werk bij een sportmerk, dus had net een challenge voor een nieuwe game bedacht om alleen maar spelers te kopen die onze schoenen dragen. Kom er alleen net achter dat er bijzonder weinig spelers van enig niveau zijn die dat doen:-D

1 uur geleden zei Superboeren:

Seizoen 3. Deze Champions league reeks is niet normaal :-D In de groepsfase nog twee keer over 4-0 verloren van Chelsea.. Deze Engelse teams gaan ons beter af..

Zow.png

Mooi man, Ezra van der Heiden. Heb 'm twee jaar in de klas gehad, toffe vent ook! 

2 minuten geleden zei Nummerke10:

Nu dus zorgen dat spelers in het echte leven jullie schoenen gaan dragen zodat jij ze in FM kan aantrekken :D Welk merk is het? Mizuno? 

Jep, Mizuno inderdaad. 

14 minuten geleden zei Emmerich.:

Mooi man, Ezra van der Heiden. Heb 'm twee jaar in de klas gehad, toffe vent ook! 

Schijnt ook echt een groot talent te zijn, net als Haen.. Eerste wedstrijd in de halve finale bracht spektakel op de Vijverberg..

real.png

1 minuut geleden zei Superboeren:

Schijnt ook echt een groot talent te zijn, net als Haen.. Eerste wedstrijd in de halve finale bracht spektakel op de Vijverberg..

real.png

De verwachtingen snellen hem inderdaad wel vooruit, van hem wordt inderdaad gezegd dat hij een mooie carrière gaat hebben.  

1 minuut geleden zei Emmerich.:

De verwachtingen snellen hem inderdaad wel vooruit, van hem wordt inderdaad gezegd dat hij een mooie carrière gaat hebben.  

Zal mooi zijn als er eindelijk weer eens wat pareltjes uit de opleiding komen. :D

30 minuten geleden zei RubenS2:

@Mordurette Hoe staat het nog met je WK-ambities met Qatar?

26 minuten geleden zei MNie:

@RubenS2 @Mordurette Hele goede vraag die hier gesteld wordt, daar ben ik ook benieuwd naar. Hoe ver ben je op weg naar 2030?

Weinig FM gespeeld de afgelopen dagen, even opzij gelegd om samen met een vriend Pokemon X & Y te spelen met een Wonder Trade Challenge 😅.

Zit eind seizoen 2024 dus heb nog een lange weg te gaan. Vanaf komend seizoen zullen een heleboel spelers 3 jaar actief zijn in Qatar waardoor ze in ieder geval een paspoort zullen ontvangen. Dan duurt het nog 2 jaar voordat ze in aanmerking komen voor het nationale elftal. Ik merk dat Qatar heel erg verlegen zit in een goede doelman, de huidige nummer één speelt bij mijn Al-Sadd en is inmiddels ook al 32 jaar (zo uit m'n hoofd) en begint langzaam af te takelen. Op dit moment komt er ook uit de jeugdopleidingen niks bijzonders door die deze plek kan opvullen. 

Achterin hoop ik nog altijd op Armini en Arrey-Mbi, maar beide spelers worden al één of meerdere keren opgeroepen voor hun land Italië en Duitsland. Tot op heden nog geen wedstrijd gespeeld, maar dit zal niks lang meer duren ben ik bang. 

Zal dus nog knap lastig worden als spelers alsnog worden opgeroepen terwijl ze in mijn ogen niet goed genoeg zijn voor hun eigen land. Hierdoor zal ik weer moeten schakelen naar andere spelers, maar die moeten dan weer 5 jaar wachten... Schrik altijd als een bondscoach op de tribune zit om spelers te bekijken. 

3 minuten geleden zei Mordurette:

Weinig FM gespeeld de afgelopen dagen, even opzij gelegd om samen met een vriend Pokemon X & Y te spelen met een Wonder Trade Challenge 😅.

Zit eind seizoen 2024 dus heb nog een lange weg te gaan. Vanaf komend seizoen zullen een heleboel spelers 3 jaar actief zijn in Qatar waardoor ze in ieder geval een paspoort zullen ontvangen. Dan duurt het nog 2 jaar voordat ze in aanmerking komen voor het nationale elftal. Ik merk dat Qatar heel erg verlegen zit in een goede doelman, de huidige nummer één speelt bij mijn Al-Sadd en is inmiddels ook al 32 jaar (zo uit m'n hoofd) en begint langzaam af te takelen. Op dit moment komt er ook uit de jeugdopleidingen niks bijzonders door die deze plek kan opvullen. 

Achterin hoop ik nog altijd op Armini en Arrey-Mbi, maar beide spelers worden al één of meerdere keren opgeroepen voor hun land Italië en Duitsland. Tot op heden nog geen wedstrijd gespeeld, maar dit zal niks lang meer duren ben ik bang. 

Zal dus nog knap lastig worden als spelers alsnog worden opgeroepen terwijl ze in mijn ogen niet goed genoeg zijn voor hun eigen land. Hierdoor zal ik weer moeten schakelen naar andere spelers, maar die moeten dan weer 5 jaar wachten... Schrik altijd als een bondscoach op de tribune zit om spelers te bekijken. 

Dat klinkt als een hele lang weg nog en een ambitieus plan om in 2030 al mee te doen bij het WK.