Jump to content

FM Café

Recommended Posts

Zojuist zei Kyrill:

Thnx vriend. Heb vanavond gehaald eind mei al hihi. 37 miljoen, 7 in termijnen en 40% van volgende verkoop winst. Hij wou graag komen, Dortmund is life long passion volgens zijn zaakwaarnemer :)

40% van de winst is wel veel zeg. Maar die verkoop je zeker voor het dubbele. Geef hem een kansje in de spits en die prikt er meer dan genoeg in. Een goede aankoop hoor.

• Replies 3.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Zo, Pentagon Challenge voltooid.  

We did it! En hoe 

Hyped voor deze jeugdinstroom   

Posted Images

15 minuten geleden zei MNie:

40% van de winst is wel veel zeg. Maar die verkoop je zeker voor het dubbele. Geef hem een kansje in de spits en die prikt er meer dan genoeg in. Een goede aankoop hoor.

Hahaha ja ze wouden 50 kon niet lager dan 40 helaas. Gelukkig speel ik vaak 424 en verander ik vaak ingame naar 424 want met Isak, Esposito, Moriba, Arezo zat keuze aan spitsen hihi. 

Zojuist zei Kyrill:

Hahaha ja ze wouden 50 kon niet lager dan 40 helaas. Gelukkig speel ik vaak 424 en verander ik vaak ingame naar 424 want met Isak, Esposito, Moriba, Arezo zat keuze aan spitsen hihi. 

Wat een voorhoede he. Hoe hou je ze allemaal tevreden haha

2 minuten geleden zei MNie:

Wat een voorhoede he. Hoe hou je ze allemaal tevreden haha

3 van 4 moeten nog 21 worden haha.  Moriba kan ook meer dan prima als centrale middenvelder speler en Isak ook als AMR. Maar dat gaat niet worden want Leon Bailey is ook binnen voor 60 en Reyna en Bellingham zijn met 19 en 18 jaar ook al 3 CA op flanken. Esposito is uitgeleend aan Huesca maar speelt daar helaas amper basis. Eigenlijk alleen Arezo heeft 1x geklaagd over speeltijd, heb toen uitgebreid aan hem gegeven. 

3 minuten geleden zei Kyrill:

3 van 4 moeten nog 21 worden haha.  Moriba kan ook meer dan prima als centrale middenvelder speler en Isak ook als AMR. Maar dat gaat niet worden want Leon Bailey is ook binnen voor 60 en Reyna en Bellingham zijn met 19 en 18 jaar ook al 3 CA op flanken. Esposito is uitgeleend aan Huesca maar speelt daar helaas amper basis. Eigenlijk alleen Arezo heeft 1x geklaagd over speeltijd, heb toen uitgebreid aan hem gegeven. 

Pfff rood voor deze selectie en allemaal zo jong. Goed samen gesteld zeg!

13 uur geleden zei Kyrill:

Thnx maat, top!! Ga ik voor Adeyemi. Want hier is 19 jarige Thielmann al meer waard dan die 25 jarige. Ja Wirtz staat ook op mijn radar, dank! 

Isak heb ik meteen in seizoen 1 in de zomer teruggekocht van Sociedad, ''30 miljoen'' was genoeg wss door terug koop clausule. Hij is idd erg goed ja en scoort aan lopende band sinds vertrek van Haaland, thx maat!

Speciaal een screentje voor je gemaakt hoe hij in mijn game is.

Naamloos1.thumb.png.338ae329bcf1a3f0a6fd9a4e07540efd.png

Naamloos.thumb.png.6321112a1612fff090b91a66a85e8210.png

Hebben jullie dat ook weleens? Dat de wedstrijd afgelopen is en dat je denkt *** vergeten te wisselen of dat er iets tussendoor komt en de wedstrijd door gaat..

17 uur geleden zei Feanfan91:

Ik weet niet of hier de juiste plek is, maar ik wil de heren van de MU podcast een geweldige pluim geven! Ik ben al een behoorlijke tijd niet heel actief hier meer, maar speel nog wel veel FM en al spelend heb ik de podcast erbij aan en altijd een prima FM-sessie op de woensdag! :classic_smile:

Ik speel nu trouwens met Truro City op het zesde niveau in England en doe de challenge  " geef de jeugd een kans ". 

Eigenlijk is dat hier net hetzelfde. Podcast op de achtergrond en dat zorgt toch voor extra details waar je gaat op letten en/of nieuwe inspiratie om je game verder mee te zetten

Wel een stevige challenge waar je zelf aan begonnen bent. Veel succes (y)

8 minuten geleden zei Kyrill:

Doe je tegen Gladbach ''play youth prospects'' knop heb je ze na 19 minuten al helemaal opgerold:classic_laugh::classic_love:

Gaat lekker man! Leuke selectie heb je. Heb je nog bepaalde nieuwe spelers op het oog, of ergens op een wensenlijstje?

5 uur geleden zei MNie:

Hebben jullie dat ook weleens? Dat de wedstrijd afgelopen is en dat je denkt *** vergeten te wisselen of dat er iets tussendoor komt en de wedstrijd door gaat..

Ik heb dat in RL wel eens. Dat ik denk *** vergeten mijn gulp open te doen, terwijl ik sta te pissen. Of dat ik om 18.00 uur denk *** vergeten mijn bed uit te komen.

Laatst was er nog iemand die dacht *** vergeten dat ik over Omtzigt heb zitten roddelen met twee oude wijven.

2 uur geleden zei Tim':

Gaat lekker man! Leuke selectie heb je. Heb je nog bepaalde nieuwe spelers op het oog, of ergens op een wensenlijstje?

Idd ja, thnx maat! Firpo wil weg, twijfel of ik vervanger ga halen. Heb Dest, Passlack en Toljan die na 6 duels op 7,77 gemiddeld zit. En ik heb Isak beloofd ie weg mag als City 104 miljoen biedt. Tot nu toe alleen Bailey, Adeyemi en Gedson Fernandes gekocht. Denk vervanger ga halen voor Firpo, Ruben Duarte van Alaves. Want nu zijn Zagadou, Can en Schulz beste linsbacks. Mocht City aan vraagprijs van Isak voldoen misschien nieuwe aanvaller halen. Denk ik ga houden bij Moriba, Adeyemi, Esposito en Arezo. 

FM weer eens aangeslingerd. Begonnen met Belenenses uitkomend in de lagere Portugese divisie na de afsplitsing met Belenenses SAD.  Eens kijken hoe snel we naar het hoogste niveau kunnen en vooral hoe snel we beter zijn dat de SAD afsplitsing. Nu is er weinig mogelijk als amateur club en heb een aantal van mijn beste spelers helaas al verloren aan (semi)prof clubs.

Mijn keeper is tegen Hertha eindelijk recordhouder gespeelde competitiewedstrijden geworden, die hij afpakt van een andere legende: Melayro Bogarde, die 268 duels voor 1860 heeft gespeeld zonder een dag onder contract te hebben gestaan.

Bogarde speelt nu bij Hertha, rost er in de 80e minuut even eentje in de kruising... 1-1...

Wat ontzettend kinderachtig

Ik heb redelijke wat goede centrale middenvelders dus wou even wat anders doen. Hoorde in de podcast weer over de libero en wou dit ook weer proberen. In het verleden ook wel eens gebruikt en nu kon ik mooi een middenvelder in die rol zetten. De eerste wedstrijden zijn veelbelovend, al staat er op ons bijna geen maat meer in eigen land. Maar ook in de voorronde van de CL hebben we goede resultaten behaald. Benieuwd waar dit toe lijdt, maar voorlopig gaat het heerlijk met deze nieuwe tactiek. 

2286b48fda490b0208697c49562f3e57.png

f210ed82ad432bf3220971c7a19c5324.png

@GAE EAGLES: Loopt de VM niet in de weg van de Libero of pakt hij juist zijn plaats over?

Achterin lijkt het me op de flanken wel kwetsbaar. Als de tegenstander een crossbal of een vroege voorzet geeft zou ik denken dat het open ligt.

14 uur geleden zei FlyD:

@GAE EAGLES: Loopt de VM niet in de weg van de Libero of pakt hij juist zijn plaats over?

Achterin lijkt het me op de flanken wel kwetsbaar. Als de tegenstander een crossbal of een vroege voorzet geeft zou ik denken dat het open ligt.

Ik ben nog een beetje aan het kijken hoe ik het precies wil hebben. Die VM is nog niet helemaal lekker als rol zijnde, heb hem nu even als hangende middenvelder, maar dat is hem ook niet. Ben alleen bang dat als ik hem weg haal er teveel ruimte is voor de tegenstander. 

Ook de flanken is nog wel een klein probleem, maar zeker niet het grootste. Die ruimte pakken mijn centrale verdedigers ook nog wel op. 

Heb ik de CL poule wel van Benfica en PSV gewonnen en verloren van AC Milan. Dus opzich werkt het daar ook wel. 

Blijf nog even puzzelen hoe ik het precies doe, maar het werkt wel. Al is er zeker ruimte voor verbetering.