Jump to content

FM Café

Fantasy
 Share

Recommended Posts

Eerste seizoen, juichen voor mijn laptop hoor!

2135434305_Schermafbeelding2021-04-22om18_18_38.thumb.png.3ae77e0795f8a437b8e89fda022ad067.png

Vanaf nu zal ik niet meer klagen over die gekke playoffs in België :D

Reguliere stand:

Spoiler

1445420895_Schermafbeelding2021-04-22om18_18_53.png.35afef32bbd2280421b4b4b06a7472f5.png

Nu hopen dat de rijke voorzitter even helpt met de financiën want er is veel werk aan de selectie!

10 uur geleden zei FlyD:

Eerste seizoen, juichen voor mijn laptop hoor!

2135434305_Schermafbeelding2021-04-22om18_18_38.thumb.png.3ae77e0795f8a437b8e89fda022ad067.png

Vanaf nu zal ik niet meer klagen over die gekke playoffs in België :D

Reguliere stand:

Toon verborgen inhoud

1445420895_Schermafbeelding2021-04-22om18_18_53.png.35afef32bbd2280421b4b4b06a7472f5.png

Nu hopen dat de rijke voorzitter even helpt met de financiën want er is veel werk aan de selectie!

Netjes gefeliciteerd!! Goed gedaan! 

@Regis success maat ik heb met EA Guingamp wel eens als Ligue 2 club halve finale beker gehaald en Monaco en Stade Rennes uitgeschakeld. Als Semi Pro is toch anders! Ben je gestopt met je Ajax save? Nu al teveel CL gewonnen? :<

2 uur geleden zei Kyrill:

Netjes gefeliciteerd!! Goed gedaan! 

@Regis success maat ik heb met EA Guingamp wel eens als Ligue 2 club halve finale beker gehaald en Monaco en Stade Rennes uitgeschakeld. Als Semi Pro is toch anders! Ben je gestopt met je Ajax save? Nu al teveel CL gewonnen? :<

Ja, die save was ook om lekker te klooien en weer het FM-plezier terug te vinden. Voor nu lijkt het een mooie uitdaging Frankrijk. 

1 minuut geleden zei Regis:

Ja, die save was ook om lekker te klooien en weer het FM-plezier terug te vinden. Voor nu lijkt het een mooie uitdaging Frankrijk. 

Fijn terug is!! Veel plezier en succes in Frankrijk!

Het bekersprookje duurt nog even voort :< :-D  In de halve finale is Nice aan de beurt. . Staan in de lique 1 precies tussen 2 van mijn  slachtoffers Rennes en Angers. In de competitie staan we trouwens bovenaan, al is het daar nog wel rete spannend top 5 binnen een punt of 4 van elkaar. En de eerste 2 promoveren, nummer 3 speelt play-offs. Mag wel hopen dat in niet ga winnen eigenlijk want komend seizoen EL gaat niet goed zijn voor het moraal binnen de ploeg denk ik

KyvZGIZ.png

54TiLr0.png

Edited by Regis

Vraagje voor premier League veteranen. Ik zie in de regels 2 long term domestic, wat nogal een verschil is met championship waar ik net promoveer

Maar ik zie niet over non domestic loans? Dus ik mag 5 spelers van PSG/real/Bayern lenen dan zolang work permits goed zijn?

55 minuten geleden zei Nummerke10:

@AntiChrist7 Ik dacht dat het 4 spelers long term maximaal was maar misschien zijn die regels veranderd.

Maximum of 4 domesticbased players allowed on long term loans in a season

Maximum of 2 domesticbased players allowed on long term loans at one time

Dusja, eigenlijk mag je er dan maar 2 tegelijk hebben?

2 uur geleden zei AntiChrist7:

Maximum of 4 domesticbased players allowed on long term loans in a season

Maximum of 2 domesticbased players allowed on long term loans at one time

Dusja, eigenlijk mag je er dan maar 2 tegelijk hebben?

Ik geloof dat alles 6 maanden en langer telt als long term loan, dus in theorie kan je 2 spelers lenen van summer window tot winter window, en dan 2 andere tot seasons end. 

Maar inderdaad, niet meer dan 2 tegelijkertijd 

Zo, lekkere manier om even de 1e prijs op het hoogste niveau te pakken met FC Emmen. En dan ook nog tegen de grote rivaal. Heerlijk. 

iu6SEzD.png

edit:

BIEEEEEEEEM

CLGh3I0.png

in 2023-2024 is het dan zover. We maken het de 1 na laatste speelronde af tegen de directe concurrent. Gelukkig maar, de laatste wedstrijd gaf ons nog een uitwedstrijd tegen heerenveen en dat zou wel eens een taaie dobber kunnen worden. Kom maar op met die CL miljoenen.

Edited by Elsjorro1990

42 minuten geleden zei Emmerich.:

December 2025: Europa-League. 

In Europa gaat het lekker en op de laatste speeldag halen wij uit in Rostov. Ik denk dat ze in Rusland nu ook wel weten wat Vitesse is ;c

image.png.d7692020bcd96501ea6f760a8bbed4e2.png

Dat wisten ze al na Slutsky toch?:-D

Op 22-4-2021 om 10:30 zei Daniell:

Speel je in de 1ste K.O. ronde Champions League tegen Real Madrid. Eerste wedstrijd speelden we uit en eindigde 1-1. Terugwedstrijd liggen al je aanvallers eruit met een blessure. Tja, dan dat ene grote 16-jarige talent maar een kans geven? Eindigt ie de wedstrijd als beste man van het veld en schakelen we Real Madrid gewoon eventjes uit in het tweede seizoen! Tevens jongste doelpuntenmaker in CL nu! 

madrid.thumb.PNG.fde411017321886afe92a4ff485f182d.PNG

image.png.6e9224610f6c99555b09e48055e96df1.png

Welke skin gebruik jij dat je zo’n spelersprofiel krijgt?

In juni 2025 ontslag genomen bij River Plate en helaas nog geen geschikte club gevonden. Ik zit al in november 2025. Wel kon ik bij een aantal Argentijnse ploegen aan het werk, maar dat wil ik juist niet. Ik zoek iets in Europa of Mexico om mijn challenge af te ronden. Ik heb al wel wat lijntjes lopen in Spanje dus wie weet.

6 minuten geleden zei delichris:

In juni 2025 ontslag genomen bij River Plate en helaas nog geen geschikte club gevonden. Ik zit al in november 2025. Wel kon ik bij een aantal Argentijnse ploegen aan het werk, maar dat wil ik juist niet. Ik zoek iets in Europa of Mexico om mijn challenge af te ronden. Ik heb al wel wat lijntjes lopen in Spanje dus wie weet.

Misschien dat het nog even duurt. Die Openingscompetitie van Mexico eindigt in december dacht ik, dus daar kunnen nog wat clubs vrij komen. Hangt er natuurlijk ook vanaf welke clubs je wil coachen natuurlijk. 

Zojuist zei FMNOOB:

Misschien dat het nog even duurt. Die Openingscompetitie van Mexico eindigt in december dacht ik, dus daar kunnen nog wat clubs vrij komen. Hangt er natuurlijk ook vanaf welke clubs je wil coachen natuurlijk. 

Er zijn al managers in Mexico ontslagen, maar niet bij de clubs die ik graag wilt. Dit waren voornamelijk lage clubs.