Jump to content

FM Café

Fantasy
 Share

Recommended Posts

Ah Zagré, die haalde ik in mijn eerste carriere ook, is een echt beest.

Algemeen vraagje, als de doelstelling is om moedig te vechten tegen degradatie, dan word je niet ontslagen voor degraderen, toch?

Heb onverwacht promotie gehaald in mijn eerste seizoen League1, dus de championship gaat pijnlijk worden (te meer daar mijn parent club Fulham gedegradeerd is uit de PL, dus die link gaat eraan). Dit jaar was de doelstelling al om tegen degradatie te vechten, dus zal volgend jaar ook wel zijn. Maar zou dit graag mijn 20j bij 1 club achievement maken.

6 uur geleden zei AntiChrist7:

Ah Zagré, die haalde ik in mijn eerste carriere ook, is een echt beest.

Algemeen vraagje, als de doelstelling is om moedig te vechten tegen degradatie, dan word je niet ontslagen voor degraderen, toch?

Heb onverwacht promotie gehaald in mijn eerste seizoen League1, dus de championship gaat pijnlijk worden (te meer daar mijn parent club Fulham gedegradeerd is uit de PL, dus die link gaat eraan). Dit jaar was de doelstelling al om tegen degradatie te vechten, dus zal volgend jaar ook wel zijn. Maar zou dit graag mijn 20j bij 1 club achievement maken.

Je zal niet ontslagen worden als je degradeert. 

2 uur geleden zei Mordurette:

Je zal niet ontslagen worden als je degradeert. 

ok goed om te weten, want zou een beetje lame einde zijn.

Ik moet maar 3 teams voorblijven langs de andere kant, dus wie weet. Misschien als ik een goeie senior affiliate krijg zoals Chelsea of Man Utd is er een waterkans.  Wordt puzzelen

ben blijkbaar wel nog altijd maar regionaal qua reputatie, ik had gehoopt dat dat eindelijk zou verbeteren

Edited by AntiChrist7

Na twee seizoenen de hand op de knip + veel spelers voor een redelijke prijs verkocht zijn alle schulden weg bij RSC Anderlecht.

Spoiler

image.png.273cf381a98d34010057f918b25c8db6.png

image.png.cc16f7b47443767c8fe49e6d0a50ef39.png

image.png.0afdbeeb3e11c7a2b539f59ce0e2bc1b.png

image.png.84c4aa34fc21ff4c19a71c9d6237c6ea.png

image.png.1b9efe7372c60487a5ee98c94e791b59.png

image.png.e121d8544a9042cfc6249d0ed9c89233.png

image.thumb.png.a1da6b997a8310252e5318d37aae5c9c.png

image.png.909041d8334cc907df390b841d1bf639.png

We gaan het derde seizoen in met de volgende team + formatie.

image.png.ac3a98cd937fb3822de66a38b7e1c3c7.png

Edited by Karlo

1 uur geleden zei Tim':

Wel even werken aan je rugnummers man, want het lijkt nu net of je de B1 hebt opgesteld in plaats van het eerste elftal ;c 

Als ik dit team had opgesteld aan het begin van het spel, kwam het ook redelijk in de buurt van de B1 :D

Rugnummers is één van de dingen waar ik me totaal niet druk om maak, btw.

3 uur geleden zei Karlo:

Rugnummers is één van de dingen waar ik me totaal niet druk om maak, btw.

Daar verschillen we dan aardig aan. Spelers die vaker dan 5 keer gaan spelen dat seizoen, krijgen zeker geen rugnummer boven de 30 haha :-D

3 uur geleden zei Tim':

Daar verschillen we dan aardig aan. Spelers die vaker dan 5 keer gaan spelen dat seizoen, krijgen zeker geen rugnummer boven de 30 haha :-D

Ook niet als hun favoriete nummer bijvoorbeeld 77 is? Of 34?

3 minuten geleden zei Mordurette:

Ook niet als hun favoriete nummer bijvoorbeeld 77 is? Of 34?

Voor cijfers tussen de 30 en 40 kunnen we nog een uitzondering maken, maar 77 komt er bij mij echt niet in hoor. Die geef je als speler jezelf maar op FIFA.

Ik vind het bij rugnummers vooral irritant als je op automatisch klikt en vervolgens een of andere speler uit je B-team die een voorkeur voor nummer 7 heeft ook echt dat nummer krijgt terwijl je basisspeler met nummer 24 overblijft ;c

Voor de rest hoort bij een 4-2-3-1 natuurlijk onderstaande nummering

image.png.ecb1f2fed1178cec5d784b8f0f29daa8.png

5 minuten geleden zei Nummerke10:

Ik sta vrijheid in het spiegelen van deze nummers nog wel toe. (Bij Stade de Reims lijkt het er totaal niet op trouwens)

Bij Palermo valt het dit seizoen vrij goed mee vind ik :D Die hoge nummers zijn jeugdspelers oorspronkelijk en als ze eens even mochten meedoen vroeger waren de lagere nummers natuurlijk nog bezet. Eens een speler een nummer heeft gekregen, verander ik die niet meer.

image.png.fcb513c1988dd2b9642f180860e236e4.png

@roeliho Potverdorie, die Weghorst kan wel wat hoor :D 

796b29cf1b4a2753fef42ead849257ae.png

Hier met mijn alter ego Francesco Totti voor het eerst de Nations League gewonnen. Een beetje geflatteerd, aangezien België zeker wat goede kansen had. Maar na de halve finale (tegen Kroatië, 2-1 na verlenging) was deze finale wel wat beter voor mijn hart. En wat is die Immobile een legendarische spits: 23 goals in de laatste 15 interlands (en 1 assist ;c)

Zo wat een heerlijke manier om Bayern hun 1e competitie nederlaag te bezorgen :D

Wij nu 18 uit 7 en zij 16 uit 7 :classic_love: Om niet Fc Haaland te worden heb ik Alexander Isak voor 30 teruggekocht van Sociedad en 17 jarige Arezo komt voor 2,7 miljoen per 1 januari. Brandt aan Bayern verkocht en Delaney aan As Roma en Tah komt voor 26 van Leverkusen komende januari. Reyna en Bellingham zijn ook pas 17 maar ze spelen al bijjna alles.

20210410101241_1.jpg

Edited by Kyrill

Transfers seizoen 2 met FC Emmen. 1e seizoen 6e geworden met een plek in de Uefa League als resultaat.

7DsmeFu.png

cD1dCAF.png

Vanaf Reinders is het allemaal seizoen 2. Grote schoonmaak gehouden. Speler als Cavlan verdiende bijna 30k per maand ( wat ongeveer 10% van het salarisbudget is) terwijl Guwara op een 12k zit en vrijwel evengoed is. 

Wat ik me eigenlijk al bij je youth only save afvroeg door het potloodje bovenaan: heb je je games zitten bewerken met de ingame editor? @Elsjorro1990 Nu het ook bij je Emmen game staat valt het me nog meer op, aangezien dat potloodje er pas staat als je de game zelf bewerkt hebt (en dus niet omdat je in een andere game zou hebben zitten bewerken).