Jump to content

FM Café

Recommended Posts

• Replies 3.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Zo, Pentagon Challenge voltooid.  

Hyped voor deze jeugdinstroom   

We did it! En hoe 

Posted Images

1 uur geleden zei Nummerke10:

João Félix blijft clubs geld kosten... In totaal al 590 miljoen in zijn carrière :cab:

image.png.acfdf879f38571d876124bdfa0d46dbb.png

Moest hij nu nog eens wat vaker scoren he...

Heren! Weten jullie een goede database voor lagere divisies in NL? Heb die op FMI gezien, maar weet niet of die ook te gebruiken is met de nieuwe 21.4 database?

Edit:

Gaat om onderstaande, hij is dus geupdate voor 21.4. Iemand ervaring met deze database? Is de promotie/degradatie zoals het in het echt ook werkt? Werkt het kaarten-systeem gewoon normaal? Aangezien sommige updates de kaarten-regeling aanpassen voor schorsing naar 3-6-9 etc..

https://community.sigames.com/forums/topic/546235-fm214-netherlands-d7/

Hoor het graag! :) 

Edited by Jotew
21 uur geleden zei RubenS2:

Moest hij nu nog eens wat vaker scoren he...

Vooral overstap van PSG naar Chelsea vond ik absurd, twee slechte seizoenen in Frankrijk en dan toch de hoofdprijs ervoor betalen. In Engeland heeft ie de draad wel weer opgepakt. 

Ik heb nu in mijn begin vierde seizoen met Barcelona dit staan, 

Ter Stegen, Trent Alexander Arnold, De Ligt, Gvardiol, Hernandez, Frenkie, Pedri, Gravenberch, Salah, Mbappe en Fati.. Is er misschien een kleine kans dat ik Europees voetbal dit seizoen kan halen?

17 minuten geleden zei Bingbangboem:

P$G voor het eerst in 14 seizoenen verslaan? Check. Op weg naar de eerste landstitel ooit? Check.

5437e68caa2ac2578694162712a482ea.png

Champions League finale? Check. En we hebben goede herinneringen aan Bayern, dat op Juvé zorgde voor een huzarenstukje. 

Zou toch lekker zijn als je in het jaar dat je de titel pakt ook direct die CL winst binnen slingert.

3 uur geleden zei Steels:

Ik ben begonnen aan een save met Inter en wil deze save graag met jullie delen met maandelijkse updates. Doe ik dit best hier of in eigen topic bij Verhalen?

Kan je het best hier doen 🙂

7 uur geleden zei Steels:

Ik ben begonnen aan een save met Inter en wil deze save graag met jullie delen met maandelijkse updates. Doe ik dit best hier of in eigen topic bij Verhalen?

wanneer je er graag wat meer tijd in wilt steken kan je een eigen topic in Verhalen openen. Zijn genoeg verschillende opties qua opzet te vinden daar als voorbeeld. Wil je het kort en bondig dan kan het ook hier in het Café!

Maar weer eens een nieuwe save gestart  ditmaal met Fiorentina. De club waarmee ik in FM20 1 van mijn mooiste saves ooit beleefde. 

Een erg goede voorbereiding qua spel, echter vielen de resultaten behoorlijk tegen. Veel gemiste kansen en de pech dat aan de andere kant iedere bal zo'n beetje in het doel belande. In de competitie begonnen we daarentegen wel erg goed zoals je kan zien en dat doet mij wel goed. Het is nog niet altijd even stabiel, maar dat is ook wel te verklaren door het gebrek aan diepte in de selectie en de kwaliteit van veel spelers. Ben nog een beetje aan het spelen met verschillende tactieken. Gebruik voornamelijk de 433 die te zien is in de spoiler. Nog beetje twerken met rollen, individuele instructies hier en daar wellicht. Doelstelling van de club is de 8ste plek. Zelf hoop ik mij toch minimaal te plaatsen voor de EL en langzaam aan weer flink wat budget erbij te krijgen.

Resultaten tot nu toe

Spoiler

usMmlCs.png

Tactiek. 

Spoiler

FTwRK4x.png

De stand

Spoiler

zTTEx8P.png

Vorig jaar vanuit het niets na promotie kampioen geworden en daardoor de voorronde van de Champions League gehaald. Die met wat geluk weten te overleven. Nu wel een hele grote uitdaging om Europees te overleven. 

a6a2f014e6b797e05baf00c71d211441.png

51b438dd83ba2c899e7cece6f13f178a.png

We moeten met Young Boys gaan strijden om plek 3. 

3 uur geleden zei GAE EAGLES:

We moeten met Young Boys gaan strijden om plek 3. 

Je krijgt nu wel een leuke startpremie en wie weet zit er een stuntje in. 

1 uur geleden zei FMNOOB:

Je krijgt nu wel een leuke startpremie en wie weet zit er een stuntje in. 

Ja zeker, dat geld was ook wel nodig. Stond eigenlijk vanaf het begin in het rood en ben daar ook bijna niet uitgeweest. Die 15 miljoen was heel erg welkom. 

Nadat we in het eerste jaar na de promotie kampioen zijn geworden hebben we het in seizoen 2 ook weer geflikt. Dit keer op de laatste speeldag, maar dat maakt niet uit. 

01745ec8a61da30391ba47369ec2f46f.png

3b5c75174901c31b0232c3c1279d7603.png

ab905bf5348fe832517967ea656951ec.png

Een beetje Afrikaans talent gehaald van de zomer en winter. Zitten echt wel een paar fijne talenten tussen en sommige staan alweer in de belangstelling van de grotere clubs uit Europa. Daar zijn ze in eerste instantie ook voor gekomen, om geld te maken. Het liefst pak ik mijn eigen jeugd er weer bij, zoals we dat hebben gedaan en nog altijd wel doen. Even wat snel geld pakken met de aankopen en vanuit daar weer verder groeien tot we op het niveau van Malmö FF zitten (qua geld en salariskosten) en dan door groeien. Op dit moment kan ik me wat dat betreft nog lang niet met hun meten, maar we maken goede stappen.