Jump to content

FM Café

Fantasy
 Share

Recommended Posts

12 uur geleden zei GAE EAGLES:

Spanning op het 2e niveau van Zweden. Vier clubs die nog strijden om de eerste 2 plekken die recht geven op directe promotie en nog slechts 5 wedstrijden te gaan. Hopelijk trekken we aan het langste eind. 

37fff401175e5a7057c42cbb520cf7e2.png

En 5 wedstrijden later staan we nog steeds 2e. Maar promotie is binnen, jammer van de laatste wedstrijd tegen Helsingborg, die ging namelijk verloren. Anders waren we kampioen geworden. De kansen hebben we wel gehad om te winnen. 

117e41d5ab50d278c9827c8b987bdb36.png

9 uur geleden zei Mordurette:

Kan je een screen maken van je config file en logo? Ben wel benieuwd of ik daar kan zien of er iets niet klopt.

Ben er zelf al uitgekomen uiteindelijk :D Thanks in ieder geval!

14 minuten geleden zei Venijn McSnekke:

Nog nooit eerder gezien, een club met alleen maar gehuurde spelers. 

image.thumb.png.b4d7ca9ff77799971571f3b29b5fdf55.png

Wikipedia

Sangju Sangmu Football Club (koreaans: 상주 상무 FC, is een Zuid-Koreaanse professionele voetbalploeg die sinds 2011 op het K-League speelt.

De selectie van Sangmu bestaat uit jonge Zuid-Koreaanse professionele voetballers die hun verplichte militaire dienstplicht van twee jaar vervullen. Vijftien spelers sluiten zich aan bij het begin van elk seizoen aan en brengen twee jaar met de club door voordat ze terugkeren naar hun vorige professionele club

2027-2028:

Naamloos.png.d8df9e527363ca34a84a04dab6019064.png

PSV en  AZ geen Europees voetbal. Ajax naar de Conference League..

NAC loopt (gelukkig maar, geen geweldig team. Geen idee hoe ze 4e geworden zijn haha) op de laatste dag voorronde CL mis.

Edited by MarcFR

bondscoach.png.a9d75453ec941bbf2d60e6820e04667e.png

Besloten om mijn "bondscoach-challenge" erbij te pakken. Mijn doel is om alle internationale landen prijzen te winnen met het eerste elftal. De grijze prijzen zijn vooral de Olympische toernooien voor volwassen waarbij U-23/U-22 elftallen aan deelnemen. Ook de Nations Cup in Afrika speel je met een B-elftal, dus die is ook een bonus voor mij. Bij het hoofdtoernooi van de Olympische Spelen reken ik de gouden, zilveren en bronzen plak als prijs. Dus die finale moest een keer verloren worden ;c.

Ik gebruik de standaard database van SI, dus vooral die kleine prijzen winnen kan lastig zijn, omdat er weinig landen zijn die de prijs kunnen winnen. Daarom ben ik blij dat ik de Solidarity Games al heb gewonnen, die is bij de standaard database erg moeilijk te winnen, omdat er amper de mogelijkheid is om dit toernooi te kunnen spelen.

Kortom, ik heb nog genoeg prijzen om te winnen.

3 uur geleden zei Jotew:

Wikipedia

Sangju Sangmu Football Club (koreaans: 상주 상무 FC, is een Zuid-Koreaanse professionele voetbalploeg die sinds 2011 op het K-League speelt.

De selectie van Sangmu bestaat uit jonge Zuid-Koreaanse professionele voetballers die hun verplichte militaire dienstplicht van twee jaar vervullen. Vijftien spelers sluiten zich aan bij het begin van elk seizoen aan en brengen twee jaar met de club door voordat ze terugkeren naar hun vorige professionele club

Wow, dat wist ik niet! Heel tof dat zoiets ook in FM zit, wel jammer dat ze voor de competitie waar ze (en ik) in spelen eigenlijk te goed zijn haha

1ste seizoen met Sochaux in de Ligue 1. Zelf eens geprobeerd om een Strikerless tactiek te maken, werkt tot nu toe prima.

38a158c78bb6ad81bde18cff3905b998.png

Dit is mijn tactiek, die ik na het lezen van de artikelen van @Nom de Guerre gemaakt hebt. Nog wel zoekende hoe ik aanvallend iets gevaarlijker zou kunnen worden en hoe ik verdedigend de zijkanten beter kan verdedigen.

15a694cf61dc467bbfaac6343c80ea8b.png

20 uur geleden zei MarcFR:

2027-2028:

NAC loopt (gelukkig maar, geen geweldig team. Geen idee hoe ze 4e geworden zijn haha) op de laatste dag voorronde CL mis.

Tien tegendoelpunten slechts tegen is natuurlijk hartstikke prima! 

Heb ik weer, vorig jaar mijn topscoorder verkocht omdat de club het bod accepteerde. Nu zit de Europese top weer achter een speler van mij aan. Een van de grootste talenten die ik heb, 3 jaar terug in de opleiding gekomen en sinds vorig jaar basisspeler. De Gouden schoen gewonnen op het EK onder 19.

a406b204b17c38850b50b17ade3222e4.png

Tot nu toe kan ik het nog afhouden, maar we staan 2 miljoen in de min. Alleen wil ik hem niet kwijt. Na de promotie van afgelopen seizoen doen we nu mee om de prijzen in de hoogste divisie en dat kan ik niet zonder hem. 

En ook mijn keeper doet het geweldig, maar hij wil zijn aflopende contract niet verlengen omdat meneer naar een grotere competitie wil. Vorig jaar was er redelijk wat interesse in hem, maar nu niet meer. Hopelijk kan ik hem nog verleiden tot verlengen, maar dat wordt een heel moeilijk verhaal vrees ik. 

69bfdda2e0f344c232dd796359a9419e.png

Op 28-3-2021 om 13:27 zei MarcFR:

2027-2028:

10 tegengoals. Ben jaloers.

1 uur geleden zei GAE EAGLES:

Heb ik weer, vorig jaar mijn topscoorder verkocht omdat de club het bod accepteerde. Nu zit de Europese top weer achter een speler van mij aan. Een van de grootste talenten die ik heb, 3 jaar terug in de opleiding gekomen en sinds vorig jaar basisspeler. De Gouden schoen gewonnen op het EK onder 19.

a406b204b17c38850b50b17ade3222e4.png

Tot nu toe kan ik het nog afhouden, maar we staan 2 miljoen in de min. Alleen wil ik hem niet kwijt. Na de promotie van afgelopen seizoen doen we nu mee om de prijzen in de hoogste divisie en dat kan ik niet zonder hem. 

En ook mijn keeper doet het geweldig, maar hij wil zijn aflopende contract niet verlengen omdat meneer naar een grotere competitie wil. Vorig jaar was er redelijk wat interesse in hem, maar nu niet meer. Hopelijk kan ik hem nog verleiden tot verlengen, maar dat wordt een heel moeilijk verhaal vrees ik. 

69bfdda2e0f344c232dd796359a9419e.png

Volgens mij heb jij echt een super jong team of niet? Jeugdlichtingen echt zo geweldig als men zegt?

14 minuten geleden zei Mordurette:

Volgens mij heb jij echt een super jong team of niet? Jeugdlichtingen echt zo geweldig als men zegt?

Er lopen nog een paar iets oudere rond, maar de basis is wel jong inderdaad. 27 is de oudste basisspeler en 17 de jongste. Aan talent geen gebrek bij deze club, dat is wel fijn werken. Altijd wel een bruikbare vervanger te vinden, misschien nog niet goed genoeg, maar dat geeft niet. Die komt er wel als hij speeltijd krijgt en dat geef ik mijn talenten maar wat graag.

87348d204661de6b1071b3f74ebdda44.png

Het 2e elftal is niet zo groot, die probeer ik wat uit te breiden. Enkel de keeper kan nog aanhaken vanuit deze groep.

7a57dbcddf9477c5b0a32cb4ff643848.png

En hier de potentiele goudmijn, hier loopt zoveel goed talent rond. Als het zich blijft ontwikkelen dan is dit de gouden generatie. Nairn Tallen gaat komend seizoen de overstap maken naar het eerste en verder zullen wat spelers her en der minuten gaan maken. De oudere spelers in het eerste zullen na afloop van hun contract vertrekken en dat wordt opgevangen met eigen jeugd. Spelers van buitenaf halen is bijna onmogelijk. 

bf8070b0a46e07a9bb130ac747881d14.png

De laatste jeugdinstroom

18dfb9e808f5dc4eef3c31d84d3301b6.png