Jump to content

FM Café

Fantasy
 Share

Recommended Posts

14 uur geleden zei CrisChivu:

Ik heb nu zo een bizar seizoen met Malmo. Ik zit inmiddels in comeptitieseizoen 2 van Zweden (Seizoen 1 kampioen geworden) en Malmo startte in 2020 in de voorronde van de Europa League. Uiteindelijk na een overwining tegen Hibernians (14-0), Kaisar (1-0), Chaleroi (5-0) en Jablonec 3-0 kwam ik in de Groepsfase van de Europa League.

Hierin lootte ik in een poule van St gallen, Feyenoord en Beskiktas. Waar ik uiteindelijk 4 potten van won en tegen Feynoord verloor en gelijk uit bij BEsiktas.

Daarna vervolgens Krasnodar, Leverkusen, Lazio en Arsenal uitschakel  door 2x thuis met 3-0 en 1x uit met 0-3 te winnen. Nu speel ik de finale tegen Milan :cab: 

Heb nu een absoluut fenomeen staan Ahmedhozic (Bizar goede verdediger, helaas wel ontevreden omdat ik hem hou) en onder andere Karim Rekiki, Michael Gregoritsch gehuurd. Verder Welbeck voor 2,1 binnengeharkt met een salarisbijdrag van zijn oude club. Ik vind het erg bizar dat ik zo door kom. Nog nooit zo gestunt met een club van dit kaliber en ik speel FM al sinds 2005. 

En? Milan van de mat geveegd?

7 minuten geleden zei Michiel RAFC:

Ousmane Dembélé bij PSV :classic_ohmy: Hoe heb je dat kunnen regelen? @neva

Seizoen 3, dag na de transferdeadline (zomer) vertrekt Donyell Malen naar City voor 60 miljoen. Ik kon dus geen vervanger halen, dacht het ook niet nodig te hebben, maar er begonnen wat spelers te miepen. Dus ik denk, ga eens kijken of er toevallig iets loopt dat zonder contract zit en nog wel een jaartje hier kan komen ballen als invaller ofzo. Zie ik dus Dembele staan. Hij had een vrije transfer vanaf Barcelona. Niemand pikte hem op, sprak z'n zaakwaarnemer en die had het over een duur contract met clausules en alle zooi, maar hij had dus wel wat interesse. Maar ik had hem niet per se direct nodig, dus heb wat risico genomen en heb hem vier maanden laten wachten. Ging niet naar het WK, dus dat was helemaal mooi. Tijdens het WK contract aangeboden en toen was-ie er. Helemaal geen enkele club die interesse in hem had. Kon hem zo oppikken, verdient wel veel geld, maar ook weer niet extreem. Staat min of meer gelijk met Götze.

image.thumb.png.dc5f56f0002f4cc2425467b46b3e8945.png

image.thumb.png.53fa6afa9aa697d993d699afc035ab57.png

Overigens mijn eerste 93 eredivisieduels ongeslagen weten te blijven:

image.png.45a02a7f0529c761a1e21b6231398c1b.png

Verloor net met 4-2 bij Feyenoord, zonde.

Edited by neva

Op 20-3-2021 om 11:56 zei FMNOOB:

Ook lekker dat je drie toppers uit Oekraïne hebt. 

Ja, tot nu toe elk jaar wel een topper uit Oekraïne in de jeugdinstroom. Komt door de samenwerking met Benfica Kharkiv

23 uur geleden zei Sacioli:

Zo, screentje van je Hoofd Jeugdopleiding en Technisch directeur? 

De hoofd jeugdopleiding was tot voorheen Pedro Mil Homens, maar die is afgelopen seizoen met pensioen gegaan. Dit is zijn vervanger:

6057346cc4151-Hoofd_jeugdopleiding.png

Luisão is nog steeds de technisch directeur. Niet de beste td, maar natuurlijk wel een clubicoon.

60573506e547b-technisch_directeur.png

16 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Hebben meer mensen er last van dat hun saves aanzienlijk trager worden ingeladen en dat het spel sowieso een stuk trager reageert of heb ik daar als enige last van? ;c

Ik heb dit ook: hoe verder ik ben qua seizoenen, hoe langer het opslaan duurt en hoe trager het spel inlaadt.

Ik heb net als test nog een nieuwe game aangemaakt en die vervolgens opnieuw ingelaadt maar ook die was aanzienlijk trager dan voorheen. Kan natuurlijk aan de nieuwste update liggen maar elke keer als ik mijn game nu open hou ik mijn hart vast :D Lijkt net alsof die gaat crashen namelijk ;c

3 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Ik heb net als test nog een nieuwe game aangemaakt en die vervolgens opnieuw ingelaadt maar ook die was aanzienlijk trager dan voorheen. Kan natuurlijk aan de nieuwste update liggen maar elke keer als ik mijn game nu open hou ik mijn hart vast :D Lijkt net alsof die gaat crashen namelijk ;c

Tijd voor regelmatige back-ups :classic_ninja:

4 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Same hier ja. Laden gaat ineens super langzaam. Geen idee wat SI gedaan heeft.

7dCRHtZ.png

Deze man moet het de aankomende seizoenen gaan doen bij ons voorin. Aardig wat geld neergelegd ( 80 mil).

Debuut was er wel eentje waarmee hij zich direct onsterfelijk heeft gemaakt bij de achterban.....

d4IIyL2.png

Iemand ervaring met een defensieve tactiek? Heb juist heel veel aanvallende kwaliteiten, zou het wel eens leuk vinden om eens zo min mogelijk tegengoals te krijgen (maar wel blijven winnen natuurlijk!).

2680ec1852f013486a3d235c1b1ccf97.png

Zijn contract liep af in de zomer dus dan zou die sowieso komen. Echter raakte er een back-up geblesseerd en konden we Randrup voor 35K alvast halen. Op z'n 16e zichzelf in de basis geknokt en 5 goals en 6 assists weten te geven in 15 potjes.

Nu al mijn held in de game_O_