Jump to content

FM Café

Recommended Posts

23 minuten geleden zei Fantasy:

Was het maar gratis :D Je kan met illegale downloads aan de slag gaan, maar dat zou ik niet aanraden. Een volledige licentie is behoorlijk prijzig wel volgens mij.

Ik weet niet of het met paintshop pro kan?

• Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Accuraat

15 jaar later....!

Eerste volledige seizoen bij Aris zit er op en we hebben ons uiteindelijk geplaatst voor de Europa League. Een mooie prestatie, maar toch een beetje zuur omdat we op de laatste speeldag thuis met 2-3

Posted Images

11 minuten geleden zei delichris:

Ik weet niet of het met paintshop pro kan?

Kan zeker. Of Paint.NET is ook een mogelijkheid. Zijn wel andere soortgelijke (gratis) programma's waar je mee kan werken op grafisch gebied, maar die zijn niet zo uitgebreid als Photoshop.

7 minuten geleden zei Fantasy:

Kan zeker. Of Paint.NET is ook een mogelijkheid. Zijn wel andere soortgelijke (gratis) programma's waar je mee kan werken op grafisch gebied, maar die zijn niet zo uitgebreid als Photoshop.

paint gebruik ik zelf, maar om ook met tekst te werken wilde ik Photoshop maar overal is het betalen en ik ben een gierige Nederlander. Dus het moet gratis zijn :P 

16 uur geleden zei bingo11:

Zit met een klein dilemma. In FM20 met Venezia 11e geworden. Hiervoor kampioen geworden in de Serie B en 12e en 6e in de Serie A. Normaal zou ik nu stoppen (heb bereikt wat ik wilde bereiken, namelijk een stabiele ploeg op het hoogste niveau worden en zelfs Europees gehaald), maar in 2024 krijg ik een nieuw stadion en daar zou ik ook graag in willen spelen. Voel alleen 0 motivatie meer en wil ook graag met FM21 starten. Wat zouden jullie doen?

Persoonlijk zou ik dan met FM2021 proberen mijn/jouw FM2020 prestaties te overtreffen :-P

1 uur geleden zei delichris:

paint gebruik ik zelf, maar om ook met tekst te werken wilde ik Photoshop maar overal is het betalen en ik ben een gierige Nederlander. Dus het moet gratis zijn :P 

Even voor de duidelijkheid: Paint.NET is niet hetzelfde als Paint. Verder is Gimp ook een optie geloof ik

2 minuten geleden zei Urbeto:

Even voor de duidelijkheid: Paint.NET is niet hetzelfde als Paint. Verder is Gimp ook een optie geloof ik

Ik stoei nu met Gimp om daar een banner in de tekst te verwerken, maar dat lukt mij nog niet echt.

2 uur geleden zei Paul.:

Wat voor salaris heb je Donnarumma moeten geven haha? Ik vond zijn salariseisen iets te gortig.

Hij wou eerst 200k per week. Twee keer onderhandelingen mislukt. Derde keer uiteindelijk voor elkaar gekregen dat die genoegen neemt met 115k per week. 
Normaal zou ik dat niet zo snel doen maar ga toch een save met vitoria setubal of Deportivo beginnen als de game uit is 

33 minuten geleden zei Dr. Bibber:

b78dd1280b795319f47a1a35fb53ce45.pngDit staat bij mijn mijlpalen in mijn managergeschiedenis. Wat houdt het in? En waar vind ik het overzicht oid? 

Op het FM-icoontje klikken naast je datum en doorgaanknop. Daar vind je ongeveer in het midden het kopje 'Eregalerij', waar je vervolgens kunt kijken hoe je er wereldwijd, continentaal, nationaal en qua land opstaat ;)

1 uur geleden zei Juca:

Op het FM-icoontje klikken naast je datum en doorgaanknop. Daar vind je ongeveer in het midden het kopje 'Eregalerij', waar je vervolgens kunt kijken hoe je er wereldwijd, continentaal, nationaal en qua land opstaat ;)

Ja, die zocht ik! Thanks!

Pfoe wat is het lastig om overbodige spelers te verkopen zeg. Thauvin, Lamela, Alderweireld, Davies, Doherty mogen allemaal weg maar er zijn maar weinig boden die binnenkomen die fatsoenlijk zijn. Daarnaast hebben Alderweireld en Davies al boden afgewezen nadat ik ze geaccepteerd had :5

1 uur geleden zei Stefan.:

image.thumb.png.8cf29dbd61e33b8b6ee39dd1f415b25a.png

Ben United. Nog geen tegendoelpunt gehad dit jaar, moeilijkste wedstrijd tot nu toe. In tegenstelling tot vorige jaar kan je doelman echt uitblinken. 

Ondertussen heb jij al kennis gemaakt met de nieuwe update waar doelmannen nu ook een goeie rating kunnen verdienen :P  Uiteindelijk telt de score en die is in jouw voordeel!

Ik ga met een lekker veelbelovend bericht de voorronde van de Champions League in, na een tussenjaar genomen te hebben van Europees voetbal ben ik er in mijn derde seizoen weer bij! Mijn eerste seizoen zat ik in een groep met City, Leipzig en Juventus, die nederlagen waren dus wel logisch in een groep des doods als deze :P

afbeelding.thumb.png.563eb510babc4b6a261717e4d7c00918.png 

Sta met Milan aan de winterstop op de 2de plaats ... Hoop dat ik in de top 3 kan eindigen en zo CL voetbal afdwing. En hopelijk heeft Donnarumma nergens een contract getekend zodat ik hem mss toch kan overtuigen om met ons CL te spelen, staat momenteel niet open voor discussie met zijn aflopend contract :classic_sad:

Na een paar mindere wedstrijden in de competitie moesten we voor de beker tegen AZ. In de voorbereiding speelden we er al 2-2 tegen en nu weer. Gelukkig wonnen we na strafschoppen.

1845898670_Schermafbeelding2020-11-21om15_39_04.thumb.png.564dc1253dca35551f591c73ff1b2057.png

Enkele competitiewedstrijden later moesten we tegen Go Ahead die 2 de staan op 3 punten. Ik verwachtte dan ook een lastige wedstrijd, maar niet was minder waar:

55999195_Schermafbeelding2020-11-21om20_39_57.thumb.png.ab35ee89ce690545d3e258e09ea82a7d.png

29 minuten geleden zei Jerotelli:

Hallo allemaal,

Is het mogelijk om de echte clublogo's in FM2021 te krijgen? En zo ja, hoe doe ik dat? 

Ik ben vrij nieuw met deze game dus vandaag weet ik niet hoe dit moet.

Zoeken naar een FM logo pack via google. TCM is een bekende en FMScout staan er vaak wel op. Op die sites vind je vervolgens ook vaak een uitleg hoe je ze ingame krijgt. ;)  Mocht je nog vragen hebben kan je ze altijd hier stellen ofc.

Kon het toch niet laten om alvast een lange save te starten. Gekozen voor Sampdoria. Begin is vrij goed. 

Schermafbeelding 2020-11-22 om 12.02.06.png

Edited by Regis