delichris 1,249 Gepost November 20, 2020 Share Gepost November 20, 2020 23 minuten geleden zei Fantasy: Was het maar gratis Je kan met illegale downloads aan de slag gaan, maar dat zou ik niet aanraden. Een volledige licentie is behoorlijk prijzig wel volgens mij. Ik weet niet of het met paintshop pro kan? Quote Link to post Share on other sites
Fantasy 3,063 Gepost November 20, 2020 Author Share Gepost November 20, 2020 11 minuten geleden zei delichris: Ik weet niet of het met paintshop pro kan? Kan zeker. Of Paint.NET is ook een mogelijkheid. Zijn wel andere soortgelijke (gratis) programma's waar je mee kan werken op grafisch gebied, maar die zijn niet zo uitgebreid als Photoshop. Quote Link to post Share on other sites
delichris 1,249 Gepost November 20, 2020 Share Gepost November 20, 2020 7 minuten geleden zei Fantasy: Kan zeker. Of Paint.NET is ook een mogelijkheid. Zijn wel andere soortgelijke (gratis) programma's waar je mee kan werken op grafisch gebied, maar die zijn niet zo uitgebreid als Photoshop. paint gebruik ik zelf, maar om ook met tekst te werken wilde ik Photoshop maar overal is het betalen en ik ben een gierige Nederlander. Dus het moet gratis zijn Quote Link to post Share on other sites
DutchRobert 19 Gepost November 20, 2020 Share Gepost November 20, 2020 16 uur geleden zei bingo11: Zit met een klein dilemma. In FM20 met Venezia 11e geworden. Hiervoor kampioen geworden in de Serie B en 12e en 6e in de Serie A. Normaal zou ik nu stoppen (heb bereikt wat ik wilde bereiken, namelijk een stabiele ploeg op het hoogste niveau worden en zelfs Europees gehaald), maar in 2024 krijg ik een nieuw stadion en daar zou ik ook graag in willen spelen. Voel alleen 0 motivatie meer en wil ook graag met FM21 starten. Wat zouden jullie doen? Persoonlijk zou ik dan met FM2021 proberen mijn/jouw FM2020 prestaties te overtreffen :-P Quote Link to post Share on other sites
Dr. Bibber 66 Gepost November 20, 2020 Share Gepost November 20, 2020 Dit staat bij mijn mijlpalen in mijn managergeschiedenis. Wat houdt het in? En waar vind ik het overzicht oid? Quote Link to post Share on other sites
Urbeto 488 Gepost November 20, 2020 Share Gepost November 20, 2020 1 uur geleden zei delichris: paint gebruik ik zelf, maar om ook met tekst te werken wilde ik Photoshop maar overal is het betalen en ik ben een gierige Nederlander. Dus het moet gratis zijn Even voor de duidelijkheid: Paint.NET is niet hetzelfde als Paint. Verder is Gimp ook een optie geloof ik Quote Link to post Share on other sites
delichris 1,249 Gepost November 20, 2020 Share Gepost November 20, 2020 2 minuten geleden zei Urbeto: Even voor de duidelijkheid: Paint.NET is niet hetzelfde als Paint. Verder is Gimp ook een optie geloof ik Ik stoei nu met Gimp om daar een banner in de tekst te verwerken, maar dat lukt mij nog niet echt. Quote Link to post Share on other sites
vlietje 20 Gepost November 20, 2020 Share Gepost November 20, 2020 2 uur geleden zei Paul.: Wat voor salaris heb je Donnarumma moeten geven haha? Ik vond zijn salariseisen iets te gortig. Hij wou eerst 200k per week. Twee keer onderhandelingen mislukt. Derde keer uiteindelijk voor elkaar gekregen dat die genoegen neemt met 115k per week. Normaal zou ik dat niet zo snel doen maar ga toch een save met vitoria setubal of Deportivo beginnen als de game uit is Quote Link to post Share on other sites
Juca 330 Gepost November 20, 2020 Share Gepost November 20, 2020 33 minuten geleden zei Dr. Bibber: Dit staat bij mijn mijlpalen in mijn managergeschiedenis. Wat houdt het in? En waar vind ik het overzicht oid? Op het FM-icoontje klikken naast je datum en doorgaanknop. Daar vind je ongeveer in het midden het kopje 'Eregalerij', waar je vervolgens kunt kijken hoe je er wereldwijd, continentaal, nationaal en qua land opstaat Quote Link to post Share on other sites
Dr. Bibber 66 Gepost November 20, 2020 Share Gepost November 20, 2020 1 uur geleden zei Juca: Op het FM-icoontje klikken naast je datum en doorgaanknop. Daar vind je ongeveer in het midden het kopje 'Eregalerij', waar je vervolgens kunt kijken hoe je er wereldwijd, continentaal, nationaal en qua land opstaat Ja, die zocht ik! Thanks! Quote Link to post Share on other sites
Nummerke10 1,051 Gepost November 20, 2020 Share Gepost November 20, 2020 Pfoe wat is het lastig om overbodige spelers te verkopen zeg. Thauvin, Lamela, Alderweireld, Davies, Doherty mogen allemaal weg maar er zijn maar weinig boden die binnenkomen die fatsoenlijk zijn. Daarnaast hebben Alderweireld en Davies al boden afgewezen nadat ik ze geaccepteerd had Quote Link to post Share on other sites
Lensherr 27 Gepost November 20, 2020 Share Gepost November 20, 2020 Treble eerste seizoen met dank aan Malen Quote Link to post Share on other sites
Stefan. 157 Gepost November 20, 2020 Share Gepost November 20, 2020 Ben United. Nog geen tegendoelpunt gehad dit jaar, moeilijkste wedstrijd tot nu toe. In tegenstelling tot vorige jaar kan je doelman echt uitblinken. Quote Link to post Share on other sites
quertius 58 Gepost November 20, 2020 Share Gepost November 20, 2020 1 uur geleden zei Stefan.: Ben United. Nog geen tegendoelpunt gehad dit jaar, moeilijkste wedstrijd tot nu toe. In tegenstelling tot vorige jaar kan je doelman echt uitblinken. Ondertussen heb jij al kennis gemaakt met de nieuwe update waar doelmannen nu ook een goeie rating kunnen verdienen Uiteindelijk telt de score en die is in jouw voordeel! Ik ga met een lekker veelbelovend bericht de voorronde van de Champions League in, na een tussenjaar genomen te hebben van Europees voetbal ben ik er in mijn derde seizoen weer bij! Mijn eerste seizoen zat ik in een groep met City, Leipzig en Juventus, die nederlagen waren dus wel logisch in een groep des doods als deze Quote Link to post Share on other sites
delichris 1,249 Gepost November 21, 2020 Share Gepost November 21, 2020 20 uur geleden zei delichris: Wat voor Photoshop gebruiken jullie voor updates van de novellen? En is dat ook ergens gratis te downloaden of wat dan ook? Ik ben tenslotte wel een Nederlander. @Marius Bij deze. Quote Link to post Share on other sites
yuriberi 35 Gepost November 21, 2020 Share Gepost November 21, 2020 Ik speel met FC Utrecht. Zijn er meer mensen die met AZ, PSV, Ajax of Utrecht spelen en ook kampioen worden in de KKD? Vind het eigenlijk heel raar, maar Jong FC Utrecht wint zowat alles met flink wat gemak. Quote Link to post Share on other sites
tommyboy82 4 Gepost November 21, 2020 Share Gepost November 21, 2020 Sta met Milan aan de winterstop op de 2de plaats ... Hoop dat ik in de top 3 kan eindigen en zo CL voetbal afdwing. En hopelijk heeft Donnarumma nergens een contract getekend zodat ik hem mss toch kan overtuigen om met ons CL te spelen, staat momenteel niet open voor discussie met zijn aflopend contract Quote Link to post Share on other sites
tommyboy82 4 Gepost November 21, 2020 Share Gepost November 21, 2020 (edited) Heeft er mss iemand een screentje voor mij van deze man na enkele seizoenen? Edited November 21, 2020 by tommyboy82 Quote Link to post Share on other sites
FlyD 473 Gepost November 21, 2020 Share Gepost November 21, 2020 Na een paar mindere wedstrijden in de competitie moesten we voor de beker tegen AZ. In de voorbereiding speelden we er al 2-2 tegen en nu weer. Gelukkig wonnen we na strafschoppen. Enkele competitiewedstrijden later moesten we tegen Go Ahead die 2 de staan op 3 punten. Ik verwachtte dan ook een lastige wedstrijd, maar niet was minder waar: Quote Link to post Share on other sites
Jerotelli 0 Gepost November 22, 2020 Share Gepost November 22, 2020 Hallo allemaal, Is het mogelijk om de echte clublogo's in FM2021 te krijgen? En zo ja, hoe doe ik dat? Ik ben vrij nieuw met deze game dus vandaag weet ik niet hoe dit moet. Quote Link to post Share on other sites
La Pulga 186 Gepost November 22, 2020 Share Gepost November 22, 2020 Carriere gestart met Maccabi Haifa. Ben benieuwd of dat wat gaat worden. Quote Link to post Share on other sites
Regis 527 Gepost November 22, 2020 Share Gepost November 22, 2020 (edited) 29 minuten geleden zei Jerotelli: Hallo allemaal, Is het mogelijk om de echte clublogo's in FM2021 te krijgen? En zo ja, hoe doe ik dat? Ik ben vrij nieuw met deze game dus vandaag weet ik niet hoe dit moet. Zoeken naar een FM logo pack via google. TCM is een bekende en FMScout staan er vaak wel op. Op die sites vind je vervolgens ook vaak een uitleg hoe je ze ingame krijgt. Mocht je nog vragen hebben kan je ze altijd hier stellen ofc. Kon het toch niet laten om alvast een lange save te starten. Gekozen voor Sampdoria. Begin is vrij goed. Edited November 22, 2020 by Regis Quote Link to post Share on other sites
GAE EAGLES 526 Gepost November 22, 2020 Share Gepost November 22, 2020 Topspits, scoorde meer dan de helft van het aantal doelpunten in de competitie en is daarmee mede verantwoordelijk voor een 2e plaats en directe promotie naar de Premier League. En vorig seizoen scoorde hij slechts 15 keer in een heel seizoen. Quote Link to post Share on other sites
Messidona 77 Gepost November 22, 2020 Share Gepost November 22, 2020 In Sevilla 1-1 gespeeld, in hun competitiematch erna verliezen ze en wordt Lopetegui ontslagen. Krijg ik dit in de terugmatch (kwartfinale Europa League btw) Quote Link to post Share on other sites
Bolderbast 402 Gepost November 22, 2020 Share Gepost November 22, 2020 Zojuist ook maar FM21 aangeschaft. Ziet er allemaal weer complex uit. Ben begonnen met Milan om op de korte termijn resultaat te boeken met Zlatan en op de lange termijn al die talentjes (en dat zijn er wel wat) in te passen. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts