Jump to content

FM Café

Fantasy
 Share

Recommended Posts

10 minuten geleden zei MNie:

MLS is altijd lastig met die transferregels vind ik, maar het is zeker een club waarmee je het moet kunnen.

is idd erg ingewikkeld, aan de andere kant was Mexico ook geen makkelijke competitie qua regels. Denk ook dat de basis qua selectie er ook wel staat. Neem het ook halverwege dit seizoen over, waar een play-offs plaats nog wel mogelijk is, zou mooi zijn als we dit continent ook snel achter ons kunnen laten.

Dat heb ik ook altijd met dat continent. Mexicaanse regels ken ik niet, maar heb weleens een game gehad met Columbus Crew. Maar met al die drafts was ik er na 1 seizoen wel weer klaar mee.

Ik ben zojuist een game begonnen met Hansa Rostock.
Nu valt het me op dat mijn 2e elftal -Hansa Rostock (A)- niet in competitie verband speelt.

Zal dit altijd zo blijven of moet ik ze volgend seizoen zelf inschrijven? 

Want anders kan ik al die spelers net zo goed van de hand doen... 

11 minuten geleden zei Niek.:

Ik ben zojuist een game begonnen met Hansa Rostock.
Nu valt het me op dat mijn 2e elftal -Hansa Rostock (A)- niet in competitie verband speelt.

Zal dit altijd zo blijven of moet ik ze volgend seizoen zelf inschrijven? 

Want anders kan ik al die spelers net zo goed van de hand doen... 

Je kan je staff friendlies laten doen voor je B team als er geen competitie is

3 minuten geleden zei AntiChrist7:

Je kan je staff friendlies laten doen voor je B team als er geen competitie is

Klopt, dat wordt nu ook al regelmatig gedaan, maar kan ik ze uiteindelijk nog voor een reserve competitie inschrijven of zal dit altijd zo blijven?

Hoppa, we zijn onderweg om na onze PL winst alle mogelijke prijzen te pakken. 

Inmiddels bij FC United staan er 2 CL-zeges, 1 PL titel, 1 FA-cup, 2 europese Super cups en 1 Community shield op de prijzenlijst. 

Als we zo doorgaan gaan we City de aankomende seizoenen voorbij. Ik heb wel echt op het juiste moment gepiekt zeg in die youth only challenge. Sinds we die voltooid hebben is er geen fatsoenlijke lichting meer doorgekomen. 

3 uur geleden zei Niek.:

Klopt, dat wordt nu ook al regelmatig gedaan, maar kan ik ze uiteindelijk nog voor een reserve competitie inschrijven of zal dit altijd zo blijven?

Je zou even moeten kijken of ze spelers ook in de competitie wedstrijden spelen. Kan zijn dat er achter de schermen dus wel in een niet speelbare competitie gespeeld word, maar jij hier niks van kan zien.

Wat een slot van de competitie. Een strijd met de nummer 1 van de competitie om een plek voor promotie naar de tweede klasse . Vorige wedstrijd bijna de hele wedstrijd met 10 man gespeeld. Uiteindelijk in de 89e minuut de winnende gemaakt en de nummer 1 (FC Zirl) verliest zelf 2 punten door gelijk te spelen. Hierna (zie afbeelding) de laatste wedstrijd tegen FC Zirl. Wij staan met 1 punt boven hen dus een gelijkspel moet genoeg zijn. Gemotiveerde spelers zou je denken maar zag het na de 0-2 niet meer zitten hoor. Dus toen maar met waterflessen gegooid. Blijkt dat toch echt te helpen. 79e minuut, 2-3. Toen zakte de moed mij in de schoenen. Dan toch 4 minuten later die 3-3. Billenknijpen tot het bevrijdende fluitje. Toch wel de potjes waar je FM om speelt!

XFVnngF.png

Edited by JesseNL

Ervaren jullie ook dat clubs veel minder geld bieden op jouw spelers dan op spelers van andere clubs? Zie regelmatig dat clubs bijna dubbele van de waarde vd desbetreffende speler bieden, maar bij mij nauwelijks een paar miljoen boven de waarde zitten.

Ook gevoel dat ze langer inworpen hebben generfed in de patch, andere ook hetzelde gevoel?

Dat bieden herken ik niet. Ik heb wel het idee dat sinds FM21 de prijzen voor spelers in het laatste contractjaar echt wat lager liggen, waar dat eerst wel wat tegenvie en dat je toch vaak de hoofdprijs kon vangen. 

Ik heb nu zo een bizar seizoen met Malmo. Ik zit inmiddels in comeptitieseizoen 2 van Zweden (Seizoen 1 kampioen geworden) en Malmo startte in 2020 in de voorronde van de Europa League. Uiteindelijk na een overwining tegen Hibernians (14-0), Kaisar (1-0), Chaleroi (5-0) en Jablonec 3-0 kwam ik in de Groepsfase van de Europa League.

Hierin lootte ik in een poule van St gallen, Feyenoord en Beskiktas. Waar ik uiteindelijk 4 potten van won en tegen Feynoord verloor en gelijk uit bij BEsiktas.

Daarna vervolgens Krasnodar, Leverkusen, Lazio en Arsenal uitschakel  door 2x thuis met 3-0 en 1x uit met 0-3 te winnen. Nu speel ik de finale tegen Milan :cab: 

Heb nu een absoluut fenomeen staan Ahmedhozic (Bizar goede verdediger, helaas wel ontevreden omdat ik hem hou) en onder andere Karim Rekiki, Michael Gregoritsch gehuurd. Verder Welbeck voor 2,1 binnengeharkt met een salarisbijdrag van zijn oude club. Ik vind het erg bizar dat ik zo door kom. Nog nooit zo gestunt met een club van dit kaliber en ik speel FM al sinds 2005.